Beymen Club 2010 İlkbahar Yaz {Hazal Kaya, Engin Altan Düzyatan, Naz Elmas}

2/26/2010

engin-altan-duzyatan

Vogue ve Angelina Jolie muhabbetinden sIkIlanlar icin yeni bir konuyla karsinizdayim; Beymen Club Ilkbahar-Yaz 2010 reklam kampanyasi. Goruntulerde Naz Elmas, Engin Altan Duzyatan {pek kafiyeli bir isim, insanin soyledikce soyleyesi geliyor:)} ve Hazal Kaya var.

beymen-club

Naz Elmas son oynadigi dizi tutmayip yayindan kaldirilinca kendini reklamlara adami$ olmali. Artik her yerde O'nu goruyorum. Hatta az once Naz'in oynadigi yeni bir biskuvi reklami yayinlandi. Simdi de Beymen Club'ta cikti karsima. Sahi neden Naz Elmas'a boyle yuksek bir talep var?

Engin Altan Duzyatan ise Romantik Komedi Tadinda Ask filminin oyuncularindan birisi. {o filmide izlemedim, meraklardayim} Ayni zamanda su an ismini hatirlayamadigim bir dizide de oynuyor. Eli-yuzu duzgun bir gencimiz. Bunun disinda hakkinda pek fikrim yok. Kendisini nasil biliriz?

Hazal Kaya'da Ask-i Memnu'nun yapi$kan a$igi Nihal rolunu oynayan hanim kizimiz. Lafi dolandirmaca yok. Nihal karakteri oldukca itici. Hatta bu karakter sayesinde diziden bile sogudum. Iste bu yuzden Hazal Kaya bana "Behlul kimden mesaj geldi?", "Behlul nerdesin?" ya da "Behlul op beniiii" diye sayiklayan bir Nihal'den baska cagrisim yapmiyor. Keske senaristler cici kiz rolunu boyle repliklerle mahvetmeselerdi....

Konuyu toparliyorum. Iste bu uc oyuncu Beymen Club icin bir araya gelmis. Fikir super! Ama goruntulerde eksik olan bir sey var. Enerji? I$ik? Pozlar? Uyumsuzluk? Adini koyamadim. Ne dersiniz?


*Bu bicimsiz fotograflari Vooygg dergisinden ben cektim.

**Ayrica ben Angelina Jolie'ye cirkin demedim :) Sadece dunyanin en guzeli unvanina yakismadigini soyledim. Beni yorumlarinizla dovmeyiniz lutfen :)

You Might Also Like

42 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Aslında fena değil ama bir alakasızlık, bir sıradanlık, ne bileyim içimi bayan birşeyler var...

    YanıtlaSil
  2. aşkı memnu'daki rolunden sonra hazal kayayı reklamlarda görmek..nihal gibi uyuz geliyo dizinin etkisindeyim hala:) beymenden alacagım varsa da almam o kadar net kesin! :)

    YanıtlaSil
  3. sokaktan toplamışlar gibii bii uyumsuzlukk bii gariplik var.cok itici...belirsiz bişeyler varrr...beymen club böyle bir calısma yaparak ne gibi bir mesaj iletmek istiyorr meraklardayımm bi reklamcı olarakkk cözemedm...

    YanıtlaSil
  4. hergün atölyeme giderken katlanmak zorunda olduğum ultra itici reklam kampanyası.ve atölyedeki herkes ilk gördüğünde "bu ne yaaa?!bu basenli cüce nihali beymen gibi mükemmel bir markayla görmek?! daha kötü bi seçim olamazdı!" diyo.hatta geçen bir hafta boyunca bnu tartıştık.evet hazal kaya çokçok güzel bir kız.ama o kadar.başka hiç bir özelliği olmayan, sırf "ünlü" olduğu için seçilen bir kız.oysaki bir önceki kampanyada çok hoş bir fotomodel kullanılmıştı.üstünde inanılmaz zarif bir elbise ve o elbiseyle birebir ölçüşen zariflikteki dryşu, bakışı kesinlikle beymenin ne kadar kaliteli bir marka olduğunu kanıtlıyordu.ama bu?hiç hiç olmamış.

