{Çok kisa saç kesim modelleri}

12/25/2009

cok-kisa-sac-kesim-modelleri
cok-kisa-sac-modelleri

Turk hatunlari cok kisa sac sevmiyor!

Bu durumu ilk kez Turkiye tatilimin ilk haftasinda saclarimi duzelttirmek icin gittigim kuafordeki bayanlarin bakislarindan anladim. Buyuk bir suc i$lemi$ gibi kuafor koltugunda ezilip-buzulmustum. Onaylamayan gozleriyle beni ezip-gecmislerdi :)

Sonra sokaklardaki rapunzel hanim kizlarimiz cikti karsima. Meger uzun sac ulkemde ne kadar populermis.

Bir de kisa sacli halimi ilk kez gorup burun kiviran e$-dost-akrabayla carpi$mak zorunda kaldim gunlerce... Tamam, ben de bayilmiyorum kisa saclarima ama 1 gecede uzamiyor ki?

Kisaca morale ihtiyacim var. Bu blogun sahibeside ben olduguma gore bugunu "kisa sacli hatunlarin" gunu ilan ediyorum. Saclarim uzayana kadar benden cekeceginiz var :)

{celebutopia}

You Might Also Like

40 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Aslında Türk Kadınlarının çoğunun içi gider saç kestirmeye, bence kuaförde cesaretinden dolayı bakmışlardır sana..Ama cesaret edemezler işte. Nedeni hem dediğin gibi sokaklardaki rapunzeller hem de sevgilileri/kocaları kadını uzun saçla özleştirdiği için amaç onları üzmemek. :)

    YanıtlaSil
  2. Banu'cum yakışmıyor kısa saç yaaa!yakışsa bugun kestiricem çok modern ve havalı gelir gözüme herzaman

    YanıtlaSil
  3. ben genelde "off çok güzel bi kız/kadın" denilen insanları kısacık saçla hayal eder ve eğer o zaman da güzel görüneceklerini düşünürsem onlara "güzel" derim mesela. geçen sene bu zamanlarda saçlarım oğlan çocuğu gibiydi ve çok rahattı, çok memnundum. zamanla uzadı ama hem arkadaşlarım o kısa saçın çok güzel olduğunu hala söylerler, "kestir saçlarını" derler, hem de ben eski fotoğraflarıma baktığımda "ayy ne yapmışım ben böyle" gibi bir tepkiyi aklımın ucundan geçirmem.

    yani sen aynaya baktığında kendini beğeniyorsan bu iş bitmiştir zaten. gözlerine bir kalem bir rimel bile sürüp çıktığında onu sonuna kadar öne çıkaran süper bi boydur bence kısa saç. genelde "oy depresyona girdi de kesti güzelim saçlarını," filan diyorlar ama bence kendilerinde o cesareti bulamayacaklarından öyle düşünmeye çalışıyorlar.

    hala da uzun saçlı sayılmam, o yüzden yaşasın kısa saçlı hatunların günü! :)

    YanıtlaSil
  4. Ben sana sonuna kadar destek veririm canım.
    Kısa saç iyidir, bence sana çok da yakışmıştır, fotoğrafını görmedim ama. Gözlerinin öne çıktığını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Seker sahibe yaz tabii, aslinda kisa saclar cok daha modern ve havali bence ama nedense Turk bayanlari pek cesaret edemiyor (O nedeni biliyorum aslinda; cesaret meselesi) ki ben de cok istememe ragmen cesaret edemiyorum henuz :))

    YanıtlaSil
  6. Bir zamanlar bir Roxette grubu vardı..Solist bayanın, platin rengi kısacık hafif punk saçlarına bayılırdım ve çok özenirdim..Ancak bir türlü cesaret edemedim..Çok modern buluyorum ve bence uzun saç kadar özen istiyor..Eminim sana çok yakışmıştır..

