{Tayt giyen kadınlar!! Lütfen biraz daha dikkat!!}

12/25/2009

tayt-giyen-kadinlar

Olivia Wild'in tayt faciasini gorupte burada bahsetmemem mumkun degildi!

Simdi bu goruntu olmus mu?

Hep diyorum. Tayt pantalon degildir. Bu yuzden pantalon muamelesi gormemelidir.

Tayt giymeyi seven bayanlar; bacaklariniza guvenseniz bile lutfen taytinizin uzerine uzun birseyler giyin... yoksa dilimden kurtulamazsiniz!

{justjared}

You Might Also Like

29 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. gerçekten çok çirkin bir görüntü. ama ben bunun 3 kat daha beterini geçen kış kursda görmüştü. 6 saat ders eziyet olmuştu.fizik muhteşemde olsa tayt öyle gerçekden kötü duruyor.

    YanıtlaSil
  2. bende fikirlere açtım uzunmu olmalı kısamı diye kendi fikrim kesinlikle uzun örten birşey olmalı

    YanıtlaSil
  3. çok basit ve çokta bakımsız bir görüntü ortaya çıkıyor bu şekilde.modayı takip ettiğini falan sanmış herhalde boyuna şallar falan..evet tayt bir trend ama bu şekilde değil ki =))) bu bayanın neden giydiği belli =)) bence komik olmuş yanii.

    YanıtlaSil
  4. Camel toe :D
    Eşofman ve bazı pantolonlarda da bu görüntü ortaya çıkabiliyor. Tayt tek başına giyilecekse kumaşı daha kalın ve sıkı dokunmuş, toplayan birşey olmalı...

    YanıtlaSil
  5. berbat bi görüntü! kesinlikle çok haklısın..

    YanıtlaSil
  6. Katılıyorum.Sevgilerrrrrr.

    YanıtlaSil
  7. gerçekten kötü görünüyor. Böyle bariz bir hata nasıl yapılır onu da anlamış değilim.

    YanıtlaSil
  8. neyse ki bu kadın zayıf, bunun bir de 150 kiloluğunu düşün, aman yarabbi :/

    YanıtlaSil
  9. Bende katılıyorum sana inanılmaz çirkin olmuş ne böyle inanamadım..Tayt çok rahat bir giysi evet ama suyunu çıkarmamak lazım.Kesinlikle uzun tunik vsss..tarz şeylerle daha şık oluyor..

    YanıtlaSil
  10. Sonuna kadar destekliyorum fikrini ve ayrıca fiziği güzel olanlarda bu şekilde duran görüntü kötü olanlarda 10 kat beter.

    YanıtlaSil
  11. ıyyyykkk:( kusuceğimmm!!! bu ne arkadaşım giyinmeninde bir adabı vardır diymi ama...

    YanıtlaSil
  12. pantalon da pantalon değildir, pantolondur.

    YanıtlaSil
  13. bence onden kotu duruyorda arkadan cok kotu durmuyor....

    YanıtlaSil
  14. Şişmanlara gelene kadar bence bacak arası kapanmayan zayıflar hiç giymesin :)

    YanıtlaSil
  15. güzel durmuş üzerinde ama kötü oluyor yaw bunları boş gyince hertarafın belli olması biraz çok fazla değilmi acep??

    YanıtlaSil
  16. Ben taytlara pantolon gözüyle bakmıyorum asla. Bakanlara da anlam veremiyorum. Külotlu çoraptan bi farkı yok bana göre. insanlar neden bu kadar kısacık şeyler giyip de sokağa çıkıyorlar onu hiç anlamıyorum. Ne bi estetik tarafı kalıyor ne bir şeyi. Skinny jeansle bile tedirgin oluyorum ben kimi zaman. Cidden çok garip. Yakında ten rengi çorap modası çıkar. Onun üstüne de böyle şeyler giyerler, hiç şaşırmam :D

    YanıtlaSil
  17. ugg bot-tayt-şal üçlemesinden gına geldi artık.yahu giyecek başka hiçbirşey mi yok memlekette allah aşkına???

    YanıtlaSil
  18. Bence de arkadan fena değil ama önden olmamış hocam. Kilolarıyla birlikte bu şekilde giyenler ya da raşitik bacaklarıyla giyenlerde daha da beter. Bunda fizik güzel ama estetik olmamış.

    YanıtlaSil
  19. daha bu gün aynı görüntüyle karşılaştım...bayan olduğum halde gözümü alamadım valla hihiih....Banu'nun dilinden kurtulmak çin tüm dilimleri saklamalıyız ahha:)toto dilimi başta :)))

    YanıtlaSil
  20. abla kım tanımam ama rezalet oldugu ayagındakı dagılmıs ugg dan da belli..hade o yaptı dıkkat cektıı ıkı rsmını cektıler vs vs.. pekı bızım okuldakı zıllılere ne demelı yaww...heryer her herde..yemınlee soguorum tayttan bolelerını gorunce...

    YanıtlaSil
  21. Tayt uzun tunikle kombinlenirse şık durur.Fizik mükemmelde olsa ortaya çok çirkin bir görüntü çıkar.Resimde görüldüğü gibi...

    YanıtlaSil
  22. bugün bebekten istinyeye kadar yol üstü bu tarz çok gördük ve eşim ne bu ya bu sene modamı bu, totoları mı yarıştırıyorlar? dedi...
    bence de bu şekilde hoş bir görüntü değil...

    YanıtlaSil
  23. sesiber e katılıyorum .böyle tayt giymek cesaret ister her yiğidin harcı değil (gerçi taytla skinny jean n bı farkı kalmadı artık aynı darlıkta)genelde yakışan bayanlarda da beğenilir beğendim ve başkalarının da beğendini duydum yani ama bunda taytı geçtim bir kıyafet butunlugu yok belkı kotu gıyınmıs farklı bırsey gıyse guzel durabilirdi

    YanıtlaSil
  24. Valla canım yazdıgın her kelimeye katılıyorum! Bu nedir yahu? Nelerine güvenmişler acep:)

    YanıtlaSil
  25. bu kadının bacakları kısa diyorum kimseye dinletemiyorum. g.tü yere yakın işte aha.

    YanıtlaSil
  26. Bence bu şekilde giyinipte sokağa çıkamayacağınız için beğenmiyorsunuz. Bayanın fiziği güzel kendisi cesur giymiş ve çokta güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  27. Astik artik kendimizi..tayt ilk ortaliga ciktigi zaman bu kadar rahat giymiyodu kimse bi anda kisacik badylerlemgiyilir oldu..hic hos gorunmuyo cidden..

    YanıtlaSil
  28. bu hatuna yakışmış abartmayın bence artık 40 beden üstü tayt yasaklanmalı ama.

    YanıtlaSil
  29. çoğğğğğğğğğğğğğğğğğğ guzellllllllllllllll

    YanıtlaSil