Derdevil'in Makyaj Dolabı

1/21/2010

makyaj-malzemeleri-1

Sevgili Derdevil makyaj va bakim urunlerinin bulundugu dolabini rahatca kurcalayabilmemiz icin bizi davet ediyor.

Bu dolap tam kari$tirmalik :)

Iyi eglenceler & Keyifli okumalar...

makyaj-malzemeleri-2
makyaj-malzemeleri-3

Kalemlerim:

1. Claires'ten bir kış indiriminde yarı fiyatına almıstım her biri 1.5 TL'ydi. Mat renkliler birisi çok hoş bir turkuaz diğeride güzel bir mavi... birlikte kullanınca hoş bir kombin çıkıyor ortaya sürüşleride rahat fena değiller...

2. Alix Avien'den aldığım bir başka turkuaz, yanar döner bir renge sahip ama tabiri caizse taş gibi ne sürülüyor ne bir işe yarıyor sadece rengi müthiş uzun göz oymaca işlemlerinden sonra güzel renginden azıcık bırakabiliyor gözlerinize çok küstah çoookk... :)

3. Bunu bana Avon'un Color Trend serisinden annem almış. Her daim yanında taşıyabileceğin çok şeker birşey. İçinde 3 renk var lacivert, kahverengi ve siyah. Bunun içindeki lacivert rengi başka bir yerde bulamıyorum o kadar güzel ki... keşke bitmese derin bir rengi var muadili bir renk bulamadım başka Avonda satılan büyük versiyonuda yok.

4. Hepside Avon: 2 uçlu kahverengi ve siyah, iki uçlu siyah ve beyaz (bu hiç kullanışlı değil beyazını hiç kullanmıyorum) siyah ve ördek başı yeşil diyelim... yeşil olanı yapı olarak biraz farklı kolay sürülen ve akmayan tek Avon kalemi! Maalesef Avon'un tüm diğer kalemleri çok akıyor öcü gibi oluyorsun 1-2 saate kadar!

5. Markası silinmiş bayağıdır bende olan buz mavisi kalem far...

6. Avon'dan aldığım en müthiş şey galiba... kalem far gibi bir şey... pırıltılı bir beyaz hep yanımdadır... (sezonluk bir şey ama malesef her zaman bulunmuyor)


makyaj-malzemeleri-4

Farlarım:

1. 2. 3. 4. 5. 6. Clavis adında bir marka. Ankara'da yaşayanlar için İzmir caddesinde ki Moda Çarşısı'nda bulabilirsiniz. Üstünde kalp olanlar favorim! Eflatun ve morlu & simli gri ve füme ( füme olanı siyah ve sürüş yoğunluğuna göre her türlü gri olabiliyor çok hoş dumanlı gözler elde edebiliyorum bununla.). Krem ve toz far arasi bir yapisi var uzun süre dayaniyor.

7. Tschbo yazılışını pek bilmiyorum Yurtdışından almıştım. Renkleri çok pastel. Ruju, allığı, pudrası hepsi içinde kullanışlı bir ürün.

8. Markası sanırım Golden Rose'du silinmiş. Simli açık pembe ve altınlı.

9. Markasını bilmiyorum :) toz toz çok toz... çok ışıltılı... ama seviyorum işte...

10. Bu da yurt dışından aldığım bir başka hepsi bir arada bir ürün... yeşil ve kahverengi tonlarında renkleri çok başarılı.

makyaj-malzemeleri-5

Rimellerim:

Kısa ve düz kirpiklerim olduğu için yoğun durucak bir rimele ihtiyacım var Nivea nın tüm rimellerini denedim onları fena bulmadım... çift taraflı rimeller en başarılı olanları ama onları sürmekde çok zaman alıyor ve üşeniyorum bazen... önerilerinize açığım a.ıkcası...