    YanıtlaSil
  7. okka gibi burnum olsa kesin bende kestirirdimmm,bence hatları ozeliikle burnu cok duzgun olmayanlara yakısmıyor bu kadar kısa sac, bu arada mia'da bugun senden haberler var=)

    YanıtlaSil
  8. Bence kısa saç yüzü gerçekten güzel olanlara yakışıyor. Kendine güvenen kestirebiliyor hal böyle olunca. Ben de kestirmek isterdim saçlarımı kısacık ama tombik yüzüm daha çok ortaya çıkıyor öyle olunca :(

    YanıtlaSil
  9. Şimdi uzun saçlılar alınmasın ama (benim de saçlar orta uzun bu arada) kısacık saçın kadınları hep çok zeki gösterdiğini düşünüyorum ben. Bir de "öyle güveniyorum ki güzelliğime saçlarımla yüzümü gizlememe gerek yok" mesajı veriyor bence kısa saç. Peki ben neden kısacık kestirmiyorum? Düğün-dernek işleri bitsin benim saçlar da kırt kırt:))

    YanıtlaSil
  10. Banucum seni çok iyi anlıyorum.Bende yakın zamanda neredeyse belime kadar olan saçlarımı tutturdum bob tarzı kestireceğim diye.Ailem ve arkadaşlarım başta olmak üzere "hayır,yapma,o saçlara nasıl kıyarsın"dediler.Ben her şeye rağmen (olacakla,öleceğin önüne geçilmez ya)gittim kuaföre oturdum o koltuğa.Bna "Nasıl keselim diye sordular"bende anlattım kısa bir model istiyorum diye.Kuaförde,oradakilerde ve kuaförde çalışanlarda hep bir ağızdan "nasıl yapacaksın bunu"dediler.
    Bende utantım eridim,büzüldüm aynı senin gibi.Kötü bir şey yapmanın yükü omuzlarımda yinede kestirdim.Sonra tüm bu insanların hepsine göğüs germeye çalıştım.Dışarıya karşı güçlü ve halinden memnun gözükoyorum ama bende özlüyorum uzun saçlarımı.
    ne olurdu biri de anlasa sonuçta kesilmiş bir kere eskiye dönüş yok.(bu arada ilk defa bu kadar uzun bir yorum yapıyorum.Buda senin blogundan ne kadar keyif aldığımı gösteriyor bence.)

    YanıtlaSil
  11. BEN YILLRACA KISA KULLANDIM ŞİMDİ BAYA UZUN KULLANIYORUM İKİSİNİ KARŞILAŞTIRMAK GEREKİRSE EVET UZUNKEN DAHA DİKKAT ÇEKİCİSİNİZ İNSANLAR SİZİ DAHA ÇOK BEĞENİYO AMA BENİM GÖNLÜMDE YATAN ASLAN HEP KISA SAÇTIR AİLDİR BİR KERE EN AZINDAN BEN ÖYLE DÜŞÜNÜYORUM AMA TÜRKİYEDE BENİM GİBİ DÜŞÜNEN AZ:)

    YanıtlaSil
  12. Banucum,

    Sonuçta saç da senin, zevk de. Evet benim de son dönemde farkettiğim şey (Özellikle de İzmir'de) bütün hemcinslerimin saçlarının minimum boyunun bel hizasında olması. Hem biraz kıskanıyorum, hem de farklı olmak adına senin gibi kısacık saçlara sahip olmak istiyorum. Bakalım kazanan hangi taraf olacak = )

    Hiç şüphem yok ki, kısa saç da sana çok yakışmıştır. Hem önemli olan dış görünüş değil, iç güzellik; ki o da sende fazlasıyla mevcut.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Sakın sakın uzatma kal öyle :) bence çok yakışmış:)))
    milletin dediğine bakma cesaretleri yok 3 numara saçla gezmeye...çoğalırız çoğalırız merak etme...sen ben o şu derken bir bakmışız ordu gibiyizzz...:)))))

    YanıtlaSil
  14. keşke topsurat olmasamda ben de kestirebilsem.
    sürekli 3e vurdururdum.
    bence kısa saç yakışangillerden olduğunuz için şanslısınız.

    YanıtlaSil
  15. kısa saçı ben de çok seviyorum ama mükemmel yüz hatları istiyor :))

    YanıtlaSil
  16. Bende kısa saça bayılırımmmmm!! Hele şu resimlerdeki modeller ne kadar şık ve seksi.. Ben kısa saçın çok farklı bir havası olduğuna ve güzel bir seksapaliteye sahip olduğuna inanıyorum. Ne yazık ki erkek arkadaşım benim gibi düşünmüyor :( Ayrıca kısa saçlı bayanların kendilerine olan güvenlerinin çok yüksek olduğunu düşünüyorum, ya da öyle bir görüntü ortaya çıkıyor. Bence saçlarının arkasında dur Banucum eminim çok güzellerdir, ve sana çok yakışıyorlardır. :))

    YanıtlaSil
  17. Yüzüm biraz ince olsa 2 dakika durmam daha da kestiririm.

