Kristen Stewart'ın Giydiği Tişörtler

1/30/2010

kristen-stewart-tisortleri
Kristen Stewart'in jean-tisort'ten olusan oldukca rahat - gosteristen uzak bir giyim tarzi var. Ancak bu rahat kiyafetlerine mutlaka kendi yorumunuda katiyor... Ornegin tisortlerini her zaman yandan dugumluyor.

Bununla ilgili yazmayi dusunurken Audriana Patridge'in asagidaki fotografini buldum. Boylece konu zenginle$mi$ oldu. Audriana'da Kristen gibi tisortune yandan dugum atmis. Haliyle dusunmeden edemedim. Acaba Kristen Stewart pek cok kisi tarafindan elestirilen stiliyle "trendsetter" mi oluyor?

audrina_partidge_unknown_factory

{denimblog, justjared}

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. siyah saçı yakıştıramadım sanki yaa..

    neden öyle kıvıryor çok merak ettim..

    YanıtlaSil
  2. biz kucukken cok modaydi bu yandan dugumleme, ben de eksik kalmazdim o zamanlar:)

    YanıtlaSil
  3. küçükken ben de tshirtlerimi yandan düğümlerdim çok eğlenceli oluyordu..şimdi cesaret edebilir miyim bilmiyorum tabii=)

    YanıtlaSil
  4. alakası yok bence..bunu ben daha küçükken yapıyordum hilary duff'tan görüp..trendlik veya özenilesi bir şey değil bence :)

    YanıtlaSil
  5. o kadar kötü gözüküyor ki resmen
    3. sınıf bncede özenilesi bi tarafı yok kalitesiz bi imaj =)

    YanıtlaSil
  6. Trendi olmuş bile,çok görmeye başladımçünkü...

    YanıtlaSil
  7. Güzel durmuş ama.

    YanıtlaSil
  8. evt ona has bi trend olmuş bencede

    YanıtlaSil