1. Maybelline Define a Lash. (bu fotoraftan sonra bitip çöpü boyladı kendisi)

2. Avon un simli bir rimeli. Ben gümüş olanını beğenirken annem yanlışlıkla mor gibi gri gibi bir rengini almış, pek kullanmıyorum...

3. Oriflame'in rimeli, yeni aldım bunu.

4. Loreal Double extension: çok topak bırakıyor yoksa başarılı buldum bunu.

5. Bunlar Golden Rose. Ucu fırça gibi değil. Renkleri hiç fark etmiyor, hepsi lame sim veriyor sonuçta kirpiklere. Silerken zor çıkıyor.


makyaj-malzemeleri-6

Allıklarım:

1. Bourjois Blush 9101: hafif simli, rengi şeker pembesi ama yapısı çok sert, bayağı zorluyor rengini fırçaya çıkarana kadar!

2. Body Shop'tan almıştım. Dior'un buna benzer bir ürünü var ama fiyatı bunun 2-3 misli... çok hafif genel olarak renk yerine pırıltı veriyor biraz... (sezonluk bir ürün, geçen sene vardı bu sene yok!)

3. Maybelline Dream Mousse Blush 07 Peach Satin: memnunum, rengi çok sevimli!

4. Golden Rose : Bronzluk veren bir ürün sanırım ben kahverengi allık niyetine kullanıyorum. Içinde 4-5 renk var çok başarılı buluyorum.

5. Loreal'in allığı simdiye kadar bitirebildigim tek allık. Bundan 2 tane bitirdim, üstelik artık bu pembesinden pek bulamıyorum, ama aramaktayım. Bunu da atmaya kıyamadım...

6. Body shoptan yazın aldım. Yaz için sınırlı sayıda çıkan ürünlarden yarısı kahve tonlarında bir allık gibi diğer yarısıda pudra gibi ama cildimde güzel bir şekilde dağılmıyor uyguladığında bende öyle yapay duran makyajı pek sevmiyorum... birde bir türlü alışamadığım ve sevemediğim bir parfümümsü kokusu var sadece kabı çok şık...


makyaj-malzemeleri-7

Rujlarım:

1. Maybelline Rujlar:

Açık pembe olan ---- Water Shine Beige Glace 02 bunu çok seviyordum, bu da son raddelerinde, bu seri biraz değişmiş, ayni renk var mı bilmiyorum. Hem pembeye hemde kahve tonlarine uyum gösteren hafif bir ruj.

Koyu Pembe olanı ---- Water Shine Diamonds Biege Shimmer 103 genel olarak pırıl pırıl bir açık kahve/ hatta nude bir ruj.

2. Loreal Rujlar: Invincible 730, güya kalıcı bir bordo fakat öyle kalıcı değil diğer rujlar gibi olmasada en fazla 1 – 1 buçuk saate çıkıyor bir şey yer içer yada bir şey yaparsanız daha da çabuk.

Loreal Copper Crystal 08 fırçalı olan, rengini, yapısını çok begeniyorum.

3. Colors & Beauty Rosetto lipstick 8546 : bir arkadaşımın hediyesi görüntüsü çok güzel ama hiç kullanışlı değil. Kahverengi ve içinde simler olan bu ürünü sürünce ki pek rengi yok sırf rujlaşmış sim gibi, dudağına sadece zoraki sim bırakıyor oda her tarafa bulaşıyor...anlayacağınız karşınıza çıkarsa almamanızı öneririm...

4. Lancome: bu benim ilk rujumdu hatıra diye saklıyorum... 12-13 yaşımda annemin 3lü aldığı lancome sette en açık rengini kendime almıştım... açık bir kahverengiydi...

5. Flormar Ruj 07: buda sevdiğim bir arkadaşımın bana sevgilim olmayan bir sevgililer gününde hediyeleri arasından biri idi :) çok güzel bir duruşu var.

