Moda Bloğu Sahibesi Tavi Gevinson {Style Rookie}

1/30/2010


Tavi'yi bilenler biliyor. O'nun cok meshur bir moda blogu var; Style Rookie. Hatta o kadar meshur ki tipki Bryan Boy gibi Tavi'de artik moda defilelerini on siradan izliyor, unlu tasarimcilarla tanisiyor vs... Target'la yaptigi bir tisort anlasmasi bile var.

Tavi'nin bu kadar meshur olmasinda elbette orjinal olmasinin etkisi buyuk. Ancak bu sohretin diger onemli nedeni ise O'nun ya$i. Tavi'yi bilmeyenlerden yukaridaki fotografina bakarak ya$ tahminlerini almak istiyorum. Sizce Tavi kac yasinda?

{stylefrizz}

You Might Also Like

52 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Gerçek yaşını bilmeme rağmen bu resimde minimum 55 gözüküyor.Bu mı stil sizce???:)

    YanıtlaSil
  2. Çok komik,çok zevksiz,çok küçük bir kız.Giydiği tüm o saçmalıklar nasıl bu kızı otorite falan yapmış bilmiyorum.

    13 müydü neydi yaşı da.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. 13 yaşında:)
    (blogundaki videosunda söylüyor ama zaten tahmin etmiştim:D)

    YanıtlaSil
  4. beyaz saçına bakarak 50 filan dicem ama yüzü öle göstermiyor :))

    30 filan mı??

    YanıtlaSil
  5. Saçını griye boyayarak yaşlı göstermeye çalışmış ama bence taş çatlasın 20 :P
    Bu arada Tavi'nin atkısıyla paltosunu çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  6. ellerine bakarak 17-18lerinde diyorum .................
    fishdreams................

    YanıtlaSil
  7. O saçlarla babaannemi sollaması lazım ama yüzü fazla pürüssüz demekki 20nin altında;)

    YanıtlaSil
  8. eheh ben biliyorum sölemiyim.ama ben de blogunun takipçisiyim ama bence moda bu kızın yaptıklarıysa ben istemem kalsın

    YanıtlaSil
  9. 13 diyorumm..ama çatlak sıfatınıda eklorumm...lisedeki tarih hocama benzemiş bu resimde.:))

    YanıtlaSil
  10. Ben Tavi'nin yaşından haberdar olduğum için sorunu esgeçiyorum. Bu yaşta bir kızın modaya bu derece ilgili olmasını anlayabilirim de, allah aşkına bu kızı "the most stylish blogger" atfedenlerin nasıl bir bakış açısı var bunu bana biri anlatmalı. Geçen postlarının birinde yayınladığın ve amiyane tabirle "mahallenin delisi" atfedilen moda kurbanı gençle bu kız arasında nasıl bir görüntü farkı var? Tavi'nin bloguna göz gezdirmiş olanlar bilir; ilk etapta kendine has ama kesinlikle yaşına uygun tarzıyla, son zamanlarda ününe ün katmasıyla birlikte geldiği son nokta karşılaştırıldığında, ortaya oldukça "tuhaf" bir metamorfoz çıkıyor.

    YanıtlaSil
  11. Tavi 12 yaşında ama ben kendisini fazla abartılı ve gereksiz rüküş buluyorum... tarz fazla rüküş olmak değildir bence...

    YanıtlaSil
  12. bence 13 yada 14 gibi geliyo daha azda olabilir...

    YanıtlaSil
  13. 12 ya da 13 yaşında olması lazım.. Bildiğim kadarıyla o yaşlarda yani..

    YanıtlaSil
  14. 35-40 derdim ben..
    ama yahu bu ne tuhaf bir stildir böyle,farkli olmak iyidir hostur ama bu kadarida hakkaten pek bir abes olmus kanimca:))

    YanıtlaSil
  15. Genç duruyor, 20-25 arası diyeyim. Bir Lady GaGa vak'ası adeta.

    YanıtlaSil
  16. görünce 50-60 demiştim ama madem yaşı ilginç 10-15 diyorum(: bacakları da zaten çocuk bacağı gibi..ama atkıya bayıldım!!

    YanıtlaSil
  17. Inanamiyorum Tavi blog yazmaya basladiginda 2008 de 11 yasinda imis,su an 13 yasinda bir bebe ve bu resimde 40 yasinda bir suru tiki olan,evi pis ama kendi hijyen biri gibi duruyor...I dont beliewe it!!

    YanıtlaSil
  18. she looks like 38 - 40. but I think she's 13/14 something.

