Miroslava Duma Stili ve Giyim Tarzı

1/22/2010

Miroslava Mikheeva-Duma-1

Ailemizin moda ikonu, $irinlik muskasi Mira'dan bahsetmeyeli uzun zaman olmus. Hemen aklima gelmisken son donemde cekilmis fotograflarindan bir potbori yapmak istedim. Citir ve de minyon Mira'nin stilini begeniyorum {Kendisine 5 beden buyuk gelmis kahverengi pantalonu haric} En cokta binlerce dolarlik Chanel vb marka kiyafetlerin Mira'nin uzerinde H&M, Zara, Mango kivaminda durmasini seviyorum...

Citi-piti bir fizige ve sicacik bir gulumsemeye sahip bu sempatik kizin Rus asilli olduguna kim inanir?

{tfs}

You Might Also Like

15 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. EVET RUS ASILLI BABASI ÇOK ZENGIN ADAM MECLİS UYESI VASILIY DUMA, RUSYA'DA KIMSE MİROSLAVAYI PEK TANIMAZ ETMEZ(( BIŞELER YAPIYOR KIZ AMA KIMSE BILMIYOR. NE YAZIK DİMİ?

    YanıtlaSil
  2. kac yasinda bu kiz acaba cok kucuk duruyor.
    gercekten o pantolan haric yani, gobegi fln da bir degisik cikmis o fotoda, cok kotu.
    ama diger kiyafetleri ve tarzi hosuma gitti benim de :) cok cool:)

    YanıtlaSil
  3. :)) binlerce dolarlık kıyafetlerin Miranın üzerinde H&M, Zara kıvamında durmasına kısmına bayıldım. Çok ama çok haklısın:)) Ama bu kız cidden çok şirin.

    YanıtlaSil
  4. bu kadını sevmeyen var mı çok merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
  5. gizem de brx22 Ocak 2010 22:02

    bence de hakikaten cok guzel tarzi var. kolaj cok harika gozukuyor

    YanıtlaSil
  6. Ya insan hem bu kadar şık,hem bu kadar sade,hemde bu kadar iddalı ... walla ne bilim süper süperr :=)

    YanıtlaSil
  7. rusyada yasayan biri olarak sunu soyleyebilirimki sokakta dolasan genc rus hanim(!) kizlarimiz miradan hic mi hiccc etkilenmiolarlar.gayet laleli kivaminda arz-i endam etmekteler.burda her donem moda laleli tarzi diyim siz anlayin:))

    YanıtlaSil
  8. hem güzel, hem şirin, hem başarılı, hem de şık! ayrıca belli ki görgülü bir kız:)

    YanıtlaSil
  9. seyretmeye bayılıyorum daha çok resim :))

    YanıtlaSil
  10. valla iyi güzel hoş hakkaten ama bide öyle kambur gibi durmasa çok daha güzel olacak...

    YanıtlaSil
  11. eda taspınarın olmaya calıstığı kız etkisi bıraktı bende bir anda kolajı gorunce:)

    YanıtlaSil
  12. Özellikle ilk fotodaki beyaz elbise jean yelekli halini çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  13. bayıldım hafif rock-chic havasına. benim gibi elbise delisi sanırım bu kızda:) eda taşpınarın rusya şubesi gibi:)

    YanıtlaSil
  14. 1-2 deki kıyafetine bayıldım..5de giydiği elbisede muhteşeeeeem:)

    YanıtlaSil