Yurtdışından {internetten} Ucuz Parfüm ve Kozmetik Alışverişi {Alışveriş Siteleri-Online Shopping}

12/28/2009

Yurtdışından parfüm ve kozmetik alişverişi hakkında pek çok soru aliyorum. Hepsine elimden geldiğince tek tek yanıt yaziyorum ama bir de bildiğim alışveriş sitelerinin adresleri burada bulunsun istedim. Eğer sizinde eklemek istediginiz - alışveriş yapip memnun kaldiğınız web siteleri varsa yorum kısmında bizlerle paylaşın lütfen.

Mutlu Alişverişler :)

strawberrynet-makyaj-kozmetik-alisveris

Strawberrynet.com : Ucretsiz gonderim yapiyor. Parfum, kozmetik, cilt bakimi vb pek cok urun cesitliligi var.




fragrancex-ucuz-parfum

Fragrancex.com : Bu sitedeki parfum fiyatlarini kontrol etmeden alisveris yapmamanizi oneririm. "FREE" kupon kodunu kullanarak ucretsiz posta'dan yararlanabilirsiniz.




cherry-culture-kozmetik-makyaj

Cherryculture.com: Uygun fiyatli makyaj malzemelerini bulabileceginiz bir web sitesi. 30 Aralik'a kadar yapacaginiz alisverislerde %20 indirim var.




ebay-alisveris-makyaj-kozmetik

Ebay.com: Ebay'de pek cok urunu uygun fiyata bulmak mumkun. Alisveris yaparken saticinin yurtdisina gonderim yapiyor olmasina ve posta ucretlerine dikkat etmekte fayda var.



bridgette's-boutique-kozmetik-makyaj-alisveris

Brigettesboutique.com : MAC, Chanel, Lancome gibi markalari bulabileceginiz bir alisveris sitesi. Turkiye'ye gonderim ucreti $3.33'dan basliyor.



elf-makyaj-kozmetik

Eyeslipsface.co.uk: ELF urunlerinden pek cok kez bahsetmistim. Studio koleksiyonunu denemenizi tavsiye ederim.




iherb-vitamin-kozmetik-alisveris


iherb.com: Organik cilt bakim urunleri, vitaminler vb pek cok urunun satildigi bu web sitesinin Turkiye'ye gonderimi var.

You Might Also Like

23 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. cok faydali bir post olmus! gelip gelip bakacagim kesin :) tesekkurler banu!

    YanıtlaSil
  2. strawberry parfümde %10 civarı kargo ücreti alıyor.

    YanıtlaSil
  3. nora; ben strawberry'den en son 2 ay once parfum alisverisi yaptim, hic bir kargo ucreti odemedim. acaba yeni bir uygulama mi bu? ya da sadece Turkiye'ye gonderimlerde mi yapiyorlar?

    YanıtlaSil
  4. Benim siparişim aralık başında geldi, %10 kargo için ödemiştim, Türkiye için olabilir.

    YanıtlaSil
  5. strawberryde bir kozmetik ürünü alırsan parfümle beraber kargo ücretsiz oluyodu.

    benm tavsiye edebileceklerim:

    cheapsmells.com (parfüm alıyorum)

    geourgeusshop.com (kerastase alıyorum)

    kissandmakeupny.com (nars,laura mercier)

    allcosmeticswholesale.com

    YanıtlaSil
  6. tatlım bu çok iyi oldu. ama bu siteler kredi kartı numarası vermek için ne kadar güvenli buna emin olamıyorum ben. birde bir şey soracağım. sen new yorkda yaşayıp bu sitelerden alışveriş yaptığına göre new yorkda bu ürünler pahalı mı? merak ettim. biz çoğu zaman yurt dışına özelliklede amerikaya giden arkadaşlara şipariş vermeye çalışıyoruzda buradan bu tarz ürünleri..

    YanıtlaSil
  7. harika... ama gercekten güvenebilirmiyiz? internetten siparis vermekten cekiniyorum biraz...

    YanıtlaSil
  8. Canımcım, çok teşekkürler inan çok gerekli bir post'tu benim için...

    Elf'den alışveriş edenler oldu mu bilmiyorum ama baktım da çok uygun degil mi? Kargo da iyi... Sanırım birşeyler bakıcam ordan.

    YanıtlaSil
  9. kızlar bende strawberiyden almak istiyorum ama hiç ingilizcem yok kaç kere denedim yapamadım yardımcı olurmusun blogum bu http://nevarsasatyorum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Ben strawberrynin sitesine giremiyorum.. Almanya'dan siteye giris yokmu?? Üfh :((

    YanıtlaSil
  11. kizlar ben sadece Kerastase sac urunlerini ebay den aliyorum. Onun disinda herhangi bir kozmetik veya parfumun orginalligine guvenemedigim icin genelde internetten almiyorum tabii markanin kendi web sitesi disinda. Siz neler dusunuyosunuz bu konuda ?

