Scarlett Johansson Stili

1/26/2010

scarlett-johanson

Scarlett Johansson henuz 25 yasinda. Genc yasina gore biraz agir kiyafetler tercih ediyor. I$in ilginc yani bu tarzi kendine yakistirmasini biliyor. Gorutulerdeki dogal makyaji, takma kirpikleri ve daginik topuz modeliyle cok $irin gorunuyor. Siz nasil buldunuz?

{justjared}

You Might Also Like

22 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bencede çok ağır şeyler tercih ediyor, yada çok birbirinden bağımsız... elbisesi ve kolyesi hariç çok sevimdim ama stil edinmesi lazım biraz bence...

    YanıtlaSil
  2. ya bu kadın fazla güzel ve hoş,kıskanmamak elde değil:))

    YanıtlaSil
  3. Hiç 25 yaşında gibi gözükmüyor yahu daha yaşlı duruyor. :/

    YanıtlaSil
  4. Kirpikler çok bagırıyor ben buradayım diye bence.

    YanıtlaSil
  5. Şuan 25 yaşında olmuş olmasına inanamıyorum.Kendisini çok yakından takip etmediğim için sanırım:)Ama kıyafeti oldukça asil ve kendisinede gerçekten yakıştırmayı becermiş makyaja ve saça bende tam puan;))

    YanıtlaSil
  6. Kıyafeti yaşına göre çok büyüksü olduğu gibi ayakkabıları da büyük olmuş. Elbise ve ayakkabı güzel olabilir ama ben onun yaşına yakıştıramadım. Kolye de hiç olmamış bence.

    YanıtlaSil
  7. ben beğendim ...bütün olarak hepsi birbiriyle çok uyumlu :)ben seviyorum düzgün ve kaliteli görünmeyi:)

    YanıtlaSil
  8. çok beğendim. allığına da ayrıca bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. elbiseyi çok sevdim.takıları çok alakasız ve ayakkabıları biraz büyük gibi.

    YanıtlaSil
  10. gayet hoş olmuş. ayakkabılarıda güzel.makyaj ve saçta uyumlu. yaşı 25 ten fazla gösterdiği için taşıyabilmiş kıyafeti.zaten gayet hoş bir hatun...

    YanıtlaSil
  11. ben hastasıyım valla, ne yapsa beğeniyorum. :) çok hoşuma gidiyo gülüşü falan da harika :) bir de pete yorn'la olan albumunu edinmenizi tavsiye ederim. şarkı söylemek konusunda da oldukça başarılı

    YanıtlaSil
  12. O kadar güzel bir kadınki o ne yapsa yakışıyor.Yada ben çok beğendiğim için bana öyle geliyor.

    YanıtlaSil
  13. Çuval giyse yakısır dediğim insanlardan Scarlett doğal,güzel,sevimli hertürlü çok tatlı =)

    YanıtlaSil
  14. Kesinlikle çok beğendiğim kadınlardandır scarlet bacı.

    Yaşına şaşırmadım çünkü nerdeyse tüm genç ünlüler yaşından epey büyük görünüyorlar.Gerçekten büyüdüklerinde de küçülecem diye yırtınıyorler sonra da ortalık "gençmiş gibi görünen ama ellisinde -altmışında olduğu bas bas bağıran yaşlımsı tuhaf kadınlar"la doluyor.

    Anlamadığım:Bu bacıların ayakkabıları dünyanın parası dimi Banucum.Ama hepsinde mutlaka şu tarak kemikleri görünür.Ayakkabı üç kuruşlukmuş,adi bir malmış gibi ya çok sıkmış yada çok bolmuş gibi rahatsız bir görüntü olur.Nedenküne?

    YanıtlaSil
  15. Ben 28 yaşındayıma ama yan yana dursak ablam gibi duruyor,güzel ama tarzı yalnış...

    YanıtlaSil
  16. elbise rüyalarıma girecek sanırım!

    YanıtlaSil
  17. 2010 un modasi cicek deseni elbise ile saci cok uyum saglamis- ne kadar "olgun" gözükse de..

    YanıtlaSil
  18. çok yakışmış giydikleri kendisine, elbisesini beğendim yalnız takısı biraz ağır kaçmış mı ne? yinede hoş güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  19. stilini ben de pek beğenmiyorum 40 yaş üstü gibi giyiniyor.ayakkabısı ve kolyesi güzel bence ama doğru kombinlerle.makyajı süper, on üzerinden on!bir şey daha...bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama bu kadın her pozunda bir paytak duruyor.ayaklarının ucu birbirine bakıyor.kimse söylemiyor mu ki şöyle düzgünce duracaksın diye?

    YanıtlaSil
  20. Çok çok güzel bir kadın, Artemis ya da Venüs heykellerini andıran bir kusursuzluğa sahip, ama bence kameraya iyi poz veremiyor...

    YanıtlaSil
  21. bence çok hoş biri dediğin gibi :) çok güzel ve giydiğini kendine yakıştırıyor :)

    YanıtlaSil