Boyfriend Jean Gömlek {Alexa Chung}

2/23/2010

alexa-chung
alexa-chung-2

Alexa Chung'un giyim tarziyla ilgili bol gorselli bir yazi hazirlamak hala aklimda {bunu sanirim daha oncede soylemistim} O yazi gelene kadar boyle tek tuk fotograflariyla idare edelim. Alexa farkli tonlarda iki jean'i birlikte kullanmayi tercih etmis. Sala$ seylere sempati duydugum icin gomlegi begendim. Hatta ben de haftalardir boyle bir gomlek ariyorum, gun aksam oldu, hala bulamadim. Gecen gun Berhska katalogunu inceledikten sonra hemen en yakin magazaya ko$tum ama katalog'taki jean gomlekler magazada yoktu. Baska bir marka onerisi olan var mi?

*denimblog

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. H&M'de var baktin mi? Ben cok begenmistim ama bedenim yoktu. Gerci bana yakismiyor boyle salas seyler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Topshop'ta bu tarz gömlekler mevcut. En azından internet sitesinde var ama mağazalarda bulabilir misiniz emin değilim. Maalesef internet sitesinde gördüğümüz tüm kıyafetleri mağazalarda bulamayabiliyoruz.


    derya

    http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=&viewAllFlag=&catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=174505&parent_category_rn=42325&productId=1589938&langId=-1

    YanıtlaSil
  3. merhaba ben bursada yaşıyorum, geçenlerde ben de rastlamıştım kot gömlekleri oldum olası sevmişimdir tabi bol ve salaş olanları. fkat bedenim yoktu benim de. özetle bursa carrefour batik mağzasında görmüştüm çok hoştu fiyatı da çok uygundu..

    YanıtlaSil
  4. Zara'da var cok şık bu tarz gömlekler tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
  5. topshop ta var.. yolun istiklal caddesindeki şubesine düşüyosa kesin bulabilrsin...

    YanıtlaSil
  6. topshop ta ve zara var.ama gerçek bi boyfriend jean gömlek arıosan bnce zara, topshop ve mangonun erkek koleksiyonlarına da bir bak.belki oralarda da bulabilirsin.

    YanıtlaSil
  7. Gömlek güzel bu gömleğin kısa kollusu ve aynı mavi tonu Mangoda var.

    YanıtlaSil
  8. slm...
    gapte cok guzel bu tarz gömlekler bulabılırsın.

    YanıtlaSil
  9. Mart ayı Vogue UK kapağını da süslemektedir kendisi...

    YanıtlaSil
  10. bak bu çok güzel. http://www.gap.com/browse/product.do?cid=54528&vid=1&pid=751200&scid=751200002

    YanıtlaSil