    Arkandayım, kısa iyidir :)

    YanıtlaSil
  18. saçları nerseyse beline gelecek ve o saçları kestirmekle kestirmemek arasında kalan bir kızın aklını iyice karıştırdın :)

    ne güzel cesaret edip kestirmişsin....

    bide ben yapabilsemmmmmmm...

    YanıtlaSil
  19. PGAAOA; evet cok haklisin, daha dun bir arkadasim saclarini orta uzunlukta kestirmek icin e$ini ikna edemedigini soyledi :) ah bu erkekler!!

    Modaerator; canim belkide yakisiyordur :) ben boyle sac konusunda kararsiz kaldigimda gider peruklari denerim, sende kisa peruklarla deneme yapabilirsin :)

    Ghanima; kimbilir, belki bir gun... :)

    DoDo; Cok ilginctir senin yaptigin gibi bende uzun sacli kadinlari hep kisa sacli hayal ederim :) bazende makyajsiz :) aslinda kisa sacli halimi begeniyorum :P en azindan igreti durmuyor ama Turkiye sokaklarinda kendimi keloglan gibi hissettim, bir tuhaf oldum, herkes mi uzun sacli olur ? :) Gunumuz kutlu olsun :)

    Lacin; Bende senin sac modelini cok begeniyorum canim, cok tarz duruyor. Kisa sac gercekten iyi, yani artik evden cikarken sadece makyajimla ilgileniyorum, 20 dakika fon-sekil vermekle ugrasmiyorum... burada yazilanlarida okuyunca moralim yerine geldi :)

    Nilgun; Kisa kesim saclarin modern durdugu bir gercek. Ancak soyle kotu bir durum var. Mesela bu sezon blazer ceket giyemedim hala, giydigimde biyigi henuz cikmamis erkek cocugu gibi gorunuyorum :)

    Be; Mia'yi gordum, acaip mutlu oldum :) Kisa sac'ta yuz hatlarinin duzgun olmasi gercekten onemli cunku butun odak oraya oluyor. Bence burnun guzeldir, haksizlik etme...

    Happytobe; aslinda benimde yuzum hafif yuvarlaktir, fazla kilom olmamasina ragmende tonton yanaklarim vardir :)) Saclarimin uzunlugunu tepesinde birakinca yuze biraz daha uzun bir ifade verdi..

    Beetlejuice; canim moralim yerine geldi :) yani kisa sac oyle bir imaj veriyorsa hic uzatmayabilirim :)) dugun-dernek islerinde cok kolay gelsin...

    Aysan; blogum sana keyif veriyorsa ne mutlu bana, gercekten cok tesekkur ederim... Cok uzun saclardan sonra kisa sac biz bayanlara bir sure cok dokunuyor, bu bir gercek. Tabi bir de cevrenin etkisi var. Dedigim gibi "sac" bizim ulkede kutsal bir deger gibi...

    RUSI; Kisa sac'in rahatligi cok guzel. Uzun sac'in da gorunumu guzel...Yazdiginiz gibi Turkiye'de kisa sac pek makbul degil..

    Hacer; evet canim, iste o rapunzel hanim kizlarimiz yuzunden depresif oldum zaten :) Kisa sac'in farklilik yarattigi dogru... son yazdiklarin icinse cok tesekkur ederim, boyle dusunmen senin guzelliginden kaynaklaniyor canim...

    Bubenmishim; super moral oldu, anlastik ;)

    Banyosuyu; ama topsurat olmakta guzeldir, ben severim yuvarlak yuz hatlarini, sevimli bir ifadesi oluyor :)

    blog sahibesi; ay bu isim bir yerden tanidik geliyor ama nereden?

    plndurukan; ah bu erkekler!! neden uzun sac konusunda bu kadar israrcilar acaba? ozy bu konuda istisna olmali cunku saclarimi kisacik kestirmem icin beni destekleyen bir tek o vardi :)

    Doorstepping; destek icin tesekkur ederim :) yalniz benimde yuzum uzun degildir, sanki oval yuzlulerede yakisiyor gibi {kendime pay cikarmazsam catlarim :)}

    Keddy; bence a$amali olarak kestirmeyi dusunebilirsin, yoksa birden kisacik saclara sahip olmak ani bir $ok etkisi yaratabilir :) ilk once orta uzunlukta, sonra kisa, sonra daha kisa olursa alisma sureci daha kolay olabilir.

