Dünyanın en güzel kadını Angelina Jolie'mi?

2/26/2010

Angelina Jolie Feb. 23

Tamam, Angelina Jolie benden yuz kat daha guzel olabilir {belkide bin kat guzeldir, detaylara inmeyelim :)} Ama yani goz var, nizam var. Bu carpik bacakli kadinin guzelliginin surekli $i$irilip dunyanin en guzel kadini diye bize sunulmasindan biktim artik. Hic guzel gormesem belki inanirdim. Ama yapmayin, n'olur... Angeline Jolie iyi bir anne, iyi bir sevgili, iyi bir oyuncu {bunuda tartisabilirim} ya da guzel bir kadin olabilir ama ortada abartilacak bir durum goremiyorum. People dergiside bana inat Angelina'yi dunyanin en guzel kadini ilan edip duruyor. Ben i$in icinden cikamadim, bari siz soyleyin... Sizce dunyanin en guzel kadini Angelina Jolie olabilir mi?

*Bu bir itiraftir. Yorumlarinizi etkilemek icin Angelina'nin en carpik bacakli fotografini bulup ekledim.

{ok}

You Might Also Like

101 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. çarpık ki fotosu var anacım. güzel olabilir ama en güzel değil. jlo nun poposuyla önce dalga geçtiler misal sonra dünyanın en güzel kalçası ilan ettiler. parayı veren, düdüğü çalar ;)

    YanıtlaSil
  2. Bacakları çarpık olabilir fakat yüzü gerçekten çok güzel. Bence dünyanın en güzel kadını denebilir. Ama güzellik göreceli bir kavram tabi. Herkeste aynı intibayı bırakmıyor. Ben tek geçiyorum Angelina'yı:))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ehehe bence de kesinlikle dünyanın en güzel kadını değil, bir kere cidden dudakları çok kötü ya :/ Dolgun dudak her zaman güzeldir ama balon gibi olanı hiç güzel gelmiyor gözüme ne kadar doğal olsa da.
    Bence dünyanın en güzeli Gisele'dir:)

    YanıtlaSil
  4. mrb, öncelikle kimse kimseden bin kat güzel değildir,güzellik göreceli bir kavramdır.Ama illa bir kadını 'dünyanın en güzeli' sıfatıyla adlandırıcaksak ki bence çok saçma ama bende Angelina Jolie derdim.Vücudu deil ama yüzü muhteşem bence.Güzellik bir bütündür derseniz söylecek bir şey kalmaz.
    gzm

    YanıtlaSil
  5. Lütfen hakkını yeme Banucum :D evet ilk bakışta iticiliği var ama farklı ve güçlü kişiliği bence sadece içerde kalmıyor dışarıya yansıyor aynı zamanda... çok doğal ama çoğunun binlerce ameliyattan sonra erişeceği gibi bir havaya sahip, büyük ve vurgulayıcı gözleri var sadece Brad den sonra ( sanırım öyle bir adamı idare etmesi onu yedi bitirdi! :D ) biraz fazla kemikli ve kuru oldu... onun dışında gerçekten çok güzel bir kadın en güzeli diye kimseye etiket yapıştırılamaz ama!

    YanıtlaSil
  6. Bence de cok guzel bir kadin, yaninizda oyle bir hanimin oturdugunu dusunsenize... Ne kadar ihtisamli bir guzelligi oldugunu anlarsiniz belki... Ama tabi goreceli bir kavram "guzellik" Mesela herkes Jennifer Aniston'i cok tatli bulur, bana gore de erkek suratli ve dunyanin en cirkin kadinidir kendisi...Bu resim kesinlikle Ang.'nin en kotu fotolarindan biri; fakat bunda bile ne kadar guzel cikmis.

    YanıtlaSil
  7. Bence ne yüzü ne vucüdu ne oyunculuğu güzel iyi vesaire, anneliğine lafım yok ama kesinlikle banada hithap etmiyor, kendisiyle ilgili bir haber görünce direk okumadan kapatıyorum inanın güzelim Brad'i bile soğuttu benden :)

    YanıtlaSil
  8. ama ama ... :) ben cirkin demiyorum ki...sadece dunyanin en guzel kadini sifatini O'na yakistiramiyorum. Zaten dunyanin en guzeli diye de bir sey olamaz, daha kesfedilmemis, bizim bilmedigimiz ne guzellikler vardir kimbilir? Ama Angelina'dan daha guzel-daha cekici-daha bicimli bayanlarin varligi ortada, ornegin Doutzen Kroes su gibi bir hatun, tek kusuru Angelina kadar medyatik olmamasi. Yani biricik Angelina'niza birsey demiyorum, yanlis anlasilmasin :)

    YanıtlaSil
  9. Guzel dedimi hem yuz, hem fizik olarak guzel olmasi lazim bence. Evet belki yuzu cok guzel olabilir (ki ben dudaklarini o zayif yuze gore cok cok abartili buluyorum)ama kesinlikle fizikten sinifta kaliyo benim gozumde. Vucut hatlari cok maskulen ve asiri zayif. Bana gore asla dunyanin en guzel kadini degil. Degerlendirmeyi tek yuz olarak yapsalardi belki, ama butun olarak baktigimda guzel bi yuz ve erkeksi zayif bi vucut goruyorum:)

    YanıtlaSil
  10. doutzen i daha güzel buluyorum ben herşeyiyle. angelina güzel evet ama daha güzelleri mevcut..

