{Ankle botlar & ankle bot kombinleri}

12/24/2009

ankle-botlar-1
ankle-botlar
Ankle botlarin gecen sezon baslayan yukselisi devam ediyor. Onlar bu senede bir yere gitmiyorlar cunku biz onlari cok sevdik. Bende sizler icin bazi kombin orneklerini bir araya getirdigim. Gorebildiginiz gibi ankle botlar hem skinny jean'lerle hemde diz alti ve diz ustu hizasindaki etek boylariyla rahatlikla kombinlenebiliyor. {Eger bacak boyunuz kisaysa diz alti hizasinda biten etek boylarini tercih etmemenizi onerebilirim. Cunku bu bacak boyunuzu daha da kisa gosterecektir.}

Kombinleri nasil buldunuz?

{tfs}

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ankle lar cok güzel Agyness Deyn
    ne giyse extra güzel geliyor gözüme

    YanıtlaSil
  2. Ankle botlar çok güzel ama neden bu kadar topuklu olmak zorundalar.Şöle günlük ,giy-çık süslü bir model bulamadım.

    YanıtlaSil
  3. çok sevimli geliyor bana..
    ama en çok mini elbise ve eteklerle yakıştırıyorum..

    YanıtlaSil
  4. 3. resimdeki bota bittim...

    YanıtlaSil
  5. ben bayılıyorum bu botlara .Bence son zamanlarında en iyi moda akımı

    YanıtlaSil
  6. hastasıyım...ahanda aynen böle giyorum:)

    YanıtlaSil