{Kemer ve uzun elbise trendi}

12/26/2009

tr-long-and-belted

Daha once ince hirka uzerine takilan ince kemer trendinden bahsetmistim. Simdi de kemer ve uzun elbisenin birlikte kullanimi gundemde. Son donemde gordugum en akli ba$inda trendlerden birisi oldugunu soylemeliyim. Ben sevdim. Siz?

{whowhatwear}

You Might Also Like

3 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. gerçekten güzel. uzun ipek, pilili eteklerle de harika oluyor.

    miroslava dumanın vardı galiba öyle bi looku.

    YanıtlaSil
  2. evet, bende hatirladim.. bu arada miroslava'dan uzun zamandir bahsetmemistir, yeni fotograflarini paylasmak gerek :)

    YanıtlaSil
  3. sen ne yayınlasan çok seviyorum ben. sürekli kontrol ediyorum yeni bir şey var mı diye.

    o yüzden yeni eski ne varsa paylaş, bize uyar :)

    sevgiler

    YanıtlaSil