{Sarah Jessica Parker's twin girls; Marion & Tabitha}

12/28/2009

sarah-jessica-parker-mathew-broderick
Sarah Jessica Parker ve aktor e$i Matthew Broderick ikiz kizlari Marion ve Tabitha'yla birlikle New York sokaklarinda goruntulenmisler. Tasiyici anne yoluyla dunyaya gelen ikizler epey buyumus! Pembe tulumlari ve el orgusu oldugunu dusundugum bereleriyle cok sevimli gorunuyorlar.

{celebutopia}

You Might Also Like

4 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ne güzel eski haline kısa sürede dönmüş diye hayıflanırken,taşıyıcı anne kısmıno okuyunca kaldım tabi.

    YanıtlaSil
  2. Kafalarındaki örgü şapka sanki Türkel örgüsünü anımsattı hani annelerimizin yaptıgından,
    gözümün önüne scp!ın einde şişle örgü ören pozisyonu belirdi:P

    YanıtlaSil
  3. Ben çok beğeniyorum bu kadını, NY'da bir gün evinin önünde(Charles Street) rastladığım günü de unutamıyorum:)

    YanıtlaSil
  4. ne şirinler öyle tulumlarına bittim:)

    YanıtlaSil