Love the look!

1/31/2010

gosterisli-makyaj

{tfs}

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ya, gerçekten beğendin mi?
    bana kirpiklerinin uzunluğu, kıvrımı, rimel yoğunluğu çok çok güzel geldi, ama gerisi çok yapay değil mi? fazla maskemsi, podyuma yönelik? üstelik o kdr canlı e yoğun bir kırmızıya göz makyajı çok caf caflı değil mi.. ay bilemedim, pek ısınamadım şahsen..

    YanıtlaSil
  2. Bir kavanoz pudra gitmiştir herhalde bu yüze... Bir maske gibi, hafif ürkütücü ama aynı zamanda cezbedici bir güzelliği var bu makyajın...

    YanıtlaSil
  3. beren; begendim, harika bir sahne makyaji... aslinda makyajdaki profesyonel cizgileri daha cok begendim, boylesine guzel bir makyaji yapmak herkesn harci degil...

    YanıtlaSil
  4. diorun paris moda haftasındaki spring-summer haute coture defilesindeki makyajlara çok bnzio
    bnde çok beğendim açıkçası

    YanıtlaSil
  5. o eyeliner nası böle süper çekilebilir anlamıyorum, harika!

    YanıtlaSil
  6. Bencede göz makyajı çok güzel ama pudra vs kötü duruyor.. ve bebek mavisinin tonuda harika... =)

    YanıtlaSil