{Püsküllü Atkı}

12/24/2009

jessica-alba-atki

Jessica Alba bence atki ve $allari en iyi kullanan unlulerden birisi. Kendisine yakistirmayi iyi biliyor. Bu fotografta ki puskullu atkisini ve atkiyi baglama bicimini cok begendim.

Bu aralar yeni bir atki ormeye basladim. Aslinda aklimda snood tarzi bir model vardi ama Jessica Alba'nin atkisindan dokulen puskuller hosuma gitti. Dikkat ettiyseniz puskuller atkinin sadece ucunda degil, 4 tarafini cevreliyor. Atkim bitince {eger bu ki$ bitirebilirsem :)} mutlaka size gosterecegim.

{ok}

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. pantolonu ve gömleği de çok hoş

    YanıtlaSil
  2. Ben de vaar hem de annem 2 sene önce örmüştü severek kullanıyorum petrol mavisi:)

    YanıtlaSil
  3. genel olarak çok hoş..bağlama şeklini merak ettim doğrusu...

    YanıtlaSil
  4. atkısının modelinide renginide pek beğendim..
    ayrıca pantolonuda harika.. markasını merak ettim :(

    YanıtlaSil
  5. Atkı çok hoş, ben saç bantı ve saçını toplayış şeklini de beğendim:)

    YanıtlaSil
  6. Giyim tarzı çok hoşuma gidiyor bu kadının.

    YanıtlaSil
  7. Atkiya dolanmis, ama disari gomlekle cikmis?Bu ne perhiz, bu nelahana tursusu:)

    YanıtlaSil