6. Markasını bilmediğim parlatıcı gibi hafif yapılı bir pembe ruj...

7. Avon'un 6 numaradakine benzer bir ürünü, bu da fotodan sonra bittiği için çöpü boyladı...

8. Nivea'nın bu ürünü yağlı pilav yemiş gibi bir etki yaratan, kullanışsız bir şey :) almanızı önermiyorum.

9. Body Shop Rujlarım hepsi farklı zamanlarda sınırlı çıkan ürünler (Bildiğinizi düşünüyorum ama yine de belirteyim. Body Shop'un makyaj ürünleri her mevsimde yenileniyor sabit olan çok az ürün var): dışı bronzlu olanlar: D079ZA ve D022ZA yazın almıştım ikisida doğal duran hafif 2 farklı pembe favori rujlarımdan.

İnce gümüşlü olan: E023Z buda çok doğal duran hafif bir pembe bunuda çok severek aldım. Gümüşlü seriyi kışın almıştım.

Tombul gümüş olan: E010WA fotograftan farklı görünsede bronz kahve gibi bir renk. Bu da güzel ama bunun yapısı ve sürü$ü diğerlerine nazaran biraz farklı.

10. Bunları yurtdışından almıştım ( yazarken fark ettim ki genelde hafif yapılı ve doğal duran renkleri tercih etmişim hep.. bu kadar çok olduğunun farkında değildim sadece :) biri de diğerleri gibi açık bir pembe, diğeride sürdüğün yoğunluğuna göre koyu pembe ve kırmızı gibi duran çok beğendiğim bir renk.

11. Bunlarda Body Shop: yazın almıştım bunlarıda diye hatırlıyorum meyve tüpleri gibi ama meyvesiz :) açık pembe olanını seviyorum, koyu pembesi biraz yapış yapış bir kıvama sahip...


makyaj-malzemeleri-8

Parlatıcılar ve Dudak Bakımı:

1. Nivea :) bu kadarı yeter sanırım.

2. Avon: Turunculu olanı meyveli, diğeri yapı itibariyle nivea'ya benziyor biraz.

3. Ruby Rose diye bir marka çok sevimli bulduğum için almıştım.

4. Body Shop: Favorilerim strawberry ve vanilla spice(sadece kışın çıkıyor). 5. ve 6. da bu kışa özel çıkmış: biri nutmeg & vanilla ( biraz vanilla spice a benziyor) diğeride Satin Apricot ( sakız gibi kokuyor kaysılı ama diğerini daha çok beğendim).

7. Bunu da yurt dışından almıştım. Kirazlı pembe renk veriyor dudağa.

8. Arancil diye bir marka. Türkiye'de pek satılmıyor. Bu naneli bir parlatıcı, komik ama dudakları kurutuyor!


makyaj-malzemeleri-9


Roll-on ve Parfümlerim:

1. Angel Schelesser: Bu parfüm artık Türkiyeye gelmiyor. Ben 4-5 sene önce Tekin Acar'dan almıştım, kıyamadığım için az kullanıyorum.

2. Body Shop Cherry Blossom benim kokum, beni yakından tanıyan herkes bu kokuyu benimle bütünleştirdiği için en çok kullandığım parfümüm.

3. Body Shop: Body Shop'un bir ara karıştırarakta, tek başına da kullanılan serisi vardı, rengarenk, artık 3-4 adet var malesef... bu yeşilde benim o seriden en sevdiğim (Cherry Blossom yokken) sürekli kullandığım koku idi, son kalan bulduklarımı indirimden hep aldım.. Son 2 şişesi kaldı. Bunun adı Belief.

4. Avon Simple Elements Perfect Cotton: Pamuklu hafif bir koku ama pek benlik değilmiş, erkek arkadaşım kullandırtmıyor :)

5. Salvador Dali Dalimix: bu aslında erkek kokusuymuş ama unisex hafif kokular gibi. Kıyamadığım için az kullanıyorum.

6. Diesel Green Eau De Toilette feminine: buda yurtdışından bir ara burada gördüm ama sonra kayboldu ortalıktan...parfümlerim arasında en ağır olanı budur, bunada pek kıyamam...