    YanıtlaSil
  19. Ağarmış saçlarına bakarsak 4o'ını geçmiş olamlı ama cildi sadece 20 gibi duruyor...

    YanıtlaSil
  20. bu kız daha 13 yaşında ve 45 yaşında gibi gözüküyor. bakarken içim karardı böyle kötü gözükünce tasarımcımı olunuyor

    YanıtlaSil
  21. En az 60 gibi duruyor ama.. sakın 30 bile yok deme?..!

    YanıtlaSil
  22. Ben bilmiyorum, ama sanki biryerlerde teenager fashion bloggerlar hakkında birşeyler okumuş, hatta birini Anna Wintour'un yanında görmüştüm ve bu dar bilgiye dayanarak cevap veriyorum: 14 yaşında??

    YanıtlaSil
  23. bence yaşı küçük en fazla 20 falandır çünkü cildi çok genç ve pürüzsüz duruyor!!

    YanıtlaSil
  24. ayy çok komik ilk defa yaşta şaştım 13 yaşında mı bu kız hayret çok yaşlı gibi,yaşından çok büyük duruyor

    YanıtlaSil
  25. 13 yaşında ama gayet 55 yaşında gibi görünüyor. gri saçlar, vampir filmlerinden fırlamış gibi görünen hortlak beyaz bir ten,garip ayakkabılar. Stil sahibi fln olduğunu da düşünmüyorum, böyle bir stil olamaz yırtık pırtık ayıp yahu :) tamamen çocuk istismarı bana göre. bu yaştaki çocuğun yaşına göre yaşaması, ona göre davranması gerekir, küçük kadın gibi değil.

    YanıtlaSil
  26. 13 yaşındaydı sanırım.inanılır gibi diil yaa :D

    YanıtlaSil
  27. 30 dan kesin kucuk duruyor. valla kac yasindaysa da korkunc gorundugu kanisindayim! marangozun kapisi hesabi...

    YanıtlaSil
  28. 50 dicektim ama 13 u okudum sok oldum.Bu kizin her tarafi moda olsa ne olurki...Cok itici yahu

    YanıtlaSil
  29. 13- 14 yaşlarında saçları aslında mavi ama gri gibi çıkmış bence de çok rüküş ama bazen yaratıcı şeyler yapıyo mesela ayakkabısı (hayatta giymem ama) çok ilginç bence :D

    YanıtlaSil
  30. Yazına geçmeden tavi'yi tanıyamadım ve 55 yaşlarında şu bitli ve çatlak modacılardan biri sandım.Yaşını bildiğim Tavi olduğunu okuyuncada dilim tavana değdi.

    Biri bu zavallı çocuğa dur desin yahu!
    Kim gaz veriyor bu çocuğa "modanın duayenisin"falan diye.
    Tarz ,saçma sapan giyinmekse bende olurum ikonikamanyakika, valla :)

    YanıtlaSil
  31. bu yaştaki bir çocuğun modayla bu kadar ilgilenmesi normal bişi mi??işte sonunda 70 yaşında gibi görünmeye uğraşır olacağı budur.

    YanıtlaSil
  32. Yorumları okumasaydım yaşı için 50 diyecektim.
    Bu arada kibar olmamız gerek ama fazla berabat! Tamam farklı, degişik, kendine özel ama hepsinden önce rüküş...

    YanıtlaSil
  33. hızımı alamadım, suç annesinde çocuğa yardım ve yataklık etmiş resmen.benim çocuğum böyle olsa yemin ederim evire çevire döverim :S sokaklarda gezen abuk subuk tipli insanlardan ne farkı var?benim ne giyeceğimi, kıyafetimin nasıl olacağını, hatta bi takım büyük firmalara çizim fikir satacaksa, bunları bu çocuk yapacaksa ben almıyım.modadan anlamıyım o zaman yani.almıyım moda olanı bu belirleyecekse. bu ne ya kabus :S evlerden uzak. saray soytarısı gibi

    YanıtlaSil
  34. Ya bu ne saçma bir şey,modayı kendini çirkinleştirmek için kullanmış biri olarak evet ama o kadar...

    YanıtlaSil
  35. 13 olduğunu biliyorum
    ama orjinalliği biraz abartı değil mi hatta bana çok kötü geliyor, bryan boy da aynı şekilde fashion victim mi yoksa popular culture victim mi olmuşlar anlayamıyorum

    YanıtlaSil
  36. Ayrıca bu kızın moda merakı falan değil bence psikoloji bozulmuş bir çocuk...