    YanıtlaSil
  20. Kısa saç yakışanda mükemmel duruyor bence.Yalnız yüzün küçük olması gerekiyor ve yuvarlak yüzlere pek gitmiyor.Bunun dışında birde şu var bence uzun saçtan daha çok bakım istiyor çünkü şekil vermezsen feci kabarıyor.Ama herşeye rağmen çok karizmatik duruyor ve olduğundan daha genç gösteriyor.Ne yazıkki bende uzun yıllar kısa saç kullanıp uzatanlardanım.Sanki bizim ülkemizde uzun saç kadınlığın simgesi gibi olmuş rahatsız hissediyor kendini insan.

    YanıtlaSil
  21. şöyle söyliyim küçüklüğümden genç kızlığımın belirli bir dönemine kadar annecim sağolsun saçımı hep erkek traşı yapardı.Neymiş bitlenirmişim:)))
    Yemek yemeye bir yere gittiğimizde garson ''küçük bey ne yerler'',''oğlunuz ne içer'' vs.derken ''ama ben oğlan deilimmmm''' mühüüüü diye ağlardım, böylece öz güvenim çevremdekiler tarafından kocaman vakumlu bir süpürge ile cekildi gitti:))
    Daha sonrasında ise bu yaşadıklarıma inat hep Banu Alkan tadında upuzun saçlarım oldu.Şimdilerde annecim aldığı kemoterapi sonrası saçlarını kaybetti ve onun mutlu olucanı bilsem hiç düşünmez kökünden kazıtırım saçlarımı. O yüzden kısa saç bana şu saatten sonra korkutucu gelmiyor. gerekirse kestiririm ve en güzel şekilde de taşırım. Herkes uzun saçlı olacak diye bir kaide mi varmış. Uzun saç çok önemli birşey olsa koskoca Hollywood yıldızları durup durup kısa kestirmezdi saçlarını.
    Banucum sakın bu konuda kendini kötü hissetme, sen herkesin gittiği yoldan gitmemiş özgün olmayı seçmişsin. sevgiler

    YanıtlaSil
  22. NuNu; kisa sacin kabarmasi konusunda cok haklisin, her sabah onlari yatistirmaya ugrasiyorum, hatta cok komik, gece ne tarafa donuk yattiysam sabah o taraf dumduz oluyor :) ama yine de uzun sactan daha az zahmetli. bir de dedigin gibi kisa sac kadinlari cok genc ve dinamik gosteriyor. sayenizde kisa saclarimi sevmeye mi basladim ne ? :)

    pinar gencal; cok gecmis olsun pinar'cim, dilerim annecigin en kisa surede sagligina ve saclarina kavusur. anneni mutlu etmek icin saclarindan vazgecebilecegini yazman beni cok duygulandirdi... lutfen annecigine cok sevgilerimi gonder...

    YanıtlaSil
  23. bende yakışacagını bilsem şimdi gider kestiririm. uzun saçı yıkaması bi dert kurulaması şekil vermesi ayrı dert. ben saç kurutma makinesi vb. kullanmayıda sevmiyorum. kendi kendine kurusun diyorum. bu mevsimde de zor oluyor kuruması. kestirsem 2 dk yıkama 2 dk kurulama sürse. hayat bayram olsa.:) madem kısa kestirdin saçlarını, uzayana kadar rahatlığın keyfini çıkar. :))

    YanıtlaSil
  24. kisa sac bence super . halle berry cok yaskisyo. benimde saclarim kisa. daha guzel bosver kisa sac iste herkesle ayni olmak zorunda degilsin. bosver denilenleri takma.
    guls

    YanıtlaSil
  25. bende ilkokula giderken annem bitlenmemen için kısacık kestirirdi saçlarımı.
    saç modelimin benzerliğinden dola yı arkadaşlarımda hep cüneyt arkın diye dalga geçerlerdi benimle..
    bundandır ki bende küt modelden kısaya pek sıcak bakamıyorum :)

    YanıtlaSil
  26. Bence sen bildiğini oku, Türkiye'de çoğu kadın yakışsın yakışmasın birbirini taklit ediyor.Bakışları sen farklı olduğun içindir..

