{Yılbaşı hediyesi fikirleri: Twigy Clocks Ev Terlikleri}

11/28/2009

twigy_clocks

Bundan sonraki gunlerde yavas yavas yeni yil hediyesi fikirlerine yer vermeye calisacagim. Ilk fikir cirkin terlik Crocs'larin yeniden yorumlanmis hali olan Twigy Clocks terlikler olsun istedim. Sevdikleriniz icin sicacik ve sevimli bir hediye olmaz mi? {Bu terlikler pabbuc.com'da satiliyor}

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. aynı başlıklı postu bende giriim hem fikir veriim hemde fikir soriim diodmkiii sen daha hızlı dawranmşsn cnm;)peki bi ricam olablirmi?özellikle baylar iiçn hedsiyeler konusunda aklına gelenlerede geniş bi yer versen bu sene artık ne alacagımı sastım değişik bi fikir bulursan pylaş cnm pls...takipteyim:*

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum diğerlerine nazaran daha güzel görünüyor,güzel bir hediye olabilir,sağol,sevgiler

    YanıtlaSil
  3. kaç gndür blogu takip ediyorm :D yorum yazdm yazıcam olmadı .ama terlikleri görünce tmm artk yazmalym dedm cnkü gercektn sevdm bu ev trliklerini.hediye içinde çok gzl bi fikir =) eda*

    YanıtlaSil
  4. Merhaba uzun zamandır sitenizi takip ediyorum ve acayip keyif alıyorum.Bundan 3-4 sene önce ben de bu tarz bir blog açmıştım ama büyük ilgi ve araştırma isteyen bir konu moda.Bayılıyorum ben size:)
    Terlikler çok tatlı,yaz aylarında plastik olanları herkesin ayağındaydı..
    Yılbaşı hediyesi alternatifi olarak ben de kendi çalışmalarımı önermek isterim.
    www.renklipatikler.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. degisik aslinda olabilir :))

    YanıtlaSil
  6. aaa! bu aslından daha sempatik geldi bana :D

    YanıtlaSil
  7. çok şeker görünüyorlar, iyi bir fikir.

    YanıtlaSil
  8. Terlikler tek kelimeyle süper yaa ;)

    YanıtlaSil
  9. ben sevemedim =)nedense ben daha ufak tefek babet gibi ya da patik gibi duran şeyler giymeyi seviyorum evde..

    YanıtlaSil
  10. Değişik terlikler cidden de:) Artık herkes ilginç yılbaşı hediyeleri bekliyor, sıradan hediyeleri beğenmiyor kimse http://www.buldumbuldum.com/hediyesi/yilbasi/ tarzında ilginç hediye önerileri olan var mı?

    YanıtlaSil