{Türkiye'deyim!}

11/27/2009

lufthansa
{Munich Havaalani-burasi dunyanin en sIkIcI yerlerinden birisiydi...}

Hepinize Turkiye'den merhaba!!

Uzun & yorucu bir yolculuk, 3 ucak aktarmasi ve sisli bir Istanbul karsilamasindan sonra artik ulkemdeyim... ailemin evindeyim. Anne yemekleriyle besiye cekiliyorum :) Sanirim yakinda buyuk beden bir blog sahibesi olacagim cunku annemle aramizda surekli $una benzer konusmalar geciyor;

Ben : Annecim cok doydum, artik yemesem...
Annem : O zaman ekmeksiz ye :)

Iste boyle... Son bir kac gundur blogumda yayinlanan yazilari buraya gelmeden once sizler icin hazirlamistim. Yoklugumda otomatik olarak yayinlandilar. Onumuzdeki gunlerde de seyahat edecegim icin yorumlariniza ve e-maillerinize cevap vermekte gecikebilirim {Bana darilmayin olur mu?} Fakat blogum icin yine keyifli gorseller hazirladim, onlar yayinlanmaya devam edecek.

Bu arada ilk gece yorgunluktan sizip kalmisim ama son iki gundur gunduz uyuyup gece bayku$ gibi oturuyorum. Saat farki beni mahvetti. Umarim bu durum cabuk gecer...

Aslinda yazilacak cok sey var, hatta gevezeligimde ustumde ama gitmem gerek... Simdilik kendinize cok iyi bakin! Ve ben sizi ozlemeye devam ederken sizde blogumu yalniz birakmayin olur mu? :) {boyle de acitasyon yaparim :)}

xoxo,
{b}

You Might Also Like

47 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. canım öncelikle hoş geldinnnnnn ankarayada gel misafirim ol........ve.. senin ve ailenin bayramını kutluyorum canım çok öpüorum sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. Valla yokluğunu hiç farkettirmedinki.Bloğunun başında gibiydin sanki.Ülkene hoşgeldin Banu iyi bayramlar diliyorum şimdiden.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. blog buluşması yapmalıyız! BU kADAR YAKINDAYKEN TANIŞMADAN OLUR MU, ama sorun şu ki 1000 kiş kadarız en az. :)

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin, hepimiz aynıyız aslında. Memleketine giden blog yazarlarının sonu hep 1-2 beden büyümek oluyor :)
    Mutlu ve az kilolu bayramlar :*

    YanıtlaSil
  5. Banucum, hoşgeldiiiin:) Senin Türk mamalarına olan hasretin içime dert oluyordu, kiloları boşver iyi depo yap e mi:) Bol eğlence, bol mama, bol hasret gidermeler sana canım. İyi bayramlaaar:)

    YanıtlaSil
  6. ay ne güselll hoşgeldinnnnn:)

    YanıtlaSil
  7. Banucuk hoş geldin. Sanki ben uzaktan gelmişim gibi senin adına çoook sevindim. Ben 1 hafta yurtdışı tatilinde bile çok özlüyorum ülkemi ki seni daha iyi anlıyorum:))

    YanıtlaSil
  8. ayhh süper =) iyi ki geldin =) sana da ailenle mutlu bayramlar (:

    YanıtlaSil
  9. hoşgeldin banucum <3
    hahahah anneler ve "ekmeksiz ye"leri!
    her annenin ortak noktası :D

    sana iyi dinlenmeler ve süper tatiller canım ^_^

    YanıtlaSil
  10. Hoşşşgeldinnn..
    Ailenle olmana çok sevindim..
    İyi bayramlar ve afiyet olsun :D

    YanıtlaSil
  11. :D "ekmeksiz ye o zaman" annemle benim aramda da geçen muhabbeti hatırlattı.Hoşgeldiniz bu arada.

    YanıtlaSil
  12. enjoy Turkey diyorum o zaman ve homemade food!:]

    YanıtlaSil
  13. iyi tatiller canim :)
    ben de geri saymaya basladim.

    YanıtlaSil
  14. hoş geldiniz:))
    ne güzel bir sürpriz oldu bu:)
    ailenizle beraber keyifli ve güzel günler geçirmeniz dileğiyle..

    sevgiler, selamlar.

    müji

    YanıtlaSil
  15. ne guzel, tadini cikar. darisi basima bu arada:)

    YanıtlaSil
  16. Hoşgeldiiinn :)) 'O zama ekmeksiz ye' öyle çok güldüm ki buna,aynı cümleyi ananemden sık sık duyarım :) Mutlu bayramlar..

