Doğal göz makyajı

2/23/2010


Hani hep diyorum ya, bazilari sarisin olarak kalmali diye... Hayden Panettiere'de bunlardan birisi. Sac rengini ve hatta saclarina uyum saglasin diye boyattigi ka$ rengini hic begenmedim. Bari o ka$lari boyatmasaydi... Dogal goz makyajinin guzelligi adeta ka$larin altinda golgelenmis. Lutfen tekrar sarisin ol Hayden!

*Hayden'in goguslerine silikon taktirdigi konusuluyor. Haber gercek mi yakinda anlariz.

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. çok büyük görünüyor. sarışın hali kesinlikle çok daha güzel.

    YanıtlaSil
  2. kimisine ne kadar zorlasan da koyu saç gitmez. Bu kız tamamen bir sarışın güzeli olarak kalmalı. Böyle de çok kötü değil ama yaşını olgun göstermiş malesef.

    YanıtlaSil
  3. bence sarışınken 50 yaş civarında gösteriyordu, kumral saç aman aman açmasa da genç göstermiş en azından, 30 yaşa yaklaşmış. ha gayret hayden, bir gün kendi yaşını da göstereceksin.
    kalın ve koyu kaşları her halukarda beğeniyorum o yüzden bu konuda tarafsız kalamıyorum malesef :) yüzüne hoş bir vurgu kazandırmış.

    YanıtlaSil
  4. saç rengi yaşına biraz büyük kaçmış kaşlarını hiç beğenmedim.

    YanıtlaSil
  5. Saçlar, kaşları olmamış tamam da bıyıkları var sanırım ya :S

    YanıtlaSil
  6. sarı kesinlikle daha yakışıyordu ama bana bu saçıda kötü gelmedi. sarının havası ayrıydı.. saçından çok ben bu kızın cildini çok beğeniyorum acaba ne ürünler kullanıyor çok merak ediyorum :Ppp
    towanda

    YanıtlaSil
  7. Ben de eskiden sarışındım,şimdi ise saç rengim aynen bu,yani bu aralar herkes kafe tonlarına dönuş yapıyor,bazen değişiklik gerekiyor ve çok kötü durmuyor bence.

    YanıtlaSil
  8. bence sarı hali de yaşını olduğundan büyük gösteriyodu.açık kumral falan daha iyi olur bu biraz fazla koyu olmuş

    YanıtlaSil
  9. ya o degil de biyiklari var sanki, ya da ben cok yorgunum yanlis goruyorum :)))

    YanıtlaSil
  10. Ben rujunu çok beğendim yaa.

    YanıtlaSil