DESA 2010 Çanta Modelleri

1/30/2010

desa-canta-modelleri-2
desa-canta-modelleri-4
desa-canta-modelleri-3
desa-canta-modelleri-1

Deri denince Turkiye'de ilk akla gelen marka olan DESA'nin yeni canta modellerini nasil buldunuz?

{basin bulteni}

You Might Also Like

16 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. mavi olan ve en alttaki gri/kahve harika olmus, hele o sapindaki dugum detayi...

    YanıtlaSil
  2. Sahsen begenmedim tarz olarak bi 3-4 yil oncesinde kalmis gibiler.. Ama 2. fotodaki gomlek elbiseye bayildim ;))

    YanıtlaSil
  3. gayet gözeller canikom:)ilk resimdeki sağdaki papiyi çok beğendim...yaz gelsede giysek:)

    YanıtlaSil
  4. Çantalar hiç dikkat çekici gelmedi bana modellerin kıyafetleri daha ön planda... ilk resimdeki uzun hırka ve kemerini ayrıca deri ceketleri çok beğendim ...

    YanıtlaSil
  5. Çekimlere de çantalara da bayıldım, çok başarılı.

    YanıtlaSil
  6. mavi elbiseye ba-yıl-dım!
    tam uzun zamadr istediğim tonda bi elbise.modeli de çok güzelmiş.bayıldm.

    YanıtlaSil
  7. ilk fotoğraftaki açık renk ayakkabı bütün çantaları geride bırakmış. ama kıyafetler, çantalar, ayakkabılar başarılı çok.

    YanıtlaSil
  8. ilk resimdeki birinci mankenin tuttuğu çanta,ikinci resimdeki mavi elbise vee üçüncü resimdeki kırmızı ayakkabı benim olabilir miiii!? :)))

    Selcan:)

    YanıtlaSil
  9. hiç beğenmedim sokak aralarında veya pasajlarda satılan çantalara benziyor resmen güzel bir çanta bulmak mucize oldu artık

    YanıtlaSil
  10. Kırmızı çanta ve ayakkabıya bittim :) mavişleri de var mıdır ki?!

    YanıtlaSil
  11. mavi elbiseye bayıldım=)bende istiyorum ondan=p

    YanıtlaSil
  12. hiç birini beğenmedim çok sıradanlar

    YanıtlaSil
  13. hiç birini beğenmedim çok sıradanlar

    YanıtlaSil
  14. çok şık tasarımlar ğerçekten harika.

    YanıtlaSil
  15. çok güzeller aynı modelleri ben misscanta'da takip ediyorum fiyat açısından çok uygun orası..

    YanıtlaSil