Mutlu Dükkan'dan Sevgililer Günü Kurabiyeleri {Şeker Hamurlu Butik Kurabiyeler}

1/23/2010

sevgililer-gunu-kurabiyeleri-1

Blogumun yeni misafiri Mutlu Dukkan'in tatli sahibesi Zeynep sayesinde Sevgililer Gunu kutlamalarina erkenden basladim. I$lerimiz nedeniyle sevgilimden uzakta gecirecegim ilk Sevgililer Gunu oncesinde aldigim bu tatli hediye bana buyuk moral oldu. Tesekkurler Zeynep'cim...

sevgililer-gunu-kurabiyeleri-2

Gordugunuz kurabiyelerin hepsi sevgiyle ve ozenle hazirlanmis birer sanat eseri. Yemeye kiyamayacaginiz kadar sevimliler. Bir kac tanesini saklamak icin deep freeze'e attim bile :) Ama bu $ahanelerin tadina bakmadigimi dusunuyorsunuz yaniliyorsunuz. Lila renkli kalpli kurabiye artik yok :) Agizda dagilan, oldukca hafif bir lezzetti. Ikincisini yemek icin cay saatini bekliyorum :)

sevgililer-gunu-kurabiyeleri-4
sevgililer-gunu-kurabiyeleri-6
sevgililer-gunu-kurabiyeleri-3-3

'Salincakta 2 Kisi' kurabiyemi nasil buldunuz? Bana ozel yapilan boyle ho$luklari cok seviyorum. {Kim sevmez ki?} I$cilikteki inceligi ve ozeni gorebilmeniz icin kurabiyemin yakin plan cekimini yaptim. Abarttigim kadar var oyle degil mi? {Tahmin ettiginiz gibi bu guzellikte saklanmak icin deep freeze'e gitti :)}

Gelelim detaylara... Yaklasan Sevgililer Gunu icin hediye secmekte kararsizlik yasiyorsaniz artik daha fazla dusunmenize gereken yok. Sevdiceklerinizi bu tatli kurabiyelerle sevindirmek icin hemen Zeynep'in Mutlu Dukkan'ina ugrayin. Hazir oraya ugramisken Sevgililer Gunu icin hazirladigi diger kurabiyelere de goz atmayi unutmayin!

Siparis, fiyat bilgisi ve sorulariniz icin kendisine e-mail gondermeniz yeterli; mutludukkan@gmail.com



You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Kurabiyelerin süper, özellikle salıncakta iki kişi'ye bayıldım, güle güle yee, afiyetle inşallah :))Hep güle güle kullan diyoduk değişik oldu böyle de :)))
    Mutlu Dükkanı senin sayende keşfettim bende geçen hafta ve o güzelim kurabiyelerin içinde kayboldum. Öyle ki şimdi bir bahane bulsam da sipariş versem diye gün düşünüyorum :)) Sipariş etmek istediğim kurabiyelerin listesini çıkardım bile :))
    Zeynep Hanımın ellerine, yüreğine sağlık diyorum :))

    YanıtlaSil
  2. begenmene cok sevindim canim, eminim sevdiklerinde bu kurabiyelerle cok mutlu olacaklardir :)

    YanıtlaSil
  3. hepsi cok guzel gorunuyorlar =)

    bir de ben bisi sormak istiyorum ask-i memnun'nun bu haftaki bolumunde nihal'in evden cikmadan once surdugu goz kaleminin markasini nasil bulabilirim ? cok ilginc tukenmez kalem gibiydi.

    YanıtlaSil
  4. ayy yerim ben sizi diycem ama yemeye kıyamaz insan bunları biblo gibiler :)

    YanıtlaSil
  5. afiyetle ye banucum :D

    ben böyle kurabiyeleri yemeye kıyamıyorum! ciddiyim! geçen doğum yapan bir arkadaşım bu tarz patik şeklinde kurabiyeler yaptırmış gelenlere dağıttı.

    hala duruyor kıyıp da yiyemedim :)))))

    YanıtlaSil
  6. Afiyet olsun canim, cok ciciler

    YanıtlaSil
  7. Çokkkk güzelllerrr. Afiyet olsunnnn :D

    YanıtlaSil
  8. Mmmmmmmmmm bayildik..harika görünüyorlar!!!

    YanıtlaSil
  9. iş yerinde gezdim mutlu dükkanı...çok beğendim ellerine sağlık...kutlarım:)erkekler görsün ama bunları..onlar alsın bizlere..erkeğe kurabiyeyi çikolatayı yakıştıramıyorum hedaaye olarak..yoksa sadece ben mi şımartılmak istiorum ihihi..bana alsın söliimde hihi:)

    YanıtlaSil