Kate Moss Longchamp çanta koleksiyonu

1/29/2010



Kate Moss'un Longchamp icin canta koleksiyonu hazirladigi haberlerini duymustuk. Nihayet goruntulere kavustuk. Cantalar fena degil. Sanirim hic birimiz Kate'in bu koleksiyonla Nirvana'ya ulasmasini beklemiyorduk, yanilmamis olduk. Zaten tasarimlarda sadece O'nun dehasi degil. Longchamp Artistic Director'u Sophia Hanim'dan yardim almis. Reklam cekimlerinin ise ekrana yansittigi dogal havayi begendim.

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Kate moss'u seviyorum alisilmadik yuz hatlari ve alisilmadik stili hosuma gidiyor.Kirmizi ve zipper çantayi begendim.Birde ayna karsisinda bir resmi vardi ordada hos bir clutch gosterilmisti.Longchamp tarzina uygun tasarimlar olmus.

    YanıtlaSil
  2. bwn çantayı çok begendim.Bide böyleiçinde artı küçük cüzdan veya anahtarlık gibi aksesuarlar olması çokhoş oluyor.Genden nin west çantalarda bulunuyor.

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim özellikle zebra desenli olanları Siyah ve fusya büyük olanları, girnin tonu muhteşem ama biraz bavul gibi birde son sıradaki kahverengi de çok hoş.. büyük rahat.. sade ve şık duruyorlar bana göre... =) 2-3 tanesini bana verebilirler mii nolur nolurrr... :D

    YanıtlaSil
  4. Sağ üstteki siyah baya guzel. Diğerleri ise vasatın üzeri en fazla.
    Özellikle gri, kırmızı ve siyahı olan modelin tokaları kaba..

    http://theredblush.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Gri temalı oturma odası da cok güzelmiş
    sevgiler
    A.B

    YanıtlaSil