Zac Efron & Vanessa Anne Hudgens {High School Musical}

12/25/2009

zac-efron-vanessa-hudgens-1
zac-efron-vanessa-hudgens-2
zac-efron-vanessa-hudgens-3
zac-efron-vanessa-hudgens-4
zac-efron-vanessa-hudgens-5

Bugun stil sahibi iki unlu sevgiliyi agirlamak istedim blogumda...

Zac Efron ve Vanessa Hudgens 2006 yilinda vizyona giren High School Musical filmi ve filmin devam serisiyle $ohret basamaklarini hizla tirmanan iki yetenekli genc... Birisi guzel, digeri yakisikli. Haliyle dikkat cekiyorlar. Paparazziler surekli pe$lerinde. Goz onunde ya$anan ili$kilerin cabuk yiprandigi bir gercek. Umarim bu ili$ki uzun soluklu olur. Birbirlerine cok yakisiyorlar...

Peki sizce Zac Efron ve Vanessa Hudgens'in kiyafet secimleri nasil?

{justjared,fadedyouth,celebutupia}

You Might Also Like

18 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. zac tam yaşı gibi bence oldukca tarz duruyor. Ama vanessa küçük kadıncıklardan geliyor gözüme !

    YanıtlaSil
  2. Vanessa çok tatlı kız, güzel de giyinito. Kırmızı elbise ten rengiyle ve saçıyla çok uyumlu, bayıldım.

    Yalnız niyeyse Vanessa yı her gördüğümde aklıma Münevver geliyo :( Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  3. Zac efron son zamanların en bay ünlülerinden.Vanessa'nında kendine has bir tarzı var ama her zaman çok şık olduğunu söyleyemem.

    YanıtlaSil
  4. çok şirinler,özellikle spor ve salaş hallerini çok sevdim.

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlılar yaa(: ayrıca vanessa'nın hiçbir kıyafetinde ben bunu giymem dediğim bi şey olmadı.

    YanıtlaSil
  6. Çok şekerler... umarım evlenirler ve öyle kalırlar... =)

    YanıtlaSil
  7. vanessa nın stiline bayılıyorum özellikle saçlarına. saçları ne renk acaba tatlım. ben de bu renk istiyorum. ama güvenemiyorum kuaförlere. siyah yapıp böyle boyayla olan siyah tonunu yapmalarından korkuorumm. bana bu rengi nasıl elde edebileceğimi söyesin birisi ya da aranızda kuaför olup ben bu rengi yaparım diyen var mı??:))(istanbul)

    YanıtlaSil
  8. vanessa'yı çok beğeniyorum ben, hem fiziği çok ideal(ne çok zayıf ne çok lömbürük) hem de sürekli gülümsüyor. zac'le de yakışıyorlar zaten oldu olası yakıştırırım esmer kız-kumral renkli gözlü erkeği. yaşına göre kıyafet çekimi de çok zevkli, stil sahibi kesinlikle.

    ve yorumlardan birine katılıyorum benim de aklıma o kara saçları güzel gözleriyle münevver'i getiriyor bazen :(

    YanıtlaSil
  9. İkisi de gerçekten çok zevkli...Yalnız Vanessa o eşortmanla nasıl yürüyebilmiş..ben olsam her adımda ayrı takla atardım..:)

    YanıtlaSil
  10. bu çifti bi de perez hiltondan dinlemek lazım. heidi-spencer pratt'den sonra en itici, sınıf atlamaya çalışan çift nazarımda.

    bir de bu çocuğun yüzü yarım kalmış gibi. tamamlanmış hali ian somerhalder ya da chace crawford sanki.

    niye bilmiyorum ağzını burnunu kırasım geliyo çocuğun :)

    senin güzel hatırın için sevimli buldum ben de şimdilik bunları :)

    sevgiler banu

    YanıtlaSil
  11. ikisininde tarzları çok güzel. hem genel olarak birbirlerine yakışıyorlar hem de tarzları irbiriyle uyumlu.

    YanıtlaSil
  12. Ben bunların ayrıldığını duymuş kendi adıma sevinmiştim yaw.ama ikiside birbirinden şık.

    YanıtlaSil
  13. evet şıklar ama çok yapmacıklar bence..
    özellikle zac fazla bebek suratlı böyle barbie'nin ken'i gibi dolaşmıyomu sinir oluyorum!!
    baya dolmuşum:)

    YanıtlaSil
  14. yabancı sitede görmüştüm.
    meğerse bu zac bildiğimiz gibi dilmiş(!)
    hatta venessa ile olan ilişkileri, disney filmin dayatması gibi bişiymişş.. gerçi banu sen daha iyi bilirsin. medyadan??
    yakında çıkar kosuusu :))
    eeeh gossip girl yine görev başında..
    xoxo..

    YanıtlaSil
  15. çok şık ve şirinler..:)

    YanıtlaSil
  16. bu çocuktan hiç haz etmiyorum. çok itici geliyolar bana. vanessanın bazı kıyafetlerini çok başarılı buluyorum. bazen cidden kötü giyiniyor...

    YanıtlaSil
  17. valla nasi giyindikleri diilde, resimlere yansiyan vucut dilleri benim daha cok ilgimi cekti... kiz surekli oglana bakmis, ilgi alani cocuk, ama cocuk icin tam tersi tek bir fotoda bile kizin yuzune, gozunun icine bakmio. hele bi fotoda kiz resmen geride kalmis cocugun koluna girmeye calisio yakalamaya calisir gibi...

    :)

    hanimlar ben bu konuda yanilmam...

    YanıtlaSil
  18. Fazlasıyla Chase Crawford'a özeniyor gibi geldi bana. Perçemli ve yukarı kardırmışken özellikle.

    Yandan baktığı fotoğraftada Jensen Ackles seziyorum hafiften hafiften

    YanıtlaSil