{Mutlu Yıllar!}

12/31/2009

mutlu-yillar-2

You Might Also Like

34 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. CANIM ARKADAŞIM
    SAĞLIKLI-HUZURLU-SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE HEP YAN YANA HEP CAN CANA MUTLU BİR YIL DİLİYORUM.
    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  2. Yeni yilin kutlu olsun Banu. 2010 da da takipciniz.

    YanıtlaSil
  3. CANIM BENİM. SANA DA MUTLU YILLARR.. YENİ YILA NASIL GİRERSEN ÖYLE GEÇERMİŞ YAA BEN DÜN ERKEK ARKADAŞIMI UĞURLADIM OTOBÜS TERMİNALİNDEN.:( ÇOK ZORDU BENİM İÇİN. BÜTÜN BİR YILIM ONSUZ GEÇMEZ Dİ Mİ:(((

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler güsel dileklerin için...bizde burdayız ..sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  5. nıce saglıklık mutlu senelere canımcım :)

    YanıtlaSil
  6. Herşey gönlünüzce olsun.Sağlıklı yıllar...

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel geçecek 2010 hepimiz için, öyle inandım öyle de olacak inşallah:) 2010'da da peşindeyim Banucum, seviyorum seni;)

    YanıtlaSil
  8. SANADA MUTLU YILLAR HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSuN SEVGİLER

    YanıtlaSil
  9. Uzun bir tatil yapıyorsun doya doya Banucum ne güzelll..

    Sana da mutlu bir yıl diliyorum. Herşey gönlünce olsun..

    YanıtlaSil
  10. 2010 senin içinde çok güzel bir yıl olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Selam ben sessiz takipçin ,hayranın nur:)))yeni yıl hepimizin mutluluktan boğazımıza kadar battığımız,sağlığın paçalarımızdan aktığı,cüzdanlara sığmayan hayırlı paralarla güzel yürekleri sevindire bileceğimiz,tüm enerjimizle attığımız her adım sonrası bu kadarı da fazla nE oluyor bu huzura pek sık uğramazdı iyice yerleşti hücremize diye ayılıp bayılıp şaşırıp sırtını sıvazlayıp bak gördünmü sende sevdin gel bir ömür yanımda içimde evimde gözbebeklerimde yaşa diye sarıldığımız bir yıl olsun hepimize ...dip not: sevgili banu çok uzun zamandır seni takip ediyorum emek verip güzel yüreğinle paylaştığın herşey için çok teşşekkür ederim sevgi dolu kalbinden öptüm sevgimle sarıldım haydins kal sağlık ve mutlulukla...

    YanıtlaSil
  12. herşey gönlünce olsun. mutluuuu yıllar

    YanıtlaSil
  13. Sanada mutlu yıllar dilerim.2010'da bizde buradayız takipteyiz...

    YanıtlaSil
  14. Mutlu Yıllar Sanada!!!yeni yılda da bizi güzel ve neşeli bloğundan mahrum etmeyeceğin için teşekkürler!!!:)

    YanıtlaSil
  15. herkese ve sevgili blog sahibisine mutlu yıllar..
    bu yeni yılın herkese yeni güzellikler getirmesi dileğiyle :)
    sevgiler
    derya

    YanıtlaSil
  16. Mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir yıl dilerim, sevdiklerinle...

    YanıtlaSil
  17. Ben de sağlıklı, mutlu yıllar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  18. Sana da mutlu yıllar Sevgili Banu!

    YanıtlaSil
  19. MUTLU SENELER BANU...HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN

    YanıtlaSil
  20. ne güzel şeyler yazmışsınız:) en içten dileklerimle mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
  21. 2010 herkes için sağlık,huzur ve mutluluk getirsin.iyi seneler

    YanıtlaSil
  22. Sevdiceğinle, zuzularınla ve en önemlisi bizimle paylaşacaklarınla dolu bir yıl seninle olsun! Sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir sene dileğiyle iyi seneler..

    YanıtlaSil
  23. Sevgili Banu; yeni yılın kutlu, olsun, ışıltın hiç sönmesin.Pozitif enerjin buralara kadar geliyor. Seni izlemeye zevkle devam edeceğiz, sevgiler...

    YanıtlaSil
  24. 2010da tüm dileklerin gerçekleşsin BANUcum...mutlu yılllaaaaaaaaaaar........:))

    YanıtlaSil