    Yabancıların çoğu ya kuaförleri ya da kendi seçimleri bilmiyorum, -merak edip sormadım yani hiç kimseye- genelde gördüğüm hep kendilerine yakışan modelleri kullanmaları..Yani moda neyse ne ama onlar yüz şekillerine giden saçları kullanıyor..Doğrusu da bu bence.

    YanıtlaSil
  27. cnm herkezın tek tıp uzun saçlı olmasını anlayamıyorum gercı bende uzun sure upuzun sacla dolaştım ama artık kısaya alısınca hıc dusunmuyorum uzatmayı.
    bence sen kendını kısa sacla beyenıyorsan hıc uzatma derım hatta ben cok cok kısa pixi model dusunur oldum bu aralar sende dusunebılırsın yenı yıla yenı ve süper olarak gırebılırsın ben ole yapcamda ne desın :):):)

    YanıtlaSil
  28. yakışana yakışiii..çok modern..

    YanıtlaSil
  29. Sana kısa saçı sevdirdiysek ne mutlu bize Banucum:)Ama bence o güzel yüze kısa saçta çok yakışmıştır.Bence keyfini çıkar kısa süren duşların ve çabucak saç tarama ve kurutma fasıllarını.

    YanıtlaSil
  30. ya kisa sac ne kadar kisa olduguna bagli olarak degisir. erkek trasi ise bence bir facia!!
    soylede bir gercek var; erkekler her zaman uzun sacli kadinlari kisa saclara tercih ediyorlar...

    erkek trasi gib kisa sacli olmak icin mukemmel bir vucuda, incecik bir boyuna, hokka gibi bir buruna, ve harika bir "beyaz" guluse, hepsine bir arada sahip olmak lazim... buda biz anadolu kadinlarinda milyonda bir rastlanan bisey... kuzey avrupali olsak nese...

    YanıtlaSil
  31. çok uzun yıllar kısa saclı olduğum için sanırım hevesimi aldım..ama yakısana yakısır severim bn onu..:)

    YanıtlaSil
  32. Bence bu fotoğrafların arasına Ezel'in Şebnem'i yani Bade İşçil iyi giderdi.
    Şu sıralar en çok onun saçlarını beğeniyorum. Herkes uzun saçlı takılırken, hatun ekrana bi farklılık getirdi.

    YanıtlaSil
  33. yıllarca saç boyum kalçamda gezdim ama okadar bunalmıştım ki sadece bi günde kuaföre gittim ve 3 numara yaptırdım saçlarımı tamam biraz abartmıştım ama inanın kısa saç bayanlara daha farklı bir hava ve olgunluk katıyo şuan saçlarımda küt şeklinde şekilli uzadı :) seninkide güzel olmuştur eminim sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  34. Kısa saç cesaret işi. Kafa yapısı ve yüz şekli çok önemli. Ben de yıllardan sonra kestirdim ilk resimdeki gibi. Herkesin tepkisi farklı oluyor ama önemli olan benim rahat etmem :) Ama bu da tayt gibi :) Yakışmayan kestirmesin!! :)

    YanıtlaSil
  35. selam, http://deep-pin.blogspot.com/2009/12/yine-mi-kestirdin-sacn-aaaaaaa.html buradaki saç kesimim çok kısa değil ama, fikir olsun diye blogunda yayınlayabilirsin ;)

    YanıtlaSil
  36. bence yüz hatları güzel olan herkese yakışır kısa saç, Türk hatunlarının asıl sorunu bu :) bir de avrupai ve modern tarzdan çok uzaktalar, köylü güzeli görünümü elde etmekte ısrarcılar.

    YanıtlaSil
  37. bu hatunlarin hepsi benim yanimda Rapunzel gibi .. cok kisa sac da sekle girmiyor , hele benim gibi kivirciksa sekil semal kalmiyor, kivrilmaya calisan ama kivrilmayacak kadar kisa olan tum saclarim havada :)) biraz uzasa halle berry gibi olucam inşallah :)

    YanıtlaSil
  38. Ben de yaz başında saçlarımı erkek tıraşı gibi kestirdim. Hala da 15 günde bir makineyle tıraş ettiriyorum kuaföre. Çok memnunum, çok rahat. Uzun saçtan sonra büyük değişiklik oldu benim için, ama çok rahatlatıcı, herkese tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  39. bende kısa saç hastasıyım önce badee işçil gibi yapıp sonrada kazıttım ve arkadaşlarım hiç hor görmedi

    YanıtlaSil