Moda ikonu ne demek?

1/28/2010


Moda ikonu iste budur!

Nina Ricci platform ayakkabilariyla duru$u bile kendine olan guvenini ve kiyafetlerine olan sevgisini vurguluyor.

Ilahi amca ! Ne desem bilemedim... Aksam aksam beni guldurdun, Allah'ta seni guldursun :)

{stylefrizz.com}

You Might Also Like

29 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. OH MY GOD!
    Brian Boy'un bi üst versiyonu:p

    YanıtlaSil
  2. ayakkabılara bak yaa :D :D

    bu amcaya benzemiyor pek genç gibi :Pp

    YanıtlaSil
  3. hepsini begendim de sortu yakıştıramadım bu kıyafete o yuzden 9 veriyorum:)

    YanıtlaSil
  4. ben de dün aynı 2010 moda ikonu tanımıyla yer vermiştim blogumda..demek ki herkes de aynı hissi uyandırıyor:)

    YanıtlaSil
  5. Off, tam deli kızın çeyizi olmuş! :)

    YanıtlaSil
  6. köyün delisi galiba ... yıh yıh..

    YanıtlaSil
  7. komik gerçekten ama, amca da değil yahu.

    YanıtlaSil
  8. 'amca' lafin gelisi soylenmis bir soz, kelimelere takilip fotografin eglencesini kacirmayalim lutfen :)

    YanıtlaSil
  9. cok feciii :) ya bide bu ayakkabılarla nasıl yuruyolar, bir ayakkabı ancak bu kadar rahatsız gozukebilir

    YanıtlaSil
  10. Bir de leopar desenli pazar çantasının içini görebilseydik herhalde Nirvana'ya ulaşırdık!

    YanıtlaSil
  11. bacak kili trendini bu herif baslatmis olabilir

    YanıtlaSil
  12. offf fena..
    ikoncanları kızdırmayalım :)

    YanıtlaSil
  13. offf! işte bu :D bu bey amca ne içiosa ben de aynısından istiyorum. adamda ne güzel bi kafa var ya heaeuha!

    YanıtlaSil
  14. Allah akil fikir versin kendisine... :)

    YanıtlaSil
  15. tam moda ikonu olmuş hakkatten:)

    YanıtlaSil
  16. Beni de kıkırdattı valla gece gece:)) Kendisi de nasıl bir mutlu nasıl bir hafif insan maaşallah!

    YanıtlaSil
  17. matarasi dikkatinizi cekti mi???
    bir butun olarak tam bir moda saheseri olmus =))

    YanıtlaSil
  18. tek kelimeyle faica:)

    http://modavehobiperisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. Bu düpedüz deli yaaaa! Bakırköy yok mu oralarda bunu tıksınlar :))))

    YanıtlaSil
  20. Bu düpedüz deli yaaaa! Bakırköy yok mu oralarda bunu tıksınlar :))))

    YanıtlaSil
  21. dehşetengiz bir şey bu.
    sustum kaldım.

    YanıtlaSil
  22. banu bende bunu görünce ilk gözüme aklıma fesi takılmıştı!
    Süper gerçekten adının hakkını veriyor :D!

    YanıtlaSil
  23. ay inanamıyorum nasıl bir özgüven. Ne içmiş bu sokağa çıkmadan önce bende istiyorum ondan

    YanıtlaSil
  24. puhahhahhah baulldummm.. böle bi kankam olmalıı tanışmak istiorm beraber alışwerişe giidp ddikodu yapıp fal bakmak istiormm..:)))

    YanıtlaSil
  25. Hehe :) ayakkabılara bak :)

    YanıtlaSil
  26. kafadaki fes mi ne ?? herkes gider mersine amca gidiyor tersine heheheh :))

    YanıtlaSil