    YanıtlaSil
  11. Bence dünyanın en güzel kadını tartışmasız Charlize Theron'dur!!! Daha dün bir filmini izledim; Allahım bu ne yüz bu ne güzel bir gülüş...bir içim su... Ben Angelina'ya bakınca...ya nasıl desem yüzü kemikli, ağzı desen karşısındakini yutacakmış gb kocaman...Brad Pitt'in yanında askerlik arkadaşı gb duruyo yaww :P Kadın dediğin biraz minyon olur...Gerçi Charlize Theron'da da bi boy var maşallah :)))) Belki iyi bir insandır; onu çevresindekiler bilir elbette ama ıh ıhh dünyanın en güzeli değil...bence :D
    öper...

    YanıtlaSil
  12. karizmatik kadın şimdi de. daha güzel hatunlar var bence.

    YanıtlaSil
  13. banucum bende bu kadını hiiiç begenmiyorum objektifimdirde aslında:)yani okadar güzel mankenler falan var ki angelina bişeye benzemiyor çok acımasızca oldu belki ama sana kesinlikle katılıyorum:))
    esra

    YanıtlaSil
  14. Hiiiç beğenmiyorum Angelina'yı. Bana göre çok güzel kadın deyince ilk aklıma gelen Charlize Theron oluyor şu sıralar..

    YanıtlaSil
  15. Filmlerinde falan bacakları gayet düzgün gözüküyor. Fotoğrafta çarpıkmış gibi çıkması normal, yürüyor çünkü kadın. En çarpık bacaklı fotoğrafı buysa pek de çarpık değilmiş.

    YanıtlaSil
  16. ayy en güzel kadın mı bilmem ama yorumlarına ve itiraflarına bayıldım pek şekerpare:)

    YanıtlaSil
  17. erhan tüfekçioğlu (kokhucre)26 Şubat 2010 01:40

    merheba.ben bir erkegim ve bence güzel degil.çok fazla sahte şeyleri var.dünyada da ne güzellikler vardır kimbilir.benim söyleyecegim söz ise kim ne derse desin sadece kafam kadar güzelsin olacaktır:D

    YanıtlaSil
  18. ya bu kadina dünya güzeli diyenler kör yada ben körüm ki bu zat-i sahanenin olaganüstü güzelligini göremiyorum...
    Anneligine bisey diyemem,cünkü dört duvar icinde neler yasaniyor bilemeyiz..oyunculugunu begenmiyorum zaten..fizik desem,ne bileyim öyle ahim sahim bir hatun degil,siradan biri iste,hatta carpik bacakli ve kisirik burusuk elleride cabasi...
    insanlara tek cazip gelen yeri dudaklari bence..ki bence oda cok cok abartili ve hos degil..
    sevmiyorum,sevmedigim icin belkide bu kadar cok negatif yanini bulabiliyorum belkide :P

    YanıtlaSil
  19. Güzellik çooooook göreceli bi kavramdır. Mesela bazıları kemikli burun sever, karakter kattığını düşünür, bazıları bebek gibi yüz sever... Benim için sadece suratın güzelliği önemli değil, bence en önemlisi kendine güven ve güzel bir gülüş. Çok çirkin bir kadını bile çekici kılan bu ikisi diye düşünüyorum.
    Angelina Jolieye gelirsek yüzü çok güzel ama bana erkeksi geliyor, bir bütün olarak baktığımda çekici bulmuyorum.
    Jennifer Aniston (istemeden kıyaslıyorum:D) surat olarak çok daha çirkin olmasına rağmen bana daha güzel geliyor çünkü çok içten ve sempatik!

    YanıtlaSil
  20. bence de guzel bir kadin ama dunyanin en guzeli diye damgalamak cok abarti olur.. neye gore kime gore hangi zamana gore en guzel!!!

    YanıtlaSil
  21. 'Dünyanın en güzel kadını' diye bişey olamaz kimse kusursuz degildir..birinin kusur gördügünü baskası hoş görür.Angelina'da dünyanın en güzel kadını degil de güzel bi kadın olabilir..

    YanıtlaSil
  22. natalia vodianova, jessica stam, doutzen kroes, belki megan fox, miranda kerr'in yanında bu kadının lafı edilmemeli artık. hafif meşrepliği erkeklerin libidolarını tavan yaptırdığından dünyanın en güzel kadını deniyor. "kadın olma hali"nden bile şüpheliyim ben angelina jolienin.

