{Uzun Çoraplar çok moda!}

11/27/2009

diz_ustu_corap_modelleri

Lise yillarimda uniformamin altina giydigim ve surekli lastigi gevseyip asagiya du$tugu icin nefret ettigim uzun coraplarin bir gun gelipte podyumda salinacagini o zaman soyleseler inanmazdim! Gordum-inandim! Ne dersiniz, bu trendi sevelim mi?

{fashionising.com}

You Might Also Like

16 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bence uzun ve ince bacakları olanlar sevsin, ben sevmiyim=)
    hande

    YanıtlaSil
  2. Bende hala zevkime göre uzun çorap aramaktayım..

    YanıtlaSil
  3. en alt sıra ortadaki kırmızı baya hoş durmuş.:)
    PS:15 yaşında değilim :P

    YanıtlaSil
  4. su arkasi dekolteli uzun corabi sevmeyelim de..

    YanıtlaSil
  5. Muh-te-şem-ler!! bayram için de idealler şirin şirin:) bayramınız kutlu olsun bu arada.kurban bayramıyla ilgili bi post yayınlamadınız:(

    YanıtlaSil
  6. Bana pek hitap etmesede fatoğraflardaki hatunlarda oldukça çekici durmuş.

    YanıtlaSil
  7. Sevmeyi çok isterdim fekat bacaklarım biras kalın :) Ronaldo gibi gözükmek istemem.

    YanıtlaSil
  8. Harika oluyor bencee =) Özellıkle topuklularla..

    YanıtlaSil
  9. Cok güzelmis, ben sevdim, hemde sicak tutar :) Arkasi lastikli olani özellikle cok degisik ve güzel ;)
    Iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  10. çizme mini etek/elbise olayında hoş duruyorlar

    YanıtlaSil
  11. uuu bunlar harikaymış :D <3

    YanıtlaSil
  12. Marifet çorapta diil ki, bacakta, uzun bi bacakta uzun kısa çorap farketmez, tozluk bile olsa süper durur.

    YanıtlaSil
  13. olabilir neden olmasın?

    YanıtlaSil
  14. sevelim..hatta ben haftasonu denedim çok sevdim..Calzedonia'dan içi silikonlu çorap aldım, çıplak bacağa (yani külotlu çorap üzerine değil) giyince kayma problemi yapmıyor. Yalnız gecenin sonunda delmeyi başardım :(

    YanıtlaSil