Iremcix'ten Kendin Yap Modifiye Fikirleri

1/27/2010

do-it-yourself-kendin-yap
kiyafet-kombinasyonlari
kendin-yap-projesi

Sevgili Iremcix'ten gelen "kendin yap" projeleri... Enjoy!

Merhaba Banu, bende sana kendi hayal gücüm sonucunda ortaya çıkan kendin yap projelerimi yolluyorum. Zımbaya bayılıyorum,herşeyde zımba olsun kabulumdur. Ama bu ara pul payetede merak sardım. Güçlü omuzlar, futbol sahası, zımba detaylı yaka ve yine zımbalı elbiseler...

Tesekkurler Iremcix!

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Merhaba iremcix,
    Yaptigin seyler harika,zimbalari pullari nerden aliyorsun??Bide nasil yaptigini anlatabilir misin?
    Hepsine bayildimmmm :)

    YanıtlaSil
  2. futbol sahası t-shirt'e ve deri cekete bayıldım!
    tesekkurler iremcix

    YanıtlaSil
  3. ay bayıldım bayıldım ellerine sağlık canikom süper olmuşlar..ay nerden bulucaz bu zımbaları ve nasıl uyguluyoruz..genüşşş ve de bir beceriksize anlatır biçimde açıklama taleb edoruummm:))öptüm Iremcix ve BANU'cum

    YanıtlaSil
  4. Kızlar iltifatları duyunca kendimi sanki bi modacı gibi hissettim:):)zımbaları vede ütüyle yapışan payetleri her hangi bi boncukcudan temin edebilirsiniz. (ben kadıköyden aldım) ama hazır payetleri osmanbeydenden zaranın-mangonunda boncuk aldığı bi boncuk atölyesinden aldım. insan orda neyi alıcağını şaşırıyor. boncukları gördükçede ilham melekleri kafasında uçuşuo:)

    YanıtlaSil
  5. Iremcix cim Kadikoyde hangi boncukcudan aldin acaba?Yerini tarif edebilir misin?

    YanıtlaSil
  6. Cok gzl ve sonradan süslendiği belli değil.Mağzalarda da nedense düz tshirt e 2 zımba yapıştırıolar fiyat 2 katına cıkıyor hemen.Kendi zımbanı kendin yapıştır ii fikir :)

    YanıtlaSil
  7. "bijuland" var bahariye caddesindeki süreyya operasının karşı sokaklarından birine düşüyor sanırım gireceğin sokağın köşesinde bi ayakkabıcı var.orda biçok model bulabilirsin;) zaten sorsan herkes bilir 2 şubesi var.

    YanıtlaSil
  8. Tesekkurler İremcix :)

    YanıtlaSil
  9. Hadi site güncellenmiş olsun artık diye girdim:)

    bir foto daha eklenmiş gibi geldi
    deri ceketi dün görmemiştim,

    süper olmuş hakikaten eline sağlık iremcixx

    YanıtlaSil
  10. derı cekete bayıldım cok guzel olmus elıne saglık..ben ıstanbulda olmadıgım ıcın zımba bulmam bıraz zor burda o yuzden eger ıstersem bana temın edebılır msnız tabı gıdersenınz oralara..:) tesekkurler

    www.todayiamstylist.com

    YanıtlaSil