Babet ayakkabı giyen Victoria Beckham {bu bir ilk!}

1/24/2010

babet-giyen-unluler-victoria-beckham

Topuklu ayakkabilarinin icinde yasayan Victoria'yi ilk kez parmak arasi terliklerle gordugumuzde cok sasirmistik. Babet giymez diye dusunuyordum ama en sonunda bunuda yapti. Anlasilan ayaklarindaki 'bunyon' problemi ciddi sekilde rahatsiz etmeye basladi. Yoksa topuklu ayakkabi neferimiz Victoria asla boyle bir goruntuye izin vermezdi.

Yakismis ama degil mi?

{celebutopia}

You Might Also Like

39 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Topuklu ayakkabi kesinlikle daha cok yakisiyor:) Duz babetler hem cok cirkin hem de hic yakismamis:)

    YanıtlaSil
  2. sadece bacaklarına ve ayaklarına baktığım zaman "sevimli olmuş" dedim ama resmin bütününe bakınca aynı şekilde düşünemedim. sanırım onu yükselen topuklarla görmeye çok alışmışım garipsedim resmen böyle sevimli ayakkabılı Victoria'yı :))) bir kerede dalgalı bir saç modelini paylaşmıştın banucum aslında o saç modeli ve bu babetlerle Victoria şu cadı imajından kurtulabilir :))

    YanıtlaSil
  3. Hiç yakışmamış,hele hele Hermes çanta ile çok kelalaka durmuş.Acilen topuklularına dönsün.Sevgiyle..

    YanıtlaSil
  4. bu günleri de mi görecektik! gayet hoş görünüyor aslında..

    YanıtlaSil
  5. bence cok hos olmus.hem rahat hem şirin

    YanıtlaSil
  6. bunionlari resimde bile farkediliyor, dedigin gibi cok canini yakiyor olmali...

    YanıtlaSil
  7. Hah şöyle arada ruha ve bedene huzur vermek lazım. İyi yapmış!

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar yalvarsam yakarsam bana gözündeki gözlüğün markasını söyler misiniz, bulabilir misiniz? ama prada kelebek tipi demeyin nolur o deil galiba?

    YanıtlaSil
  9. hakkaten ama bunun altına da babet mi giyilir :D ben yinede topukluların o Hermes'in içinde olduklarına inanıyorum, Viki gittiği yere varınca çantasından çıkarıp giyecekmiş gibi duruyor :))

    YanıtlaSil
  10. gözlerim yaşardı:)

    YanıtlaSil
  11. süper olmuş,çok zarif.

    YanıtlaSil
  12. Offf bunion problemi almış başını gitmiş ama. Eminim o babetlerle bile inanılmaz canı yanıyordur.

    İmza: Bir bunion sahibi:)

    YanıtlaSil
  13. pekii arkadaşlar bu gözlüğün markası nedir bilen warmı?beğendimm

    YanıtlaSil
  14. küçülmüş sevimlileşmiş gibi... hayret ama azıcık iticiliği gitmiş...sevimli olmuş bence..=)

    YanıtlaSil
  15. Yakışmış,kesinlikle yakışmış,o yüksek topuklu ayakabılarla ve zayıf fiziğinle ve kocaman kafasıyla alien gibi gözüküyordu.Bu fotoda daha naturel ve cici gördüm...

    YanıtlaSil
  16. bence yakışmış...ve de ayağındaki problem gerçekten babetlerden belli oluyo,babetlerin kumaşı da incecikmiş...

    YanıtlaSil
  17. Şaşırdım; ama çok hoşuma gitti. Bence giydiği yüksek topuklulardan daha cici olmuş:) Elbisesi, çantası da ayrı bir harika..

    YanıtlaSil
  18. Ben başka bir noktaya takıldım..
    Daha önce sende mi okumuştum hatırlayamadım..Lacivert ve siyah uyumu ile ilgili bir post vardı.

    Hiç birlikte kullanmadım bu iki rengi..Ama V.'nın seçimi bni rahatsız etmedi..Aksine beğendim..Ben de denesem mi?!

    YanıtlaSil
  19. elbise harika rengi de modeli de çok sade ...Her giydiği hoş bence V.B' IN...

