{H&M 2010 İlkbahar Yaz Koleksiyonu}

12/27/2009

h&m-katalog-modelleri-2010-yazh&m-2010-yaz
h&m-2010-yaz-modelleri

Koleksiyon carpici detaylarla suslenmis.

Son fotograftaki "matador" ceketine ise dikkat!

Onumuzdeki gunlerde matador ceketi trendi baslar mi dersiniz?

{tfs}

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. koleksiyon çok güzel olmuş gerçekten.. altıncı fotoğraftaki elbiseye bayıldımm:)) -I-

    YanıtlaSil
  2. birşey sormak istiyorum bildiğim kadarıyla H&M nin Türkiye de şubesi bulunmamakta.Ama birçok kişide bu markaya ait kıyafet var bende satın almak istiyorum.Acaba nerden ulaşabilirim?

    YanıtlaSil
  3. ahh koleksiyona süpermiş çokçok güzel hepsi.özellikle matador ceketi ve 7.fotoğraftaki ayakkabıya ba-yıl-dım! :)

    YanıtlaSil
  4. Omuzlardaki detaylarda öyle coştu ki eli kulağında gelebilir yani!

    YanıtlaSil
  5. h&m artık türkiye' ye gelsin istiyorum :(

    ipek, ben şahsen gittigidiyordan alıyorum denk geldiğimde..
    bazen etiketi kesik, bazen tam oluyor..ama orjinalmi kesin bilemiyorum..
    çünkü ürünler gayet kaliteli güzel..

    YanıtlaSil