Heidi Klum'un Balmumu Heykeli {Berlin Madame Tussauds Müzesi}

1/26/2010

heidi-klum-balmumu-heykeli-2
heidi-klum-balmumu-heykeli

Berlin'deki Madame Tussauds Muzesini ziyaret eden Heidi Klum balmumu heykeliyle birlikte mutlu-mesut pozlar vermis. Ne dersiniz? Heidi'nin heykeli kendisine benzemis mi? Yoksa kucuk kiz kardesi gibi mi duruyor? :)

{justjared}

You Might Also Like

25 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. İlk baktığında çok başarılı ama sonra oranları biraz farklı olmuş bence 4 çocuk öncesinde kalmış:D

    YanıtlaSil
  2. bence heykel gerceginden cok daha minyon ve zayif olmus..

    YanıtlaSil
  3. nedense bal mumu heykellere bakmayı çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  4. Evet seninle aynı fikirdeyim canım,kız kardeşi gibi duruyor;))

    YanıtlaSil
  5. ben ilk anlamadım onun balmumu oldugunu:)) inanılmaz bısı ya nasıl boyle yapabılıyorlar dız kapaklarının oyugu zartu zurtu her seyı tam.TAbı heıdı saclarını salmıs sıyah gıymıs belkı o yuzden heykelınden buyuk duruyor ama cok cok benzemıs.
    benımkını de yapsalar ne guzel olur hehe

    YanıtlaSil
  6. biraz "küçük kız kardeş" havası var ama gülüşler tıpatıp! :)

    YanıtlaSil
  7. heidi klum artık bukadar genç ve canlı değil, yüzünde yaşlılığın verdiği olgunluk var. hiç kusuruma bakmasın

    YanıtlaSil
  8. benzemeyen uymayan birşey var suratta, ama ne olduğunu çıkaramadım :)))
    bu arada gerçek Heidi'nin yüzüklerine bayıldım:)

    YanıtlaSil
  9. gülüşü aynı:)bu arada heykelin üzerindeki elbiseyi birkaç sene önce heidi victoria's secret partisinde giymişti sanırım yanlış mı hatırlıyorum?

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten çok benziyor ama çok zayıf kalmış. Herhalde çocuk doğurmadan önceki haliyle yapmışlar...

    YanıtlaSil
  11. heykel çok başarılı olmuş. gerçek gibi. ben hep korkmuşumdur balmumu heykellerden.her an canlancak gibi duruyorlar :)

    YanıtlaSil
  12. daha bebeksi ve daha az karakteristik bir yüz olmuş balmumu olan. bir de, en zor benzetilen şey gözlerdir, şekil, ışıltı, bakış, renk.. ama burada kadının gerçek haline en benzeyen yer gözleri! ironik gerçekten!

    ah bu arada, heidi klum'un yamuk ağız-yamuk burun-ince dudak-yamuk diş dörtlüsüne yer verilseydi daha gerçekçi duracaktı:) ay yok, ben bu kadını beğenmiyorum kesinlikle!

    YanıtlaSil
  13. Bence de kiz kardes gibiler:)

    YanıtlaSil
  14. küçük kız kardeş olmuş sanki, başarılı yine de

    YanıtlaSil
  15. Başarılı olmuş ama yinede 5 yıl önceki hali gibi sanki.

    YanıtlaSil
  16. Gogusleri disinda baya basarili bence. Diger balmumu heykellere oranla Heidi'nin cok iyi bor calisma bence. Ama tabii birkac sene geriden geldigi asikar :))

    YanıtlaSil
  17. yüz inanılmaz olmuş ama, sonra bi bel karşılaştırması, b ibacak karşılaştırması yaptım.. hyr, balmumundaki kadar ince olsa yürüyebilir miydi acaba.. duruşunda bile heidi klum'un asilliği var ama evet..

    YanıtlaSil
  18. Hangisi kendisi.:) İkizden öte.:)

    YanıtlaSil
  19. Bence heykeli daha güzel:)Makyajıda çok başarılı:)

    YanıtlaSil
  20. kız kardesine benziyor bence ve gercekten 4 cocuk oncesini yapmıslar sanki..

    YanıtlaSil
  21. Heidi heykelinden daha güzel,seviyorum bu kadını...

    YanıtlaSil
  22. benzemiş bence:)

    YanıtlaSil
  23. bence daha genç, zayıf ve kıvrımlı duruyor.ama ağız diş yapısını harika benzetmişler:))

    YanıtlaSil
  24. evet sanki geçmişten bir anı gibi :)))))

    YanıtlaSil