Vatkalı ve Pullu Omuz Süsleme {Kendin Yap Projesi}

1/25/2010

do-it-yourself-kendin-yap


Sevgili Sevgi'den gelen bir 'Kendin Yap' projesi;



Merhaba,

Geçenlerde bloğunuzda yer alan kendin yap tişörtlerini görünce, haftasonu yeniden yarattığım bir bluzumu sizinle paylaşmak istedim.

Malum bu günlerde çok moda olan vatka ve pullardan yola çıkarak eskiden almış olduğum siyah ve çok sade olan bir bluzu yeniden değerlendirdim....

Vatka yerine sütyenlerin içerisine konulan desteklerden yararlandım, çünkü vatkalar çok daha geniş olduğu için bazen hoş durmayabiliyor. Aldığım pulları karıştırarak üst üste diktim, omuz kısımlarına denk gelen yerlerine de birkaç zincir ve siyah kurdela dikince çok hoş ve seksi bir bluz oluştu.

Eski bluzlarını değerlendirmek isteyenlere belki yardımcı olur...


Bu guzel fikir icin Sevgi'ye tesekkurler!

You Might Also Like

16 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. çok başarılı bir çalışma olmuş=) tebrik ederm. bu arada ben gittigidiyordan far ve ruj seti siparş etmek istiyorm ama kredi kartı güvenliği konusunda ne düşüyorsunuz? yorumlarınızı paylaşırsanz sevinirim=))

    YanıtlaSil
  2. gizem'cim gittigidiyor'dan hic alisveris yapmadim ama guvenli bir site oldugunu biliyorum. yine de farkli yorumlar olursa bende duymak isterim.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. gizemcim ben gitti gidiyordan 150ye yakın alışveriş yaptım. gayet güvenli tereddüt etmene gerek yok..
    buarada buna benzer bende bir bluz yapıcam en kısa zamanda. resmini bende yollarım;)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş Gizem, ellerine sağlık. Ayrıca GG'dan ben de epey alışveriş yaptım. Herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Ancak ne olursa olsun imkanın varsa sanal kredi kartıyla alışveriş yapmanı öneririm.

    YanıtlaSil
  6. Bluz gayet şık olmuş eline sağlık.Bu arada gitti gidiyor'dan bende alışveriş yaptım ve hiç sorun yaşamadım.

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederm arkadaşlar, ben de sipariş verebilirim o zaman. (ayrıca yanlış anlaşılmayı düzelteyim. bu DIY projesini ben değil sevgi adında bir bayan göndermiş:,kendinin ellerine sağlık))

    YanıtlaSil
  8. Güzel olmuş ben de yapmaya düşünüyorum benzerini...

    YanıtlaSil
  9. oww çok başarılı eline sağlık kuşum:)

    YanıtlaSil
  10. tam anlamıyla mükemmel olmuş..el işi olduğuna kim inanır...ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. Destekler çok iyi fikir, çok güzel olmuş! Eline sağlık!

    YanıtlaSil
  12. hepinize teşekkür ederim. gerçekten çok basit ve uygulaması çok kolay...yaz için beyaz yada krem bir bluzada yapmayı düşünüyorum bitirir bitirmez sizlerle paylaşır ve fikirlerinizi alırım....

    YanıtlaSil
  13. Ben yaptım dün yayınladım siteyi ve senide cok cici oldu .

    sevgininde eline sağlık hoş gözüküyor

    YanıtlaSil
  14. çok iyi olmuş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  15. çok iyi olmuş gerçekten :)

    YanıtlaSil