    (kargo pantolon üstüne ceket+kravat konusuna hiç girmiyorum.ama kısaca beymenin klasına, kaliteli duruşuna hiç uymamış bence..)

    YanıtlaSil
  5. ben bu naz elmas'a gıcık oluyorum. bir de bi kere ankarada bir kuaförde bir kuaför dergisinde 3. sınıf bir saç ile poz vermiş olarak gördüm. ayrıca kilo bakımından da oldukça iriydi iğrençti

    YanıtlaSil
  6. Naz Elmas gibi yeteneksiz, oyuncu geçinen tipleri bir bizim ülke meşhur eder..zaten şöyle bir bakın dizi piyasasına %90 manken ya da albümü tutmamış şarkıcı.
    Emel.

    YanıtlaSil
  7. adını koyamadıgım bi eksiklik var gercekten cekimlerde. Beymen'e yakışmamış. Lokalleşmek iyi fikir ama özellikle Naz Elmas hiç olmamış.

    YanıtlaSil
  8. hazal kaya'ya bayildim! cok sirin ve modern olmus. sac ve kiyafet harika.

    YanıtlaSil
  9. Bence bu resimlerde eksik yok fazla var o da Naz Elmas. Ne gerek var canım 2. kıza :) ben de Persembe Metrocity Beymen Club duvarlarında gördüm resimleri. Naz olmamış, yayından kaldırılsın :))

    YanıtlaSil
  10. Engin Altan Düzyatan ceketin hakkını vermiş diyorum ama iki kulak olayı ne yaa,kızımız da gözlerini pörtletmiş bakıyo inanılmaz absürd bir kompozisyon gibi geldi bana,itici buldum kısacası
    Naz Elmas'da ayrı bir köşede bütünlük yok
    Ama mavi gömleğe bayıldım:)

    YanıtlaSil
  11. Naz elmas bütün enerjiyi mahvetmiş, bide kelmişte peruk takmış gibi duruyor.

    YanıtlaSil
  12. ben naz elmas'i bir turlu sevemedim. yuzunde ki cizgiler ozellikle burnunun kenarindakiler cok gozumu tirmalior ve baska bir suru hosuma gitmeyen tarafi da var mesela dudaklari da bi degisik.

    hazal kaya hos olmus ve eminim iyi biridir gundelik hayatta en azindan nihal kadar ukala degildir. resimlerde beli cok kalin cikmis ve o kiza neden duz fon kullaniolar anlamiorum. yuzu uzun bir yuz dalgali da yakisir. duz sac bence yanakli kizlara daha guzel oluo. ama belkide boylesi daha iyi hep mukemmel tipleri manken olarak gormek normal ve hos ama top model olmayan kadinlarin komleksli olmasina sebep olabilir.

    YanıtlaSil
  13. Ben bu Naz Elmas'i hiiic begenmiyorum, dudaklarini bumek disinda da bir oyyunculgun gormedim. Ama o kadar uzun ince kadinlar varken neden bir bucuk metrelik iki kadinla calismis beymen acaba. Engin beycigimizi ayri tutuyoruz tabi, o pek bir nefis.

    YanıtlaSil
  14. Banucum Angeline post'una cok fazla yorum geldigi icin oraya yazacagim yorumu buraya yaziyorum kusura bakma :)

    http://gece1.blogspot.com/2007/05/gzellik-nedir-gzel-kimdir.html

    Bu yazimda bahsettigim hatunlarin her biri bence Angelina'dan daha guzel ve hostur!

    YanıtlaSil
  15. evet kesinlikle birşeyler eksik ama ne :)
    gzm

    YanıtlaSil
  16. bende naz elmasa gıcık oluyorum. pozlar ve yüz ifadeleri çok yapmacık gözüküyor. modelmi kalmamış anlamıyorum ki :/

    YanıtlaSil
  17. Herbiri birbirinden bağımsız gibi.Ama Nihal karakterinde görüşlerine kesinlikle katılıyorum.Benimde Engin hariç pek içime sinmedi sanki.

