{Else Lingerie & Ela Onur & Büyük bir jest}

12/23/2009

else-lingerie-4

Bir kac hafta once Else Lingerie markasindan bahsetmistim. Hatirladiniz mi? Hatta bu guzelliklerin tasarimini Ela Onur'un yaptigini yazmistim.

Iste o haberimi okuyan sevgili Ela Hanim benimle iletisime gecti ve koleksiyonundan bir parcayi bana hediye etmek istedigini soyledi. Bu acikcasi hic beklemedigim, hatta cok $a$irdigim oldukca zarif bir yakla$imdi. Merakla beklemeye basladim...

Hediyem yukarida gordugunuz oldukca $ik bir cantanin icinde bana ula$ti. Ela Hanim benim icin Else Lingerie'nin Signature Koleksiyonu'ndan ipek & dantel detaylarla suslu enfes bir tasarim secmis. Ic giyim olculerimi kendisine gonderdigim icin bana tam oldu. Izninizle bu hediyenin ardindan bir sure $imarmak istiyorum :) Cunku bu takim gercekten bir bayanin kendisini ozel ve guzel hissetmesini saglayan buyulu bir tasarim!

Peki Else Lingerie urunlerini nereden satin alabilirsiniz? Harvey Nichols, Ipek Kıramer ve Mendo’s magazalarindan!

else-lingerie-5
else-lingerie-3
else-lingerie-1

Asagidaki fotografta bana hediye gelen setin modelin uzerindeki duru$unu goruyorsunuz... $imarmakta hakliyim oyle degil mi? :)

s5

else-lingerie-2

Yukaridaki goruntuler ise Else Lingerie'nin 2010 Ilkbahar-Yaz Koleksiyonu'ndan. Ilerleyen gunlerde diger goruntuleride paylasmak istiyorum.

Eger Harvey Nichols, Ipek Kramer ve Mendo's magazalarina yolunuz duserse Else Lingerie markasini sorup urunleri incelemeyi unutmayin!

You Might Also Like

21 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Gerçekten çok şık bir takım, zaten mor ve siyahın girdiği bir tasarımı pek kötü olamıyor :))
    Güle güle kullan, güzel günlerde inşallahh...

    YanıtlaSil
  2. bayıldım, çok güzelmiş...güle güle giy...

    YanıtlaSil
  3. harika.! güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller,güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  5. Mükemmelmiş ya bu ürünleri aldıktan sonra kim olsa şımarır çok kıskandım seni :) hemen benim de bunlardan almam lazım :))

    YanıtlaSil
  6. Jestleri cok güzel olmuş!
    Güle güle kullanmanı dılıyorum.
    Okuyucularının sesine kulakvermeleri çokhoş cidden

    YanıtlaSil
  7. harika bişey bu.kıskandım

    YanıtlaSil
  8. ben de bahsetsem bana da gönderirler mi:)) şaka bi yana, muhteşem ciciler bunlarr!

    YanıtlaSil
  9. Şımarmakta haklısın Banucum. Siyah ve Mor'un şahane uyumu bu olsa gerek :D Güle güle kullan mı denir şimdi buna da bilemedim :DD

    YanıtlaSil
  10. inanılmaz hoş bi tasarım. iyi günlerde kullan..bittim..tam yılbaşı hediyesi yani...

    YanıtlaSil
  11. burdan sana "kıskanmakta haksız mıyım gülizar" adlı şarkıyı yolluyorum. çok güzelmiş. kıs-kan-dım.

    iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  12. renklere ve malzemelere bayıldım ;)

    YanıtlaSil
  13. begenmenize cok sevindim. ne desem ki şimdi? daha daha güzelleri sizlerin olsun :)

    YanıtlaSil
  14. Bayıldım, nasıl güzel görünüyor...
    güle güle giy :))

    YanıtlaSil
  15. Else gerçekten çok güzel bir marka. Güle güle kullan Banu'cum...

    YanıtlaSil
  16. Şahane bir takım.Güle güle kullan.Bu arada markanın ürünleride çok sıradışı geldi bana özellikle yaz kolleksiyonu oldukça nostaljik ve romantik...

    YanıtlaSil
  17. gerçekten çok şık..
    mutlu günlerde giymen dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  18. Çok ciciymiş gerçektende bizde kıskandık burda :) güle güle giyin ve şımar banucum ;)

    YanıtlaSil