    YanıtlaSil
  37. 13 müüü? o yaştaki biri nasıl bi stil ikonu haline gelebilirkii? hiç akıl yok onu ciddiye alnlarda. Bence acilen normale dönmesi gerekli

    YanıtlaSil
  38. ellerinden taş çatlasın 20 derim ama vücudu 20 bile değil diye bas bas bağırıyor.zaten saçları da griye boyattığı aşikar...

    YanıtlaSil
  39. bana ruh hastası görüntülü bir tip geliyor ne yazıkki.
    ama yaşının 13 olduğunu laçin'de okumuştum.

    YanıtlaSil
  40. ben ayakkabılarını beğendim valla :P

    YanıtlaSil
  41. bence en fazla 18.. baya çatlak bir kardeşmiş, cesur diyemiyorum çünkü tarzı cesurdan öte bence :D

    YanıtlaSil
  42. tarz insanların iç dünyasını yansıtır tarzı hakkında yorum yapmak istemiyorum açıkçası kendi seçimi çünkü...çoook yaşlı zannettim ilk gördügümde ama daha çocuk denilecek yaştaymış=)ilginç....

    YanıtlaSil
  43. yorumlarınıza karşı çıkmak gibi olmasın ama tanımadan tek bir resim ile eleştirmek bir kişiyi nekadar doğru bilemiyorum..

    bu kız 13 yaşında.ve yaşıtlarının aksine gidip bir ünlü seçip onu taklit etmek, emo olmak veya punk olmak yerine tamamen kendi hayal dünyasında oluşturduğu, ve giymek istediği kıyafetleri giyiyor. 2. el kıyafetleri bozup kendine kıyafetler dikiyor, eski ayakkabılarını boyuyor. yani bu küçük bayan herşekilde orjinal. ve onu best blogger seviyesine getiren de bu..
    hangimiz tamamen çılgın hayal gücümüzün bize yansıttıklarını giyebiliyoruz ki ama o bunu o yaşta kendisi için bir şekilde mümkün kılıyor

    kendisini beğeniyor ve takip ediyorum. paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  44. bu kızı ilk defa duydum tam yoruma 40 yaşında gibi yazacaktım aaaa bi baktım yorumlara 13 diyolar tamam ciltten genç olduu anlaşılıyo ama görüntü kesinlikle 40 gösteriyor. ayrıca moda bu değil farklı olmak bu değil stil sahibi olmak hiç değil. bu ne ya böyle. bi tek atkısı çok orijinal ve hoş bir parça gerisini at çöpe gitsin...

    YanıtlaSil
  45. Anonymous malesef sana katılamayacağım..

    Bu dünyada ahenk ve vücut yapısı denilen kavramlar vardır.İç dünyan ne kadar renkli olursa olursa olsun kızın giydikleri pazar yeri gibi olmuş..

    Vücudunu bu kadar iğrençleştiren ve tüm uyumu bozan birini görmemiştim.Hadi anlıyorum iç dünyası ama insan bu kadar ahenki bozacak gözü yoracak ve uyumsuz giyinmesi imkansız bende iç dünyamı yansıtan şeyler giyiyorum.Ama göz yormadan ve vücudumla barışık giyiniyorum..

    kızımızın üstünde çalgınlık,düzensizlik,orjinallik,kadınsılık,neşe,üzüntü gibi temalar görüyorum ve bunları hiçbir insan aynı anda yaşamayaz.İmkansız demiyorum ama hiçbir normal insan aynı anda bu kadar çok şeyi iç dünyasında barındırıp giyinemez.Tabi bu benim düşüncem ama 13 yaşında cesur olması ile alakalıda değil.Ve ben bunun adına moda veya tarz farklılık diyemiyorum.

    Kızın iç dünyası bir şizofreninki gibi olmalı ki bu kadar ahenksiz ve bu kadar berbat giyinebilmiş.

    YanıtlaSil
  46. siteniz çok güzel. ayrıca resimdeki bayanda öyle. :)

    YanıtlaSil
  47. Sanırım Tavi , 14 yaşında bir kız Moda dünyası çıldırmış.Saçını griye boyatıp 2. el Vintage kıyafetlere bürününce Style icon olunmuyor.Ama tabi ki Blogu çok başarılı çok iyi eleştiriyor , maalesef ki hiç yaşına göre giyinmiyor.2011 Yılında Stil demek Kafayı yiyip çıldırmak gibi birşey.

    Bloguma bakarsanız sevinirim
    Sevgiler;
    ASY :)

    YanıtlaSil