    YanıtlaSil
  12. hande; rica ederim.

    bendenbizden; benim icinde faydali oldu, bilmedigim siteleri ogrenmis oldum :)

    modayemektarifleri; rica ederim...

    cokoprens; ben sadece 3 parfum almistim, kargo ucreti odemedim, bu sanirim Turkiye gonderimleri icin olan bir uygulama. bu arada onerdigin web siteleri icin cok tesekkurler :)

    cinar; yanlis anlasilma olmasin, ben NY'ta degil, VA'da yasiyorum :) Amerika'da magazalarda bazi urunler biraz daha pahali, Turkiye'den daha ucuz ama ornegin bir Lancome ruj'u $20'a almak yerine strawberry'den $12-13'a alabiliyordum.

    isimsiz; ben bu sitelerin pek cogundan alisveris yaptim, hic bir problem yasamadim. Eger kredi karti konusunda tereddutleriniz varsa limiti dusuk bir karti sadece internet alisverisi icin kullanabilirsiniz, daha az riskli olur.

    sadeceblog; evet, elf urunlerinin US sitesinden defalarca alisveris yaptim, fiyatlari cok uygun, genel olarak studio urunlerini begeniyorum.

    melek; strawberry'ye verdigim link zaten Turkce.

    hazan; hic bir fikrim yok, neden oyle oldu acaba?

    arzu; zamaninda bende oyle dusunuyordum ama markanin kendi web sitelerine o kadar cok para vermeye kiyamiyorum artik, orjinalligini garanti eden web siteleri tercihim... tabi diger dusunceleride merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Strawberry'de sadece parfüm alışverişlerine %10 kargo ücreti ödüyorsunuz ve toplamda tutar ne olursa olsun 10-15Euroyu geçmeyeceğini belirtiyorlar.Ayrıca gümrüğe takılır ve vergi öderseniz ödemeyi taahhüt ediyorlar ama başıma hiç gelmedi. Bu arada diyelimki makyaj malzemeleri ve parfümü birlikte sipariş verdiniz ayrı ayrı kutularda geliyor ve sadece parfümler için kargo ücreti ödüyorsunuz.not: Tüm bunlar Türkiye'den alımlar için geçerli..sevgiler
    zerrin

    YanıtlaSil
  14. Ben biraz arastirdim ve strawberrynet'in fake ürün satislari yüzünden sitenin Almanya'da kilitli oldugunu ögrendim.. Fake ürün diyorlarda, sizler aliyorsunuz eger gercekten öyle bir sey varsa dikkat etmenizi tavsiye ederim :S

    YanıtlaSil
  15. Ben de en çok strawberrynet den ve cheapsmells den alışveriş ediyorum 2 sini de tavsiye ederim hatta parfümler cheapsmells de daha ucuz olabiliyorlar o da Türkiye için %10 civarı bir shipping alıyor, yalnız son zamanlar kargolarda sorun çıkmaya başladı 2-3 sterlin gibi ek bir para ödüyerek kargonuzu takipli yapmanızı tavsiye ederim çünkü ülkemizdeki bazı uyanıklar yurtdışından gelen takipsiz kargolara el koyuyorlarmış bu durumda da kargo ulaşmadı diye cheapsmells hiç para almadan ürünleri tekrar gönderiyor ama 2. de ulaşmazsa paranızı iade ediyor orada sorun olmasa da sonuçta ürünlere ulaşamayabilirsiniz buyüzden takipli alın, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  16. Kızlar daha önce defalarca strawberry.den alışveriş yaptım, tekin acardanda alışveriş yapan biri olarak strawberry.nin bazı ürünlerinin sahte olduğunu düşünüyorum, özellikle indirimli ürünlerinde, örneğin estee lauder 3 lü ruj seti almıştım ama inanın dudağıma sürer sürmez kuruttu ve hiç kalıcı değil, clinique ıslak ruj aldım o da aynı şekilde, ambalaj renkler falan aynı yada çok iyi taklit ediyorlar.Siz ne düşünüyorsunuz?

    YanıtlaSil
  17. -strawberry, artık markalaştı sanırım,
    -cheapsmells, bundan krem alıyorum çok,
    -parfumerim.com, bu da türkiye'den çok kaliteli bulduğum bir site.

    selamlar,ece.

    YanıtlaSil
  18. ben bir de aaa perfumery merchants'tan aldım. uygundu fiyataları
    http://kristal-kure.blogspot.com/2009/12/okumadan-parfum-almayn.html

    YanıtlaSil
  19. selam, sana acil bir sorum var..strawberryden aldığın ürünler VA'ya ne kadar sürede geliyor??
    çok teşekkürler şimddien..
    sevgiler
    burcu

    YanıtlaSil
  20. ela arkadaşımıza katılıyorum..
    strawberry nette satılan ürünleri %90'ı sahte. ayrıca gittigidiyorda %100 orijinal diyen parfümlerin de hepsi sahte.

    ben hep orijinal parfum satın alırım ama böyle ucuz ve orijinal olduğunu duyunca strawberrynetten alışveriş yapmaya karar verdim. bi kaç kez parfum aldım ve her seferinde orijinalini bildiğim parfumleri aldım. nedense hepsi bnm tekin acar gibi yerlerden aldığım parfumlerden daha az kalıcı ve daha az ona benzer bi kokuda çıktı. bi kaç kez stilanın ürünlerini yanında gönderdiler.. inanırmısınız 2 tane maskara 2side kupkuru taş gibi çıktı. onu gözüme sürmek mi aslaaaaa...ben dersimi almadığım için bi kaç kez daha alışveriş yaptım ama hepsi hüsranla sonuçlandı...sanırım artık dersimi aldım kulağıma küpe bile yaptım... dolum parfüm alsam bu kadar kazıklanmış hissetmem herhalde kendimi...

    cnm bloggerım, salıncakta2kişimm bu feryadımı yayınlamanı rica ediyorum..alışveriş yapmadan önce ii düşünün...

    YanıtlaSil
  21. Kafam karıştı şimdi bunları okuyunca, çilekten çok aldım ben de, ama bi sorun yaşamadım

    YanıtlaSil