    YanıtlaSil
  18. Evet ben de bu akşam Voöög'da gördüm :) (evet banucum dayanamadım gittim aldım) hazalcık o göbeği eritmeli bir, naz elmastan nefret ederim iki, o delikanlıyı da sevmem ayrıca hazal'ın ayaklarının altına iyi bi takoz koymuşlar çünkü bu adam sırık gibi, izmir hiltonda görmüştüm yıllar evvel böyle bi boy olamaz ya.. ama sırf bu yüzden de beymen'den soğumam bu da üç.. yok pardon dört sanırım :))

    YanıtlaSil
  19. Hazal bence iyi ama Naz Elmas çok uyuz bir tip,negativ enerji dağıtıyo etrafa...

    YanıtlaSil
  20. Hani kimyaları tutmamış derler ya öyle olmuş cidden :))
    Bu fotoğraflarda tek beğendiğim Hazal'ın saçları oldu, gerek rengi, gerek kesimi ile dizide olduğundan çok daha modern ve şık olmuş :) onun dışında gömleğin duruşundan mı anlayamadım ama sanki kızın kocaman bir göbeği varmış gibi gözüküyor :)))
    Çocuğu da normalde beğenirim ama o kadar manken varken gerek miymiş ki onu böylesine bir markanın yüzü olarak kullanmak, anlayamadım...

    YanıtlaSil
  21. Naz Elmas'ı sevmiyorum Çok itici ayrıca ne reklam ne de dizilere yakısmıyor Banu'cum bnde neden o diye düşünmüyor degılım.Hazal Kaya ise oynadıgı tüm filmlerde itici gelmiştir bana ve son olarak malesef Engin Altan'ı da başarılı bulmuyorum :)

    YanıtlaSil
  22. bende naz elmas ı sevmiyorum mimikleri özellikle bana doğal gelmiyor..nihal karakteri ile bütünleştigi icin Hazal Kaya nın model olarak secilmesini bende pek uygun görmedim..beymen daha prosfesyonel çalışabilirdi.ayrıca angeline jolie konusunda sana katılıyorum..ben onu zaten hic begenmiyorum ki olduki dünyanın en güzel kadını sıfatı cok bile:)))

    YanıtlaSil
  23. koton reklamı olsa gidermiş, ama beymen? ı ıh.

    YanıtlaSil
  24. nihalin göbei var gbi çıkmş:S ve çok çocuksu duruo fotograflar beymenle hiç alakası yok belkide bahar koleksyonu die heycanlı göstermeye çalışmışlar ama üzerlerndeki kıyafetle pozlar boşluk olştrmş beenmedim:/

    YanıtlaSil
  25. bir şey eksik ama :))

    YanıtlaSil
  26. bence aslında sen tam olarak açıklamışsın.
    uyumsuzluk...

    YanıtlaSil
  27. eskiden mankenlikten oyunculuga gecis yaparlardi, artik oyunculuktan mankenlige gecis yapiyolar...

    YanıtlaSil
  28. taksimde hazalı görmüştümde bembeyazzzzz küçücük bi kızdı burda ne kadar iri çıkmış böyle anlayamadım. Ve sanırım beymen bu arada resmiyetten çıkıp eğlenceli olmak istemiş ama cidden olmamışşş eğreti durmuş.

    YanıtlaSil
  29. hazal bu reklam için fazla çıtır naz elmas ise tek kelimeyle itici bi tek
    engin miydi adı onu beğendim karizma adam

    YanıtlaSil
  30. reklamı geçen hafta bir gazetede görmüştüm hatta orada daha kötüydü uyumsuzdu... fotoğraflar olsun şekillendirmeleri çok uyumsuz göründü gözüme. hitap ettiği kesime ne kadar uygun bir reklam olmuş bu da tartışılır. hiç yakıştıramadım markaya! oldu bittiye gelmiş.