    YanıtlaSil
  17. Hoşgeldin canım, keyifli tatiller sana, bol bol dinlen hasret gider ;) xxx

    YanıtlaSil
  18. hoşgeldin memleketine :)
    iyi bayramlar banucuğum...
    ayrıca ye sen annenin yemeklerinden bence pişman olmazsın :))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Hosgeldin :)Umarim cok guzel gecerr ;)

    YanıtlaSil
  20. hoşgeldin :) ben de ankaradan izmire geldim tatil için . Ve havaalanı olarak dubai'yi tek geçerim // hani çok yurtdışına çıkmadım çek cumhuriyeti , dubai ve kıbrıs ama galiba içlerinden en iyisi dediğim gibi dubai // hatta ben gittiğimde uçak şeklinde yeni bi bina yapılıyordu (:

    YanıtlaSil
  21. Ay çok sevindim.Kendi kızım gelmiş gibi duygulandım.İyi bayramlar annecine selamlar.Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  22. To welcome =)İyi bayramlarr banucum..

    YanıtlaSil
  23. Hoşgeldinnnnnnnnnn...
    Zamanının tadını çıkarrrrrrrrrrr.
    İyi bayramlarrrrrrrrrrrrrrr.

    <:))

    YanıtlaSil
  24. Hoşgeldin Banu.Kızkardeşim Fransa'dan geldiğinde aynı şeyler olurdu.Ailenle birlikte iyi bayramlar dilerim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  25. hoş gelmişsin Kurban bayramın mubarek olsun ...

    YanıtlaSil
  26. aaa istanbul yazıları da isterim ben ..bana ne:D

    YanıtlaSil
  27. hoşgeldiiinnnnnn banuuu :)) iyi tatiller, iyi dinlenmeler cnm:)

    YanıtlaSil
  28. Ohhh ne guzel, senin icin ne kadar sevindim..Uzun zamandan beri hic yazmamistin turkiye'deyim diye, biz devamli gidiyoruz da sanirim sen cok daha az.. Neyse tadini cikar, herseyle bolca ozlem gider..;)
    Bana komsumuz der, oralardan buralara geliyorsunuz olu gibi biraz kaliyorsunuz birsey benzemeye basliyorsunuz, yani aldigim kilolarla.. :D
    opuyorum..

    YanıtlaSil
  29. Yeni yıl coşkusuna kapılmadan önce keşke bir bayramımızı kutlamayı deneseydin kim öle kim kala..............*

    YanıtlaSil
  30. super!! ben de 24unde orda olucam kismetse..tadini cikar canim :)

    YanıtlaSil
  31. Ah keske ben de Turkiye'de olabilseydim, cok sevindim senin adina...Mutlu tatiller, darisi basima...

    YanıtlaSil
  32. HoŞ GeLDiN (:

    iYi BaYRamLaR ... :) ♥♥♥

    YanıtlaSil
  33. Banucum çok ama çok sevindim senin adına.. Eğlenceli, mutlu br tatil olsun..
    İyi bayramlar bu arada..

    YanıtlaSil
  34. hoşgeldin banucum :) iyi tatiller, iyi dinlenmeler :) olsun sen ekmeksiz yiyiver, anne yemeklerinden insan şişmanlamaz :P

    YanıtlaSil
  35. hoşgeldinnn :))
    saat farkını çabuk atlatırsın inşallah, jetlag bu değil mi...

    YanıtlaSil
  36. Süpeeer:) Çok sevindim senin adına:))) İyi tatiller Banucum!!!

    YanıtlaSil
  37. Hoşgeldin Banucum,keyifli,huzurlu bir tatil dilerim :)

    YanıtlaSil
  38. hosgeldin yavruskam, opucukler..

    YanıtlaSil
  39. Hoşgeldin canım ne güzel ailecek olursunuz şimdi güzel eğlen

    YanıtlaSil
  40. hoşgeldin cnm gecmıs bayramında mubarek olsun :)

    YanıtlaSil
  41. Hoşgeldinizzz.
    Umarım şahane bir tatil olur.

    Bu arada annenizin cümlesi beni bitirdi.
    Aynen annem. :)

    Onunda baş lafıdır; "ekmeksiz ye". Çok tatlılar çook. :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  42. hepinize cooook tesekkur ederim, yorumlariniz her zaman ki gibi cok tatli! ve HOSBULDUK :)

    YanıtlaSil
  43. gittinmi :) ben yeni gördüm bu postu şişli nekadar yakın bana

    YanıtlaSil