7. Rexona Oxygen: bu ter kokusunu kapatabilen çok başarılı bir ürün (ergenlik döneminde çok fazla terlerdim, neyseki bu ürünü kaşfettik roll on veya deodorantı... neyseki ergenlik geçince o problemde uçtu gitti...)

8. 8x4 Soft Kiss parfümüm, vücut losyonum ile çok uyuyor ve pudrasız olunca iz bırakmıyor.

9. Oriflame Silk & Cashmere: pudralı hafif kokulu.


makyaj-malzemeleri-10


Body Butter & Body Lotionlarım:

1. Elbette ki Body Shopcuğumun en mühteşemleri... Body butterlarım... Banyodan çıkınca kendinizi bunlarla bir güzel şimartıyorsunuz, o an canınız ne istiyorsa ve sonra yumuşak ve misler gibi meyve kokuları eşliğinde mutlu mesut oluyorsunuz! En favorim Çilek, 2. sıradaki kışa özel çıkan Vanilla Spice başa baş Shea ile, Ahududu olanıda başarılı ( kıvam olarak daha yumuşak ) ve Mango ( çok bana göre değil yani büyük boyunu bir türlü bitiremedim! Bir daha alıcak olsam.. yoo almam tekrar mangolusunu. :)

2. Bu da Body Shop'un kullandığım parfümü olan ( Cherry Blossom ) un lotion'i ama fazlasıyla parfümlü ve bundan dolayı yapışkanımsı gibi geliyor sürünce, kıyipta kullanamıyorum...

3. Avon'un Firming Lotion'u uzun süre kullanılınca ( mesela azimle 2 yıl çokkk uzun biliyorum nasıl dayandığımı bilemedim..) sıkılaştırıyor ve selüliti azıcık engelliyor...test ettim.

4. Sevgilimin hediyesi: bu da en yeni marka.. :) Body Shop un Çilekli mini serisi...


makyaj-malzemeleri-11

Bıcı Bıcı Ürünleri:

1. Henüz kullanmadığım Body Shop Vanilla Spice scrub :) sırada bekliyor body butter'ıyla beraber kullanmak için... çileklileri bitirim başlayacağım...

2. Bu da henüz kullanmadığım Body Shop Narlı Scrub ( bu ürünler o kadarrrrr bereketli ki hiç bitmiyor! )

3. Body Shop ( biliyorum artık bööö geldi ama ne yapabilirim ki :) duş jeli. Yaklaşık 8 aydır foşur foşur kullanmakta olduğum halde 1/5 kadarı hala mevcut.

4. Veee yineee Body Shop Çilekli scrub. Buda aynı şekilde 1 senelik bol miktar kullanım sonucu ¼ hala duruyorr...

5. Avon'un genital bölge temizleme jeli. Işe yarıyor mu veya gerçekten gerekli mi bilmiyorum...


makyaj-malzemeleri-12

Saç ve Yüz Yıkama Ürünlerim:

1. Body Shop :) gülmeyinn... Çay ağaçlı yüz yıkama köpüğü ( 2 fıs köpük sonrasında yüzünüzde mentollü çok hoş bir ferahlık )

2. Bu arkadaş pek kötüüüü... Nivea Oxygen emekliye ayrılmış bir arkadaş :) yüzü kurutuyor işlevini yerine getirdiğinide düşünmüyorum...

3. Avon Advanced Techniques ... durulanmayan saç kremi, saç tararken kullandığım bir urun. Bazı durumlarda normal saç kremi yerine bile kullaniyorum.

4. Oriflame'in Coconut ve Rice özlü saç maskesi. Bu yeni cici çok güzel kokuyor ama pek küçük aslında göründüğü gibi değil.

5. Color Fit Color Styler ( Tekin Acar dan yılllarrr önce aldığım) renkli jöle pembeee, çok fazla kullanmıyorum ama eğlenceli bişi...