    YanıtlaSil
  31. ilk olarak dizi tutmadığı için değil Türk örf ve adetlerine uymadığı gerekçesiyle yasaklandı.sanırım konuşmadan önce biraz araştırmak lazım.
    hergün bu blogu takip eden biri olarak şu son zamanlardaki yorumlarını ve eleştirilerini itici ve saldırgan buluyorum ve ne yazık ki bu beni seni takip etmeye değil, etmemeye teşvik ediyor. senin için benim görüşüm önemsiz olabilir ancak çok severek takip ettiğim için ben düşüncelerimi anlatmak istedim ...

    YanıtlaSil
  32. isimsiz; gorusunuzun benim icin onemsiz olabilecegi gibi bir kaniya nasil vardiniz? benim icin tum yorumlar, okuyucularin tum dusunceleri degerlidir. lutfen aksini dusunmeyin.

    Nefes dizisine gelince. RTUK'un tepkisini cekmistir, dogru, ama yayindan esas kaldirilma nedeni dusuk reyting'tir.

    http://www.medyafaresi.com/haber/31824/televizyon-sok-atv-nin-hangi-cok-iddiali-dizisi-yayindan-kaldirildi.html

    bazen bende kendimi itici ve saldirgan bulurum. bu yuzden sizi anliyorum :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  33. hazal kayanın saçları çok hoş olmuş bence:)

    YanıtlaSil
  34. engin altan düzyatan çok başarılı bir tiyatrocudur :)
    malesef ülkemizde tiyatroya yeterince ilgi gösterilmediği için,tiyatro yönü pek bilinmiyor.

    YanıtlaSil
  35. Hazal Kaya göbeği varmış gibi çıkmamış. Göbekli çıkmış. Bu kız resmen katana gibi.

    YanıtlaSil
  36. O kadar alakasız olmuş ki..
    Aslında hazal kaya gayet doğal ve hoş durmuş fakat.3ünün birbirinden ayrı,alakasız pozları çok kopuk,hiçbir mesaj vermeyen birşey çıkmış ortaya.Bence Hazal kaya ve onun yaşıtı birkaç kişiyle eğlenceli pozlar verilip hoş bir görüntü yaratılabilirdi.
    (Not: Pantolonu bende beğenmedim acayip basit duruyor.Beymen'e yakıimamış.)

    YanıtlaSil
  37. bu ayki bazaar dergisinde roportajı da vardı hazal kayanın,sacları iyi olmuş dizide bayagı bi saglıksız gorunuyodu saçları,nihal karakteri bana cok masum ve temiz geliyo,ben de tam tersine bihteri sevmediğimden ck sevdigim halde diz üstü çizme almaktan vazgeçtim :)))
    hazal güzel olmuş zaten güzel kız;)

    YanıtlaSil
  38. Engin Altan Düzyatan arkadaşımız,son yıllarda yükselen bir grafik gösteren değerli oyuncularımızdan.El,yüz düzgünlüğünden hiç bahsetmeyeceğim=) önce Koçum Benim dizisinde gördük kendilerini,ardından en çokta Bir Bulut Olsam dizisinde(ki apar topar final verilmiş mükemmel bir dizinin Doktor Serdar'ıydı kendisi.)Şu aralar Kapalı Çarşı'nın Fırat'ı ve tabi Romantik Komedin'in en yakışıklısı.Beymen'e yüz olarak yakışmış,hobi olarak yapabileceğini düşünüyorum=)

    YanıtlaSil
  39. inanmiyorum gercekden, cok rezil bir kampanya bu... o kadar guzel kiz varken bu sisko ve cuce hazal kaya nasil mankellik yapar anlamadim... ve yasida daha cok kusuk, yanlis demografiye bir reklam bu, eminim cogunlukla 19 yasindakiler beymenden alisveris yapmiyor. burberry'nin harry potterdaki kizi kullanmasindanda rezil!

    YanıtlaSil
  40. Beymen reklamı değil de bir magazin dergisinin ropörtaj çekimleri gibi.Hazal model olup bir kıyafeti güzel gösterebilmek için çok kısa değil mi?

    YanıtlaSil
  41. Hazal kaya ve engin altan ile gerçekten kendine göstermiş kıyafetler

    YanıtlaSil