Cielo'nun Çantası

2/22/2010

canta-2canta-1

Karsinizda sevgili Cielo'nun cantasi!

Gelelim içindekileri tanıtmaya;
  • Önce çantam ve yeşil cüzdanım Assortie'den. Ürünleri bana hitap ediyor diyebilirim.
  • Wayfarer gözlüğüm
  • Loreal farlarım ve yanında da miniminnacık Givenchy farım. İnternetten siparişini verdiğim için boyutu görünce şok yaşadım diyebilirim :)
  • Loreal Glam Shine 6 saat kalıcı rujum (çok memnunum) Numarası 500
  • Estee Lauder rujum (bundan da çok memnunum) numarası 308
  • Nivea dudak koruyucu kremim
  • Pembe bozuk para cüzdanım {http://pelinizi.blogspot.com} blogundan yaptığım alışverişin hediyesi
  • Zebra desenli cep telefonu kılıfını da ordan aldım. Çok beğendim herkese de tavsiye ederim.
  • Kırmızı pullu aynam, her zaman heryerde yanımdadır. Hatta ofiste kalemliğimde durur :)
  • Gri dikiş setim
  • Bronz makyaj çantam
  • Not defterim ve kalemim
  • Fotoğraf makinam
  • Vee yeni okumaya başladığım kitabım...
İşte bu kadar... Sevgiler...
Cielo

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. hep derli toplumu oluyor bu bayanların çantası?yoksa fotoğraf çekmek içinmi topluyorlar?birde makyaj çantası var ama farlar ve rujlar ortalıkta :)
    erkek el çantalarına da açıkmısınız banu hanım?hemen o haliyle fotolamaya ve göndermeye talibim:=)
    İSA

    YanıtlaSil
  2. Benim çantamın içindekilere ne kadar benziyor :)
    Loreal üçlü far, Nivea dudak kremi, kitap- Grange,Koloni, Loreal parlatıcı, fotoğraf makinesi :)
    Ben de çekip gönderiyimm

    Görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  3. ben bu cantayi tanidim ^_^ tesekkur ederim Banu'cum...

    YanıtlaSil
  4. ISA; ornegin benim cantam genel olarak toplu ama bir suru kagit,ivir ivir filanda olur, onlari fotografa bende koymadim :) erkek cantalarini yayinlamaya elbette acigim, fotograflari bekliyorum :)

    ZEYNEP OZGE; bekliyorum Ozge'cim.

    CIELO; Asil bu keyifli paylasim icin ben tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  5. Loreal'in üçlü farlarını tek geçiyorum. Denediğim hiçbir marka onun yerini tutmadı.

    YanıtlaSil
  6. Miss Sensible, Loreal'in farları güzel, ancak art deco çok daha iyi.. tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  7. Assortie'nin ürünlerini bende beğeniyorum, en son indirimleri vardı. Yakın zamanda bi uğramam lazım :)

    YanıtlaSil
  8. Aaa Ciellocuğun çantasına bak :) ne kadar cici şeyler varmış. Ben kırmızı gözlüğe bayıldım.

    YanıtlaSil