Bershka 2010 Yaz Koleksiyonu Kataloğu

2/20/2010


Bershka 2010 Ilkbahar Yaz koleksiyonu jean kuma$inin doyasiya kullanildigi bir koleksiyon olmus. Bu senenin yukselen trendi yamali jean pantolonlar, firfirlar, jean elbise ve boyfriend gomlekler dikkat ceken parcalardan bazilari. Bilekte fermuar modasi ise sanirim son donemde pantolonlara en yakistirdigim, en begendigim trendlerden birisi...

*Fotograflar bershka.com sitesinden alinmistir.
**Fotograflarin uzerine tiklayarak buyutebilirsiniz.

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. gerçekten muhteşem hepsi. bugün birkaçını gördüm, ilk fırsatta deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  2. o mavi ayakkabıların gül kurusu vardı alıcam onları ya bi üzerinde durabilsem:D

    YanıtlaSil
  3. Etek çok güzel, en alttaki elbise de, acil zayıflamam lazım :(

    YanıtlaSil
  4. bershkadaki jean gömleklerin fiyatlarnı bilen var mı?

    YanıtlaSil
  5. Jean elbiseler harika durmuş:)Üstelikk eteklerde çok güzel.

    YanıtlaSil
  6. Ohh gelsin jean şalvarlar gitsin mini jean elbiseler:))

    YanıtlaSil
  7. ben o ayakkabıların 35'inden istiyorum bayıldııııııımmmmm!!!!!!

    YanıtlaSil
  8. ilk resimdeki şalvar hariç hemen hemen tüm parçalar güzel özellikle bilekte fermuar detayını çok beğendim duruşuyla ve 6. resimdeki elbiseyi.

    YanıtlaSil
  9. ilk resimdeki ayakkabıyı aldım bile :D
    gzm

    YanıtlaSil