Zara 2010 İlkbahar Yaz Kataloğu'na İlk Bakış

1/28/2010


Zara bizi heyecanlandirmasini iyi biliyor.

2010 Ilkbahar-Yaz katalogundan sadece 4 fotografi Zara Facebook'ta paylasan unlu giyim markasi merakimizi gidermek yerine daha cok arttirdi.

Ucusan kumaslar, toprak tonlari ve dantel detaylar oldukca dikkat cekici.

Fotograflardaki modelin yandan orulmus sac modeline ise dikkat! Anlasilan bu sene uzun sacli bayanlarin senesi olacak!

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bayıldım:) Özellikle ilk resim beni benden aldı:) Ama nedense hayat boyu hiç platform topuk sandalet sevemedim ben:(

    YanıtlaSil
  2. sandalete bayıldım alttaki fotodakine

    YanıtlaSil
  3. ben ilk fotodaki şortu çok beğendim.

    YanıtlaSil
  4. sandaletlerrr diyorummm! süper! benim gibi topuklu giyemeyenlerin can simididir dolgu topuk! bu sebepten hor görmeyin, yazık bize.. :/ :)

    YanıtlaSil
  5. saçlarımı kestirdiğime inanamıyorum:(

    http://modavehobiperisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. valla biraz önce geldim (iki tane zara mağzasını baştan aşağı gezdim londrada)ve şunu demeliyimki yazın herkes denizci kıyafetleri giyecek..bir çok marka hazırlamış ama zaranınkiler harika elbiseler şallar bluzlar hep beyaz lacivert :)

    YanıtlaSil