6. Schwarzkopf Gliss'in saç kurutmalarının saçı yıpratmasını onleyen bir ürün ... ayni zamanda pırıltısı var içinde, kokusuna bayılıyorum...

7. Egoist saç köpüğü ( 2-3 kullanımdan sonra bozuldu! )


Derdevil'e tesekkurler!

Sizinde paylasmak istedikleriniz varsa salincaktaikikisi@gmail.com'a gonderin, burada yayinlansin!

You Might Also Like

13 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. body shop manyağı biri daha varmış :)
    güzelim o scrubları ve duş jellerini nasıl bitiremedin bunca zaman?ben mi çok bereketsiz kullanıyorum anlamadım ki?arada başka ürünler de mi kullandın da bitmedi bunca zaman?

    YanıtlaSil
  2. Çok haklısın nivea hakkındaki düşüncene katılıyorum ben de kullandım bu ürünü sivilce yaptı ve kuruttu cildimi düzeltene kadar canım çıktı en iyisi l'oreal ve garnie'in bence

    YanıtlaSil
  3. Derdevil'in dolabını kariıştırmak çok zevkliydi (:

    YanıtlaSil
  4. derdevil evet o nivea ox. bana da cok fena sivilce yapmıştı...kalemler arasındaki o buz mavisi kalem varya....aynısından yıllar önce bende almıştım....şimdi serce parmağım kadar kaldı....kullanmaya kıyamıyorum... hala yapısında ne bozulma var ne bişe... üstelik cok ucuza almıştım. benimkinin de ismi silinmiş... şimdi yana döne her yerde arıyorum bulamıyorum.

    YanıtlaSil
  5. bu arada ismimi yazmayı unuttum ben sibel

    YanıtlaSil
  6. egoist köpükler cidden bozuluyo ben de tavsiye etmem

    YanıtlaSil
  7. gerçekten güzel bir makyaj dolabın var:)benimde geniş bir makyaj dolabım var bende sizlerle paylaşmak isterim en kısa zamanda....

    YanıtlaSil
  8. Vanilla Spice'lardan ben de almıştım, tekrar çıkmayacak diye kullanamıyorum şimdi iyi mi... Permanent olsalar keşke. Bu kış çıkan limited lar tırttı.

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle Banuya teşekkür ediyorum beni kırmayıp yolladıklarımı yayınladığı için.

    Merqure: inan acaip tüketiyorum ama daha bitmedi nedenini inan anlamadım =)
    Sibel: o kalemi hiç kullanmıyorum desem yeridir, istersen sana bendekini verebilirim.. dediğin gibi çok kaliteliymiş hala ilk günkü gibi... =)
    vanilla spicelar çok müthiş bende aynı düşünceden dolayı kıyıp kullanamıyorum ama bu sene çıkan kötü muskat vanilyalardan sonra seneye tekrar çıkar tavsiyem 3 er 5 er alın...=)
    güzel yorumlara teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  10. Ne zamandır verdiğim sözü tutamadım biliyorum ama, eve yerleşirken mutlaka çekicem fotoğrafları senin için :)

    YanıtlaSil
  11. ayşegülcüm sana nasıl ulaşabilirim acaba. ben sibel

    YanıtlaSil
  12. Merhaba tekrar Sibelcim bende Banunun bu güzel blogundan sonra birşeyler yazayım belki bir kaç kişide benim fikirlerimi okur hevesiyle blog yazmaya başladım oradan ulaşabilirsin... =)

    www.nineoceans.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. merhabalar,

    ben istanbulda yaşıorum ve istanbulda ne yazık ki clavisi hiçbiyerde bulamıorum ve çok güzel farları var bana far sürmeyi sevdirdi ama yazıyı okuyunca bi umut doğdu ankarada var mı? varsa bana da alır mısınız?

    şimdiden teşekkürler

    coral

    YanıtlaSil