    YanıtlaSil
  20. bence de bu kadının babet giyebilmesi için ancak bir sorununun olması gerekir hele de mini elbisenin altına.topuklu spor ayakkabı giyen vikiden bahsediyoruz:)
    bir de çantaları şöyle tutmalarına gıcık oluyorum.kollarını askılık gibi havaya kaldırıyorlar.victoria başlatmıştı sanırım bu akımı.fotoğraf karelerinde çok abes değil ama elleri havada yürüyen tipler çok komik yapmacık bence:(

    YanıtlaSil
  21. hmm haklısın yoksa kolay kolay babetle gezmezdi :) zaten bunyon babetlerden de belli oluyor.

    YanıtlaSil
  22. tebrikler topuklu ayakkabıları atmış sonunda!!
    bence o kolu içinde bir doktora görünse iyi olucak sanırım öyle kıvrık bir şekilde kaldı:)

    YanıtlaSil
  23. waaowww ben elbisesinin rengine bayıldım. ama o sert merjinal havası hala victoria nın üzerinde malesef:)) elbisesini veya ayakkabısını değil surat ifadesini ve duruşunu değiştirmeli bu kadın çizgisini değiştirmek istiyorsa bence:)))

    YanıtlaSil
  24. gerçekten çok şaşırdım ama çook güzel olmuş dağı doğal görünüyor öteki türlü bir robotu andırıyordu

    YanıtlaSil
  25. senin bu yazıdan sonra başka bir yerde gördüm gene dayanamamış giymiş topukluyu :D

    YanıtlaSil
  26. Banucum bu sorunun cevabını versen versen sen verirsin. Gözlüğün markası nedir bir bilgin var mı? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  27. yalnız bu babetleri victoriayaya hiç yakıştrmadım. madem giydin daHA şık bişiy giyseydn keşke be güzelim

    YanıtlaSil
  28. http://www.sunglasses-shop.co.uk/celebritysunglasses/Victoria-Beckham/CelebritySunglasses78.htm

    http://www.sunglasses-shop.co.uk/celebritysunglasses/Victoria-Beckham/CelebritySunglasses1058.htm

    http://www.sunglasses-shop.co.uk/celebritysunglasses/default.asp?celebrity=victoria

    Victoria'nin gunes gozlugunun markasi buyuk ihtimalle kendi markasi olan DVB. Bulabildigim linkleri yukariya ekledim. Umarim yardimci olabilmisimdir :)

    YanıtlaSil
  29. Yinelemek gerekirse ki gerek yok aslında, ben bu kadına hastayım.Yüzünü kendime benzetiyorum.Elmacık kemiklerinin altı hafif çökük falan vs.. bence çok hoş fiziği ve kimyası var hatunun ...
    Her zamanki gibi eli gözlüğünde ve çantasını yarım kolda taşıyor.Babete şaşırmadım, bir dergide görmüştüm daha önce !
    Boy var hatunda, illa topukluya gerek duymuyor ki.Ayaklarına da bayılıyorum bu kadının ...
    Özet geçeyim, HER HALİNYLE HARİKA :)

    YanıtlaSil
  30. eyvah..dünyanın sonumu geldi acaba?:))

    YanıtlaSil
  31. Topuklu ayakkabılarına geri dönsün bence çünkü onlarla bütünleşmiş gibi ben çok yadırgadım şahsen.Ama çantası harika.

    YanıtlaSil
  32. bunuda mı görecektim:)

    YanıtlaSil
  33. alışmışız topuklularla görmeye bi tuhaf geldi şimdi. ikinci resimdeki çantayı tutuşu çok yapmacık olmuş.

    YanıtlaSil
  34. bunyonmuuuuuuu yuh..bu yaşta..eee o kadar yüksek giymenin sonucu...bölede cici olmuş şaşırtıcı:)

    YanıtlaSil
  35. ayyyy çokk tatlıı olmuş bayıldımmmm!
    ya bi de çok merak ediyorum aşk-ı memnuda bihter de hep topuklu giyiyodu bi kaç haftadır hep düz ayakkabı giyiyo dayanamadı heralde artık ayakları :(
    bilen varsa beni aydınlatsın lütfen! :D

    YanıtlaSil
  36. atmosfer değişikliği olmuştur onun için,oksijen problemi yaşıyor o topukluların üstünde..

    YanıtlaSil