Az,seyrek kaşlar için kaş gürleştirme

12/28/2009

siyah-eyeliner

Seyrek ka$lari gurle$tirmek icin onerileriniz var mi?

Deneyip memnun kaldiginiz yontemler neler?

Sevgili Nur sizden cevap bekliyor!!

Not 1: Laf aramizda acik renk ka$lara siyah eyeliner ne kadar cok yakisiyor oyle degil mi?

Not 2: Ben ka$ aralarini doldurmak ve biraz koyula$tirmak icin gecici bir cozum yontemi olarak ka$ pudrasi kullaniyorum.

{fashiongonerogue}

You Might Also Like

28 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Selam Banucum,

    benim kaslarim da malesef cok seyrek, ben ilk önce kas kaleminle kontürlemi ciziyorum ama cok hafif sürüyorum, dogal görünmesi icin, sonra da Shiseido ´nun Kas pudrasi kullaniyorum, onuda cok hafif sürüyorum. Sonuc süper dogal kac görümü:) Ben bunu yaklasik 2 senedir yapiyorum.

    YanıtlaSil
  2. badem yağı kullanmıştım bir ara iyi gelmişti önerebilirim.) diğer gelecek yöntemleri ben de bekliyorum uygulamak için..

    YanıtlaSil
  3. Of benimkiler çok gür başa çıukamıyorum kaşlarımla :S

    YanıtlaSil
  4. mavala double lash', hem kirpik hem de kaşlarımda kullanıyorum.

    ayrıca arada m.a.c.'in spiked kaş kalemiyle kaşlarımı kalınlaştırıp koyulaştırıyorum. tavsiye ederim, muhteşem doğallıkta bir renk!!

    YanıtlaSil
  5. ben bundan 5-6 ay önce maybelline nin bir kaş kalemini aldım..
    satıcı kız gerçekten tonunu çok güzel tutturdu ve nasıl sürmem gerektiğini gösterdi..
    o günden beri sürmeden çıkmıyorum :)

    verdiği ürün ayrıca suya dayanıklı.
    yazın bile çok rahat kullanmıştım..
    kesinlikle akma olmadı.. ayrıca uzun sürede kalıcı..

    YanıtlaSil
  6. aktarlarda kaş kirpik yağları var bn onları kullanıorm ve çok memlunum.. gerçi kaşlara kullanmıorm çnk sn.sinde uzama yetisine sahip kaşlara sahibim:D
    kirpiklerime kullanıorm ve hatta yüzümü temizledkten snr kulak çubuğunu yağa batrp kalan rimeli kalemi temizliorm ve geleceğe yatırım yapıp gürleştiriyorum..;)

    YanıtlaSil
  7. Bende kendı sırrımı söyliyim. Badem yagı kaşları ve kirpikleri oldukca güclendiriyor ve sıklaştırıyor. Tecrübeye sabittir!

    YanıtlaSil
  8. Ben kuaförümün tavsiyesi ile fındık yağı kullandım ve gayet memnun kaldım. Yakın arkadaşlarım anında farketti ne oldu senin kaşlarına dediler hatta :D Yatmadan önce kulak pamuğu ile kaşlara sürün ve öyle uyuyun. 1 ay sonra farkediyorrrr..

    YanıtlaSil
  9. badem yağı gerçekten çok iyi geliyor. ayrıca isterseniz sarımsağı ikiye bölüp kaşlarınıza sürün. (koku olayının farkındayım ama sonuç iyi!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kesin cozum bencede badem yagi ve sarmsak mukemmel sonuclar weriyo

      Sil
  10. harikasiniz! fikirler muthis! cok tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  11. okuyorum yorumları ve dewamını bekliyorumm:)bu bnm içinde önemlii:=)

    YanıtlaSil
  12. kaş seyrekliği benim en büyük problemim. kaşlarımı gürleştiricek bi çok yöntem denedim. lipocils ve besleyici yağlar kullandım. çok az gürleşme oldu ama yine de seyrek kaşlarım. netteki aramalarım sonucunca saç dökülmesi için kullanılan rogain adlı losyonun kaşlara da kullanılabileceğini öğrendim. bugün rogain aldım ve denicem bakalım sonuç nasıl olacak :)

    YanıtlaSil
  13. sarımsak sürmek de işe yarıyor ama kokulu bi yöntem:))

    YanıtlaSil
  14. aaaaa!!! evet rogain tek işe yarayan saç çıkarıcı, demek kaşlarda da işe yarıyormuş. ben de deniycem!

