Peçete Süsleme {Çiçeklerle Yemek Masası Süsleme}

1/31/2010


Guzel bir fikir buldugum zaman hemen sizlerle paylasmak istiyorum. Bu da o guzel fikirlerden birisi. Sadece kumas pecete, ince kurdela ve taze ciceklerle boyle ho$ ve sade bir masa dekoruna sahip olabilirsiniz... Sevdik mi?

{projectwedding}


You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Görüntü çok çok güzel :)

    Ama oradaki çiçek şu kötü kokanlardan değil mi? :)

    YanıtlaSil
  2. çok sade ve şık ve gözde yormuyo

    YanıtlaSil
  3. Sevdik çok zarif ve şık gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  4. Slm. Sayfani taniyala daha 1 ay felan oldu, ablamin sayesinde. benim kücük bi istegim olucakti:) kismetse insallah ekimde dügünüm var ve ben hayellerime uygun bir gelinlik daha hale bulamadim. senin sayfanlada zaten bu nedenle tanistim. burda bi kac gelinlik görmüstüm, daha sade, dantel agirlikli, romantik seylerden hoslaniyorum. bana yardimci olursan cooooook sevinirim..

    YanıtlaSil
  5. Saflığı çağrıştırıyor sanki gerçekten çok güzel ve temiz duygusu vermiş.

    YanıtlaSil