Taylor Swift Saç Modelleri

10/24/2013

taylor_swift_sac_modelleri

Taylor Swift Amerika gençliginin en sevdigi sarkicilardan birisi. Bu aralar adi Taylor Lautner'le birlikte aniliyor. Sanirim birlikteler. Hadi hayirlisi :)

Taylor'un sac modelleri surekli kendini tekrar ediyor ama yine de burada yayinlamaya deger. {Blogumun genc izleyicilerinin ilgisini cekebilecegini dusundum} Benim favorim ikinci fotografraki luleli model. Cok ho$ gorunuyor...

{tfs}

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. gözleri çok kötü bu kızın, çok kısık. bakamıyorum, o derece! ama saçlar çok cici!

    YanıtlaSil
  2. Benim bildiğim Taylor Lautner'la sadece arkadaş Selena Gomez'le çıkıyor. Hep aynı tarz; saçı,giyimi,makyajı! Çok ağır duruyor azcık gençliğini yaşasa ya bu kuzu da :)

    YanıtlaSil
  3. Bu lüle başka lüle işte hep bunu istemişimdir ama yapabilen yok çevremde:(

    YanıtlaSil
  4. bencede 1.2 model çok hoş. bu aralar taktım dalgalı saça , elektrikli bigudi alıcam :) bu fotolarda üstüne geldi..

    YanıtlaSil
  5. ilk fotoğraftaki elbisesine bayılıorum.inanılmaz şirin.ayrıca saçlarını da hep çok beğenmişimdir.kesinlikle yaşına uygun giyiniyor.
    bnm saçlarım çok kıvırcık ve mezuniyetimde onunki gibi dalgalar istemiştim ancak onunkiler kadar doğal durmamıştı zaten bi kaç saat sonra da eski haline dönmüşlerdi :)

    YanıtlaSil
  6. Taylor güzel ve sevimli bir kız.saç modelleri de hoş ama hep aynı normalde açık maşalı kırmızı halıda topuz maşalı.yeni modeller denese de yakışır bence.
    gelelim Taylor Lautner olayına.anlmadığım 2 şey var.birincisi çocuk bundan 3 yaş küçük.evet evet Swift 20 Lautner 17 yaşında.17 ne demek?daha çocuk.benim kardeşim 17 yaşında ve benden büyük bir kızla çıktığını düşünmek bile garip geliyor.ikincisi Lautner bundan önce Selena Gomezle birlikteydi.Selena 16 yaşında ve bence görünüş olarak da iki esmer çok yakışıyordu.Selena Gomez ve Taylor Swift de yıllardır iyi arkadaşlar.peki neden kimse arkadaşının sevgilisini elinden aldı demiyor?ben çözemedim anlayanlar beri gelsin...

    YanıtlaSil
  7. Bu kadının en güzel yeri dudakları bence angeline jolie nin dudaklarından çok çok daha güzei dudukları var bayılıyorum dudaklarının şekline. Saçları da çok hoş ayrıca fakat hep birbirne yakın modeller değil mi?

    YanıtlaSil
  8. fotoğrafı hemen ekledim, çok teşekkürler.
    ikinci sıranın en başındaki modeli gelin saçım olarak düşünebilirim :)

    YanıtlaSil
  9. ilk resimdeki saç modelini beğendim ancak gündüz normal kıyafetleriyle görmemiz mümkün mü?

    YanıtlaSil