{Fular modası & Fular nasıl bağlanır?}

12/26/2009

fular-nasil-baglanir-1
fular-baglama-modelleri

Fular gunluk hayatta en cok kullandigim aksesuarlardan birisi. Bu yuzden fular kullanan unluler dikkatimi cekiyor. Goruntulerde de gordugunuz gibi fularlar kiyafetleri renklendiriyor, hareketlendiriyor ve ho$ bir hava katiyor. {Eger ilgilenirseniz fular baglama orneklerini paylastigim goruntuler icin burayi ve surayi tiklayin!}

Sizin fularlarla araniz nasil?

{tfs}

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Çok seviyorum ben de uzun fular kullanmayı. Şimdi pek kullanmadığım şallarımı farklı şekillerde kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  2. Fulara alışmaya çalışıyorum.Ama kıyafete kesinlikle ayrı bir hava katıyor ben beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  3. fularları seviyorum.doğru kullanıldığında şık duruyor.

    YanıtlaSil
  4. bencede fular çok güzel bir ayrıntı düz renk trençkotların üstüne desenli fularla rçok hoş oluyor

    YanıtlaSil
  5. en sondaki kareli fulara bayıldım. bir de olivia ne kadar hoş bi kız ne zaman bi fotoğrafını görsem hep bunu düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
  6. ör tak her kıyafete renge uygun seviyorum böyle aksesuarları

    YanıtlaSil