{Elie Saab 2010 Gelinlik Modelleri Koleksiyonu}

12/29/2009

elie-saab-2010-gelinlik-modelleri-1
elie-saab-2010-gelinlik-modelleri

Elie Saab gelinlik denince ilk akla gelen isimlerden birisi...

2010 koleksiyonu asimetrik yaka ve dantel agirlikli tasarimlardan olusuyor.

Secim yapmak cok zor! Hepsi harika!

{pronovias.com}

You Might Also Like

16 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. wow insanin tekrar evlenesi geliyor...

    YanıtlaSil
  2. Bu modeller Harika! 5. yi cok begendim bir 7.nin etek uclarında biraz daha hareket olsa super olur

    yeni evlenenler çok şanslı:)!

    YanıtlaSil
  3. Üst sırada sağdaki gelinliğe bayıldım. Rüya gibi..

    YanıtlaSil
  4. eğer ayrılmasaydık 5. numaralı gelinliği giymeyi istiyordum :(

    YanıtlaSil
  5. inanılmaz güzellikte bu gelinliklerin hepsii...özellikle ilk sıradakiler o kadar zarif ve kibar duruyor ki.gelinliklerde fransız danteli bence mutlaka tercih edilmesi gereken bir detay

    YanıtlaSil
  6. Tekrar nikah tazeleyesim geldi.Hepsi şahane..

    YanıtlaSil
  7. pronoviasın sitesinde bunları gördüm ve vuruldum:)özellikle 5ve7 beni allllllll dio:)

    YanıtlaSil
  8. Aman allahim bunlar ne boyle, ne zarafet..nasil giymek isterdim bunlardan bir tanesini bir bilsen, ama once bir damat lazim:)

    YanıtlaSil
  9. Hepsi birbirinden guzelll :))

    YanıtlaSil
  10. Kocişkomu ikna ediyimde nikah tazeleyelim bari :)

    YanıtlaSil
  11. Bence gelinlik olmak icin cok sade modeller. Elie Saab'i cok severim ; fakat bunlar cok basit. Dugunler de giyilecek modeller; ama gelin tarafindan degil..! yada ben Cok kokosum ya:)

    YanıtlaSil
  12. gelinliğin her modele yakışmadığı bir kez daha açıkça gözüküyor gelinlik modelleri harika içlerindekiler berbat etmiş canım gelinikleri.

    YanıtlaSil
  13. harika görünüyorlar bayıldım!!

    YanıtlaSil
  14. nice post. thanks.

    YanıtlaSil