Şifon Elbise Modeli

1/28/2010


Hayden Panettiere'in giydigi sifon elbisenin rahatsiz edici bir guzelligi var. Sevip sevemedigime karar veremedim, bir de size sormak istedim. Bu elbisenin cazibesi nedir?

{celebutupia}

You Might Also Like

29 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. çok uyduruk olmasına rağmen,Hayden çok güzel taşımış, çuvalı giyse güzel durur derler ya. öyle bir durum:)

    YanıtlaSil
  2. elbiseyi çok beğenmedim ama genel olarak bakınca, saç-makyaj-ayakkabı-çanta ile güzel görünüyor sanki

    YanıtlaSil
  3. Her an ustunden kayip dusecekmis gibi duruyor bence. Sade ama rahatsiz edici bir durusu var elbisenin. Ayakkabi, canta ve kupeler cok hos ama!

    YanıtlaSil
  4. elbisenin üstündeki çiçekler bana nedense armani-code'u hatırlattı.beğendim ben...

    YanıtlaSil
  5. bence boyun tarafı boğuluyo gibi sevmedim belki bu elbiseyi tek omuz daha çok sevebilirdim :)bu arada bu hatunun oynadığı bi film var buz prensesi diye gerçekten çok güzel bi film etkileyici tavsiye ederim herkese

    YanıtlaSil
  6. kız hoş olabilir ama üst kısmı halterci gibi duruyo gerdanı kısmı daha zayıf birinde bu kombin güzel dururdu.

    YanıtlaSil
  7. elbisenin modeli,tüyleri hepsi çok hoş ama bence renginden kaybediyor.

    YanıtlaSil
  8. Sana katılıyorum bende Banu beğenmek ve beğenmek arasında kararsız kaldım ama bence elbisenin üstünde mor baskı kötü yerimi şekilsizliğimi bilmiyorum! onun dışında pek çıtı pıtı sevimli olmuş bence... =) kızıl tonu saç olmamış bence ...

    YanıtlaSil
  9. elbise güzel ama taşıyana bu taşıyamamış.gerçekten kötü duruyor.

    YanıtlaSil
  10. tek kelime ile bayıldım elbiseye beni hiçbirşeyi rahatsız etmedi:)sevdim tabi benim üstümde daha güzel dururdu ama:P

    YanıtlaSil
  11. bence etek boyu daha uzun olmalıydı rahatsızlık ordan kaynaklanıyor sanki,,,

    YanıtlaSil
  12. Bence elbise çok şık. Mesela Blake Lively giyse akar giderdi üzerinden. Bence bu resimde rahatsız edici olan şey Hayden. Çünkü bu kız bana içi orantısızca pamukla doldurulmuş bez bir bebek imajı veriyor. Mesela basenleri o orantısızlığa iyi bir örnek. Kolları da kalın. İnce ama hatları kaba bir kız.
    Gözlerinin ve dişlerinin hakkını yiyemem tabii.
    Ben beğenmiyorum kendisini. Ondan olsa gerek, elbiseye tam puan, kıza 0.

    YanıtlaSil
  13. Elbise çok şık, hafif, modern, rüzgarda uçuşan cinsten. Etek boyu ve şekli biraz garip duruyor evet, ama yine de yakışmış. Kimse ayakkabılara laf etmemiş, şaşırdım doğrusu. Bu kadar zarif bir elbise altına açık renkli platform değil de, çiçeklerin renginde laciverte yakın saten bir gece ayakkabısı - platrom değil- daha hoş dururdu.

    YanıtlaSil
  14. ben kesimini sevdim. üst ve alt tarafı bölen döküm çok hoş eteğin boyu da=)

    YanıtlaSil
  15. bu elbiseyi daha uzun bacaklı bir bayan giyseydi çok hoş olurdu

    YanıtlaSil
  16. off yaaaa elbise sanki uyduruk ben yapsam bu kadar olur:)ama o çiçek deseni,makyaj,saç,küpeler,o gülü,ayakkabılar hissimi adlandıramyrmm:)yakışmıış ama...

    http://modavehobiperisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. kayık yaka olmamış elbiseye. çok kare göstermiş vücudu tamamiyle. biraz dekolte bu kadar biçimsiz göstermezdi vücudunu bu "taş" hatunun.

    rengi, deseni, dokusu harika yoksa.

    sevgiler banu

    YanıtlaSil
  18. kesinlikle rengi.hafif dar omuzlu,küçük göğüslü birinde daha guzel duracaktır.vücut tipine gitmediğini düşünmekteyim.

    YanıtlaSil
  19. Ben herşeyi geç görüyorum bugun benım kayıtlarımda cıkmıyor kesin sorun var benım ağımda:S

    bu elbiseyi bence tek hareketlendiren mor çiçek detayları.

    YanıtlaSil
  20. Bence yakasıyla oynanmalıymış. Bu haliyle omuzlardaki duruşu rahatsızlık verici bir görüntü sergiliyor. Üst bedenini olduğundan geniş göstermiş. Hayden çok hoş bir kız, bu renk çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  21. elbisenin rengi cok sönük, özelliklede tül oldugundan iyice kötü soluk, eski, yiparanmis bir goruntusu var, sekil itibariyle bazi hanimlar katilmayabilir ama hatunun bacaklari filan bildigin kilolu, iri yani dolayisiyla bole bol elbise, hatta belden robasi olan bir elbise hic olmamiz. Cok daha zayif siyahi bir mankenin uzerinde cok guzel durabilirdi elbise o baska. ayrica Hayden'nin ayakkabilari inanilmaz yanlis secim olmus, renginin soluklugu iyice artmis, cantanin da rengi oyle tabiki. arada sirada olur bole moda kazalari. :)

    YanıtlaSil
  22. Kumaşın fazla ince olması ve kesiminin kotu olması, oldugundan sisman gostermis.
    Derim ben:)

    http://theredblush.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. Bence sorun elbisede değil ayakkabılarda, ayaklarını ve bacaklarını bir garip göstermiş. Ama ilk defa bu kızı saçı ve makyajıyla beğendim

    YanıtlaSil
  24. Hayden çok biçimsiz ve hantal bir vücuda sahip. Kırmızı Fiyonklu Kız'a katılıyorum bu konuda. cidden çok orantısız duruyor. elbise bana oldukça hoş ve style geldi ama daha zarif bir bedenin taşıyabileceği tarzda bir elbise bu. kalın boyun ve kollar, dar omuzlar bu elbisenin içinde olduğundan da kötü duruyor. ve bu bacaklarla bu kadar kısa bir elbise tercih etmezdim ben olsam. herkes istediğini giyebilmeli, kilolu olmak buna engel olmamalı evet ama estetik durmuyor işte kasmaya lüzum yok diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  25. elbisenin baz rengi ve tüylerin rengi uyumlu. bir de elbise şifon üstünde de tüy var bu insanda dokunma hissi yaratıyor. bu nedenlerle 2. kez bakma ihtiyacı hissediyor insan. kötü olansa modeli. bu model genelde beli kalın üst vücudu kısa gösteriyor. bacakları uzun gösterdiği doğru ama üst vücudu bu kadar kısa ve çirkin gösteren bir model seçimi haliyle estetik durmuyor.

    YanıtlaSil
  26. Elbise gercekten cok guzel. Ben boyle elbiselere hep düs elbiseleri diyorum:)))) Fakat bu kizcagizin vucudu cokk kotu yahu:) Ona hic yakismamis:) Ask-i Memnu'daki Nihal gibi bu da:) Pek bisey yakismiyor:)

    YanıtlaSil