{Ponpon Bere Modası}

12/27/2009

pnpn-bere-modasi
Katy Perry'nin taktigi berenin gri renkli olan modelini cok severek kullaniyorum. Bunlarin bir de cene altindan cit citla baglanan modelleri var ama bence onlar cok cocuksu duruyor :) Turkiye'de pek cok magazada bu tarz ponpon berelerin satildigini gordum. Bu moda sevilir mi dersiniz?

{celebutupia}

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. hihiih bunun yeşili de bende var, ama kafamın tam tepesinde bir ponponu daha var.

    çok sevimli bence ^_^
    hardal rengi de çok güzel duruyor.

    YanıtlaSil
  2. tasarim cadisi; hem de cok sevilir :)

    hesionka; ya$asin ponpon bere karde$ligi! :)

    YanıtlaSil
  3. bende de kahvesi var. buralarin sogugunu normal bereler kesmiyor. ancak bu modeller gercekten de cok sicak tutuyor.

    YanıtlaSil
  4. bence sevilir hatta ben de seviyorum ama bana yakışmıyor:(

    YanıtlaSil
  5. bere manyağı biri olarak bunada bayıldım.pon pon herşeye ayrı bir şirinlik katıyor bu kesin...kısacası çok şeker...:)
    sevgilerle...

    YanıtlaSil
  6. bere takmayı çok severim bu da çok güzel bere ama rengi hiç hoş değil

    YanıtlaSil
  7. Sevmeyen sevmesin. Biz seviyoruz ....
    :))

    YanıtlaSil
  8. (¸. • '♥ ♥. ¸. •¨)
    ¸. • '¸. • *' ¨) ¸. • * ¨) ¸. • '¸. • *' ¨)
    (¸. • '(¸. • `* ¸. •' ¸. • * '¨)♥ ¸. • * ¨)
    ........|_ ♥_|...... ★ MERHABA
    ........| 000 | ...... 2010 YILININ
    ........| 000 |....... SEVGİ
    ........| 000 | ....... HUZUR
    ........| 000 | ........NEŞE
    ........ \ 00 /.........SAĞLIK
    ......... \ 0 /..........GETİRMESİNİ
    ...........||............ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE
    ...........||.............TEMENNİ EDİYORUM.
    ...........||....... (¸. • ♥ ♥ •¸.)
    .........._||_.....SEVGİLERİMLE... ★...
    ♥ ¸. • *¨)¸. • * ¨)....¸. • * ¨)
    (¸. • '♥ ♥. ¸. •' ¸. • * '¨) ¸. • * ¨) ¸. •' ¸. • * '¨) ¸. • * ¨)

    ★MUTLU YILLAR ★

    <:))

    YanıtlaSil
  9. Amerika'da cok sevildigi kesin. Her yerde bunlardan satiliyor.

    YanıtlaSil
  10. Ben Bershka'dan aldım morunu. İkinci giyişimde ponponu elimde kaldı takamıyorum şimdi :(

    YanıtlaSil
  11. öncelikle resimdeki katy perry miymiş tanımadım halada tanıyamadım. bu bereler sevilir mi sevilir derim.

    YanıtlaSil