2010 Dekorasyon Rengi ; Gri

1/29/2010

article-1246832-07D86CC2000005DC-802_634x745

2010 yilinda ev dekorasyonunda en populer renk gri olacakmis. Bu bilgiyi ogrenene kadar pekte ciddiye almadigim bu rengi evimde de kullanabilir ve sevebilirim gibime geliyor. Siz ne dersiniz?

{dailymail}

You Might Also Like

21 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bugün İnstyle home'un Şubat sayısında sibel Can'ın evini gördüm. gri tonları ağırlıktaydı, demek bundanmış :)
    Benim salonum gri koyu mavi ağırlıklı ama yanlış anlamayın benimki sadece bir önsezi belki, 6 yıl önceden bugünün modasını tahmin edebilmek gibi..
    Dekorasyon önerilerine açıksanız belki salonun fotosunu yollarım.
    Hatta herkes yollasın, içimiz açılsın :)

    NZ

    YanıtlaSil
  2. hic dusunmemistim ama guzel renk.grinin guzel yonu farkli renklerle hos insanin icinin baymayan kombinasyonlar yapilabilir.

    YanıtlaSil
  3. banucum merhaba, "gri" en sevdiğim renktir kendisi... bizim kanepemizde gri ama bu yıl mode olup bütün evler gri koltuklar ve aksesuarlarla dolacaksa bu duruma üzülebilirim :) zira beyaz koltuk furyasından sonra farklı bişi olsun benim sevdiğim olsun istemiştim....

    YanıtlaSil
  4. NZ; her tur dekorasyon onerisine acigim, bana diledigin fotograflari gonderebilirsin, seve seve yayinlarim...

    Gly; cok haklisin. bir de grinin farkli tonlari bile birbirleyle cok hos golgeli/ huzur verici bir ortam yaratiyor.

    YanıtlaSil
  5. emel; dedigin gibi olabilir, sanirim simdide gri koltuk furyasi baslayacak :) ama olsun, sen bu modanin onculerinden olmus olucaksin, ne guzel iste :)

    kubi; bizdensin :)

    YanıtlaSil
  6. bence birbirine en çok yakışan iki renk pembe ve gri ben kıyafetlerimde oldukça fazla kullanırım ama dekorasyanda süper duruyo ya harika

    YanıtlaSil
  7. benim bi arkadaşım gri e bordo ağırlıklı almıştı mobilyalarını,duvarlarını da gri boyatmıştı..bence şahane duruo,çok beenmiştim ben..

    YanıtlaSil
  8. Ben de duvarlar da ve halilar da cok severek kullaniyorum gri rengi mobilyalarda da oldukca guzel olabilir.

    YanıtlaSil
  9. gri harika...gri kırmızı kombinine evde,gri sarı beyaz kombinine kıyafette bayılırım.Asil renk(renkın asılı nasıl oluyorsa:) )

    selin

    YanıtlaSil
  10. gri genelde bunalım depresyon rengi die geçer evde kullanılması sakıncalı görülüyodu ne olduda fikir değişti acaba =)

    YanıtlaSil
  11. çok klas gri her zaman çok beğendiğim renktir diğer renklerle de çok hoş olur...

    YanıtlaSil
  12. Ben çok beğeniyorum özellikle gümüş rengi kadife veya benzeri kumaş yada bir ton koyusu çok hoş duruyor...Koltukda bu rengi kullanıp beyaz mobilya ile kombin yapılabilir....

    YanıtlaSil
  13. Gri'yi çok severim ben ve dolabımın yarısından fazlası gri kıyafetlerle doludur.Siyah kadar kullanışlı ve bir çok renkle kombinlenebilecek bir renk.Ev dekarasyonundada kesinlikle çok iyi bir alternatif yıllar geçsede pek demode olmayacak iddiası olmayan fakat son derece uyumlu ve kullanışlı bir renk.Yukarıdaki fotoğraf ayrıca çok güzel.

    YanıtlaSil
  14. son 1 yıldır gri bir koltuk takımı almayı planlıyorum, evlendiğim zamanki evim için
    ben de yukardaki yorumlardan biri gibi tr deki tüm evlerim beyaz krem arası koltuklarla donatılmasından bunalmış olduğumu dile getirmek istiyorum!
    ama bir de düşünsenize; gri koltuk takımıyla sarı perdeler halılar objeler de olur; kırmızılar da olur, yukardaki gibi fuşyalar pembeler de olur ve turkuazlarla yeşillerle de...
    2-3 yılda bir uygun bütçeli dekorasyon değişimleri için harika bir renk gri. aynı zamanda asil :)

    YanıtlaSil
  15. selam banu! bizde 3 sene önce koltuk arayisindayken kirmizi bir koltugun modelini cok begenmistik. kirmizi en sevdigim renktir. ama belki cabuk SIKIliriz diye o koltugu koyu-gri renkte yaptirmistik ve koyu-kirmizi ile kombinledik. biz cok begenerek kullaniyoruz. bugün olsa gene ayni secimi yapardim. sevgilerle..... sevim

    YanıtlaSil
  16. renklerin insanlar üzeine etkisi var gri yaratıcılığı öldüren bir renkmiş

    YanıtlaSil
  17. gri rengi çok seviyorum.eskiden iç karartıcı ve bunaltıcı bulurdum ama son zamanlarda giyimde ve dekorasyonda favorim :) odamı yeniliyorum ve benim odamda gri beyaz siyah tonlarında olacak ..gerçekten hafif etnik desenlerle birlikte çok hoş oluyor özellikle ! ama umarım beyaz furyasından sonra tüm evleri gri görmeyiz..herşeyin fazlası sıkıyor!
    -EN-

    YanıtlaSil
  18. hani türk malı diye bir dizi var ya o dizideki sevalin evindeki koltukları çok beğendim ben :)

    YanıtlaSil
  19. bu gri koltuk olan resmi cok begendim hangi markaya ait oldugunu soylerseniz cok memnun olurum

    YanıtlaSil