Bucket Şapka {Hilary Duff}

1/25/2010

bucket-sapkalar-1
Bu aralar en cok hosuma giden sapka modeli "bucket" sapkalar. Henuz gonlume gore olanini ben bulamadim ama Hilary Duff bulmus, cokta yakistirmis.

Siz bu modeli sevdiniz mi?

{celeb-gossip}

You Might Also Like

20 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. hiç sevmiyorum ben bu şapka modelini.

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim, bu kızı da çok beğenirim :) Facebook face recog. da %80 benzer çıktığımızdan mıdır nedir :)

    YanıtlaSil
  3. ya ben bu kadını çok beğeniyorum şapkası da çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  4. bence de şapka süper ben de bakayım bunlardan bulursam alayım :D ayrıca hilary duff'ı oldukça sevimli buluyorum :D

    YanıtlaSil
  5. Benim gözüm hırkasında kaldı :)

    YanıtlaSil
  6. süper ya bende bayıldım özellikle rengi muhteşem...

    YanıtlaSil
  7. ben çok beğeniyorum bu modeli, pembe renk çok şeker duruyor özellikle :)

    YanıtlaSil
  8. bende istiyorummmm:) çok güzel bulursan haberimiz olsun ..... rengide

    YanıtlaSil
  9. waaaauwww!!
    süpper bir başka..
    vintage modele örnek bence..bayıldım!

    YanıtlaSil
  10. çok beğendim ben.

    YanıtlaSil
  11. Bu tarz sapkalara bende bayiliyorum, gecenlerde bir tanesini denedim ama guzel degildi bulursam gonlumu celenini kacirmayi dusunmuyorum.. ;)
    Ve sapka gercektende cok guzel.. ;)

    YanıtlaSil
  12. çok cici ben beğendim banucum...renginede ayrı bayıldım:)

    YanıtlaSil
  13. aa benim son postumda bu şapkalarla ilgiliydi,cloche şapka(çan biçiminde) olarak tanıtmıştım.

    YanıtlaSil
  14. Ben bu şapkaları öyle çok da beğenmezdim ama Hillary Duff çok yakıştırmış! Süper durmuş, şimdi ben de istedim :)

    YanıtlaSil
  15. Hillary Duff'ın aksesuarları mercek altında. ben de snood hakkında yazı yazmıştım :)

    YanıtlaSil
  16. şapka çok hoş, hilary duff'ın giyim tarzını da beğeniyorum ama bi şey sormak istiyorum bu kzın dudakları hep mi böyle ördek gibiydi yosa sonradan mı oldu?

    YanıtlaSil
  17. Alışveriş Cinine katılıyorum bende begenmezdim ama cokhoş durmuş

    YanıtlaSil
  18. hoş olmuş.herkese yakışmayan bir şapka modeli...

    YanıtlaSil
  19. bu tarz şapkaları ben de yakıştırıyorum ama kendim takınca büyüsü bozuluyor, bana hiç yakışmıyor sanki.o yüzden sadece güzel şapkalıları seyrediyorum:))

    YanıtlaSil
  20. Banucum,
    Buna benzer bir şapkayı birkaç bölüm önce ezel dizisinde cansu dere takmıştı, siyah şapka üzerine kenarında beyaz dantelimsi bir parça dikmişler, çok hoş görünüyordu. bu da çok güzelmiş, hilary duff'a da çok yakışmışşş.

    YanıtlaSil