Sticker örnekleri ve ev dekorasyon fikirleri

1/22/2010

duvar-sticker-ev-dekorasyonu-1
ev-dekorasyonu-5
ev-dekorasyonu-2
ev-dekorasyonu-3
ev-dekorasyonu-4

Uzun suredir dekorasyon ko$esini ihmal etmisim. Sizde hic hatirlatmiyorsunuz :)

Son yillarda hemen her yerde gormeye basladigimiz dekoratif sticker'lar icin alternatif kullanim alanlari yaratarak sevimli ya$am alanlarina sahip olmak mumkun. Ornekler ortada...

Enjoy!

{decorology}

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. benım salonumda da mevcut, atmosferi anında değiştiriyor Stickerlar

    YanıtlaSil
  2. bayıldım ben bunlara :)

    YanıtlaSil
  3. duvar stickerlarını pek sevemedim ben ama senin gönderdiğin resimler çok hoşuma gitti, özellikle Home Sweet Home... Ayrıca çöp kutuları ve çamaşır makinesi için düşünülmüş olanları çook iyi buldum, Türkiye'de bulur muyuz? pek sanmıyorum ama gören olursa habe versin olmaz mı?
    Ahu

    YanıtlaSil
  4. check your pockets'a bayıldım! ^_^
    çok akıllıca

    YanıtlaSil
  5. çamaşır makinesindeki süpermiş,hep ceplerimde selpak unutuyorum ve hersey pamukçuk oluyor:)

    YanıtlaSil
  6. bende Check your pockets'a bayıldım!! :))
    bi kerede mutfak çekmecelerinin üzerine yapıştırılan çatal-bıçak ve kepçe sticklerı görmüştüm çekmeceleri ayırt etmek için, onları da çok yaratıcı ve sevimli bulmuştum. bu şekilde işlevsel olanların daha daha güzel durduğunu düşünüyorum :))

    YanıtlaSil
  7. Harikalar:)) Bayıldım:)))) Mutlu haftasonları Banucum:)

    YanıtlaSil
  8. Bende tamirat tadilattan ne zamandır netten uzağım biraz, dekorasyonla ilgili fikirler almak için geldim özellikle.. Sende bu ara daha çok yayınla lütfennnn :)) çk güzel şeyler seçiyorsun :)

    YanıtlaSil
  9. check your pockets'a bayıldım! ^_^

    YanıtlaSil
  10. ben ankara dayım..burada bunlardan bulabilir miyiz?

    YanıtlaSil