    YanıtlaSil
  15. Ben de seyrek kasliyim ve maalesef cok duzensiz uzuyor kaslarim:) Kalem kullaniyordum bir suredir ama bu hafta Smashbox' in brow tech adli kas wax+pudrasiyla gelen urunu alisveris listeme ekledim birkac gun once:)bu arada mavalanin urunu hakkinda bircok iyi feedback okumustim bir ara bende ebayden almayi planliorum bir suredir unutuyorum. kullananlar fikirlerini paylassin lutfen.

    YanıtlaSil
  16. bende kendi yöntemimi söyleyim.. kaşlarım seyrek değil ama siyah göz makyajı yaptığım zaman siyahın yanında çok açık renkli kalıyorlar.. kalem ise kaşlardaki kıllara değil deriye sürüldüğünden ne kadar doğal olsa belli oluyor bende bitmiş veya bitmeye yakın bir rimelimi kaşlarıma sürüyorum. böylece sadece kılları koyulaştırmış oluyorum.. SONUÇ: mükemmel doğallıkta koyu renkli kaşlar.. söylemediğim kimse anlamıyor :))

    YanıtlaSil
  17. Ben Bosphorus marka kaş ve kirpik yağını aktardan aldım.Birara kaş ve kirpiklerimde ciddi bir dökülme başlamıştı.Bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri dökülme bıçak gibi kesildi,kaşlarımda olan seyreklikler doldu ve bir parlaklık geldi.İçeriğinde tamamen doğal yağlar mevcut ve hepside kaş ve kirpiği besleyici ve faydası olan yağlar.Denedim ve memnun kaldım kesinlikle denemenizi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Selam teramycin göz merhemi sürün arkadaşlar ,en ucuz yöntem de bu sanırım

    YanıtlaSil
  20. teramycin mi?? merak ettim şimdi. denesem mi?

    YanıtlaSil
  21. "yılan yağı" gerçekten inanılmaz etkili, isminden bi önyargı oluşması normal, ben de yıllarca direndim tavsiye eden farklı farklı kuaförlere ama en sonunda pes ettim ve gidip bir aktardan aldım ve tarif edildiği şekilde uyguladım..bir haftada bile inanılmaz farketti. sürerken dikkat edilmesi gereken nokta ise, pamukla değil, parmağınızla çok ince bir hat şeklinde, kaş sınırından dışarı taşırmadan sürmek gerekiyor. tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten faydalı mı

      Sil
  22. Son 1,5 yıldır kaşlarımı almıyorum :) Zaten seyrek, ve doğal görünümlü olmasını seviyorum.
    Bu seyreklik içinde çok şey denedim, ama ÇAM TEREBENTİ ve TATLI BADEM YAĞI bu ikisini aktardan aldım. AKlıma geldikce sürdüm kaşlarıma. Şuan gürleşti, çıkmayan yerlerde çıktı. Şimdi bıraktım sürmeyi ama sürmeye devm etsem iyi olacak ;)

    YanıtlaSil
  23. mavala double lask kirpik besleyici, kaşlara da uygulanabiliyor. ben oldukça faydasını gördüm.

    YanıtlaSil
  24. bu fındık kabuğunu kavurup kaşlara sürmek iyi geliyor.ben yapmadım ama şöyle anlatayım.ben çocukken sarışındım tabi kaşlar da sarı olunca yüz kabak gibi babannem sağolsun üşenmeden hergün fınfık kabuğunu kavurup kaşlarıma sürermiş hep anlatırlar.sonuç ne derseniz valla hem çok sık hemde koyu renkli.hatta kaşlarımın rengini nasıl açsam diye düşünüyorum :)) deneyin derim fındık kabuğunu

    YanıtlaSil
  25. ben 2 senedir düzenli badem yağı kullanıyorum inanılmıyacak şekilde kaşlarım gürleşti düğzenli kullandığımdan mı bilmiyorum ama acayip işee yarıyoo boyayyla uğraşana kadar badem yağını kullanınn en azındann doğal=)

    YanıtlaSil
  26. slm benim kaşlarımda seyrek kuafördeki arkadaş karanfil yagı kullan dedi aldım ama korkuyorum bişe olurmu die kulanimmi sizce?

    YanıtlaSil