Camilla Belle Saç Modelleri ve Makyajı

2/22/2010

camilla-belle-sac-modelleri
camilla-belle-sac-modelleri-1

Camilla Belle'in kalin kaslarini gordukten sonra benden kalin ka$ yazisi isteyenler cogaldi :) Fakat daha once kalin ka$ mevsusundan surada bahsetmistim. {Bir de Ebru Salli'nin gurlesmis kaslarina deginmistim} Camilla'ninda kaslari epey kalin ve koyu renkli. Hatta oyle ki ka$lari artik O'nun imzasi haline gelmis durumda. Umarim bir hata yapip daha fazla inceltmez cunku koyu renk kaslar inceltildigi zaman oldukca yapay duruyor.

Camilla'nin sac rengi buyuk ihtimalle dogal. Uzun sacli haliyle daha genc gorunuyor. Makyaj secimlerinde ise tercihini genellikle dogal tonlardan yana kullaniyor. Sadece fusya ve kirmizi renk rujlarla biraz farklilik yaratmis. Siz Camilla'nin sac modeli ve makyaj secimlerini nasil buldunuz?

*tfs

You Might Also Like

22 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. kalın kaş güzel ama bu kızın kaşlarını sevmedim ben.. şekli güzel değil

    YanıtlaSil
  2. Rebort pattinson ile birlikteyken daha hos gorunuyordu sanki gozume.Nedense=) Kalin kaslari bence de yakisiyor fakat kas koyulugunun dogal oldugunu sanmiyorum ben.

    YanıtlaSil
  3. ben bu kızı beğenmiyorum hiç mimik yok fotolara bakın hep aynı bakış aynı surat ifadesi plastik bir bist gibi ayrıca güzelde gelmiyor.
    kaşlar bu yüz için fazla.ama kalın kaşı bende seviyorum.

    YanıtlaSil
  4. Alnı geniş oldugu iiçin gözleri düşük duruyor bence. Kahkül yakışmış ama acıkken alnı kaşlar abartılı geliyor göze

    YanıtlaSil
  5. ben begenmiyorum camilla belleyi...
    kalin kas benimde favorim ama bundaki cok yapay duruyor zaten,daha sekilli bir kalin kas eminim yüzüne daha sicak bir hava katardi..ayrica resimlerden birinde göz cevresindeki kirisikliklari görünce 23-24 yasinda olduguna inanasim gelmedi:S

    YanıtlaSil
  6. yaşından çok büyük gösteriyor ama moda konusunda seçimleri bence dikkat çekici..Onun dışında kalın kaşlara gelirsek bence herşeyin doğalı makbul olduğu gibi insanların para verip kaşlarını kalınlaştırmasını anlamıyorum. inceyse ince kullan, kalınsa kalın kullan ama neden parayla kalınlaştırma? Ebru Şallı'nın kaşları konusunda da küçük bir bilgi paylaşayım, kaşları tabiki yüzde yüz kaş ektirme sonucu bu hal geldi.Kendisi bikini bölgesinden transfer ettirdiği kıllarla o çok övündüğü kalın kaşlara sahip oldu... Zaten sosyetik hatunlarımız arasında son yıllarda moda haline gelen kaş ektirme için hiiçç tahmin etmeyeceğiniz yöntemler kullanılıyor.

    YanıtlaSil
  7. bu kızın kaş şeklini sevmedim ben, kalın kaş seviyorum ama. doğal tonlardaki makyajı daha hoş derim.

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım kadına. Her hali güzel olmuş

    YanıtlaSil
  9. bende seninle ayni fikirdeyim...uzun sacli hali onu daha genc gosteriyor...ama ben kalin kasi cok sevmeyenlerdenim...

    YanıtlaSil
  10. Makyajını bilmemde 23 yaşında olmasına rağmen 5.fotoğrafta gördüğüm mimik kırışıklıkları içimi rahatlattı bende aynı durumdan muzdaribim ve televizyonda gördüğüm herkesin yüzünün porselen gibi görünmesi beni deli ediyor.Kesinlikle çok doğal:))

    YanıtlaSil
  11. banu, ben bu kıza pek ısınamadım kaşlarının modeli yüzünün ifadesi falan bana pek sıcak gelmiyor.

    YanıtlaSil
  12. saçını ve makyajını beğendim. ama kaşları bence çok kötü görünüyor. yüzüne baktığımda algım ilk kaşlarına oluyor sanki sadece kaştan ibaret :) ve hafızamda da sadece kara kara kaşları kalıyor :)

    YanıtlaSil
  13. kalin ka$ herkese gitmiyor yada ben hiç begenemiyorum=)

    YanıtlaSil
  14. makyajda gözlerine yoğun bir makyaj yapıyorsan dudaklarına hafif bişey sür denir ya.. bu kızın kaşları zaten dikkatleri göze çektiği için benze kırmızı, pembe, sarı, turuncu ruj çok abartılı görünüyor. Ben en çok nude ve toprak tonlarındaki ruj seçimlerini beğendim. :) naçizane..

    YanıtlaSil
  15. Çok doğal, el değmemiş nayif bir güzelliği var, ne çok güzel nede ehh idare eder denilebiliniyor... Kaşlarını birazcık daha şekilendirebilir belki ama... Bu fotorafta kırmızı onda çok çiğ durmuş bence yaşından çoook fazla büyük gösterdiği gibi aynı zmnda yeşil baskın elbise, baskın sim siyah saçlar, baskın ruj gözü yormuş... diğer tercihlerini kendine yakıştırmış bence... =)

    YanıtlaSil
  16. bence Camilla Belle oldukça itici bi bayan bilmiyorum bana öyle geliyo sanırm :S ama hoş bi bayan olmadıgı için pek fazla yakışan bişey yok kendisine.nacizane görüşüm:)

    YanıtlaSil
  17. ben pek beğenmiyorum Camilla Belle'yi.Kalın kaşı çok seviyorum ama Camilla'da çok itici durmuş.

    YanıtlaSil
  18. Ya nedir bu kalın kaş sevdası,yakında tüm kadınlar hiç bir tüy aldırmayacaklar galiba ,doğal olmak güzel de abartmadan,bazen tv de gördüğüm bazı kışıler öyle kötü duruyo ki yanımda olsalar kaşlarını aldırasım geliyo...

    YanıtlaSil
  19. kesin turkluk var bu kizimizda, kasli gozlu masallah, adida cemile aslinda

    YanıtlaSil
  20. Kaşları hiç doğal değil, tamam orjinali kalın olabilir ama kat kat boya sürmeseymiş bari

    YanıtlaSil
  21. bazı resimlerde hoş durmuş bazı resimlerde göze batan bir hali var. fazlasıyla kalın ve koyu renk kaşları var, inceltmeli ve şekillendirmeli kanaatindeyim.

    YanıtlaSil