    YanıtlaSil
  23. Angelina Jolie'den çok daha düzgün vücut hatlarına sahip, çok daha oranlı, güzel yüzü olan kadınlar elbette vardır, ama Angelina, içinde yaşadığımız çağın kadından istediği ve beklediği şeyleri çok iyi karşılayan bir kadın. Yani demek istediğim, kendine güveniyor, kafasına koyduğunu yapıyor, ayaklarını yere sağlam basıyor. İşte bence kadınların da erkeklerin de Angelina Jolie'yi güzel, ama daha da önemlisi "etkileyici" bulmalarının asıl nedeni bu.

    YanıtlaSil
  24. Birisi için en güzel denilebilir mi bilmiyorum. Ama ben Angelina Jolie'yi çok güzel bile bulamıyorum. Natalie Portman'a bayılırım ben :D

    YanıtlaSil
  25. O bacaklar çarpık degil çünkü foto sabitken çekilmiş bir foto degil bence güzelligi tartısılmaz güzellik illaki görecelidir fakat güzel degil demek haksızlık olur Banucum lafım kesınlıkle sana degil ama kusur ararsanız gözünün üstünde kaşı var bile diyebilriz:)

    YanıtlaSil
  26. bende sırf eşime inat ''dünyanın en güzel kadını'' imajı yerle bir olsun diye geçenlerde yüzünün kulak altı bölümünün sarktığı fotoğrafını bulup gösterdim. ve bana sadece ''hayallerimi yıktın'' dedi:))
    Surat olarak bence gerçekten çok güzel ve hoş, ama dediğim gibi br bütün olarak Penelope Cruz ve Monica Bellucci kadın gibi kadındır...

    YanıtlaSil
  27. Sana 100 kez, 1000 kez hatta milyon kez katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  28. aama ama angelina nın bacakları çarpık değilkii.. foto yanıltmış olabilirmi seni.. angelina gayet hoş bir bayan. yıllardır da böyle sürüp gitti. çirkin bir hali görülmemiştir. belki de bu yüzdendir. mantıklı olabilir seçilmesi. people da kendine göre güzelini seçmiş zaten..

    YanıtlaSil
  29. Esra'ya katılıyorum ben de .. Dünyanın en güzel kadınını kadınlar seçmiyor..cinsel tercihleri değişebilen, tehlikeli, gizemli kadınlar çekici geliyor bu adamlara..ayrıca o kadar zayıf ve kuru olan bütün kadınların çarpıldığını düşünüyorum.(örn.Victoria Becham)Bir de Brad'den dolayı özel gıcıklığım var :)))

    YanıtlaSil
  30. önemli olan iç güzelliği :)) ama hollywood ünlüleri arasında kesinlikle en güzeli angelina değil. bence jennifer aniston daha güsel. ama esas hollywood güzeli scarlett johanson'dur. angelina kendisi okusaydı yazıyı bu kadar içerlemezdi :D

    YanıtlaSil
  31. zaten dunyanin en guzel kadini diye bir sifat olmasi cok sacma degil mi? sanki dunyadaki tum kadinlarin suraina bakip analiz yaptilar. evet ben angelinayi cok begenirim,bundan bes yil once cok cok daha guzeldi. su an insani rahatsiz edecek kadar zayif. en diyemem ama guzel bi kadin. en guzel kim bilemiyorum. cok da karizmatik bence.

    YanıtlaSil
  32. Bence çirkin olmadığı muhakkak. Ama yani herşeyini, her halini beğenme durumunu ben de anlamıyorum. Mesala bence bu fazlasıyla uzun saçları ile çok perperişan görünüyor. Sonra aşırı zayıfladı, yaşından daha büyük gösteriyor. Ve bence de mesala Charlize Theron cidden her hali güzel bir kadın. Ya da Jen. Aniston çok daha stil sahibi (ve daha fit ve sağlıklı bir görüntüsü var)

    YanıtlaSil
  33. ben o kadar seviyorum ve beğeniyorum ki, gerçekten bana dünyanın en güzel kadını gibi geliyor!

    yani benim güzellik anlayışıma uyuyor kendisi hihihi <3

    ama saçları simsiyahken ve şu halinden birazcık daha kiloluyken (billy bob thornton ile evliykenki hali yani) çok daha güzeldi bence ^_^

    YanıtlaSil
  34. tabi ki ondan çok daha güzelleri var; mankenler, oyuncular, belki de sıradan genç kızlar, vs. fakat çekiciliği ve kendine özgü tavrıyla bence evet, dünyanın en güzel kadını."kadın" gibi, doğal,özgün,kendine has...
    sevgiler, blogunu zevkle takip ediyorum, arada bir taklitçi diyenler çıkıyor, çok komiğime gidiyorlar :) ece.

    YanıtlaSil
  35. ya aslında kadın güzel tabiki. ama bende anamıyorum dünyanın en güzel kadını diye sürekli lanse edilmesini. en güzel o değil ..ama güzel kadın .ama asla en güzel değil

    YanıtlaSil
  36. inanmıyorum ne kadar çok beğeneni varmış...kral çıplak demeye kimse cesaret edemiyor bence...vasfı nedir,oyuncu desen iyimi değil, annelik desen 30 tane bakıcıyla 10 tane doğursan iş değil, bence bu kadının tek vasfı! evli ve popüler bir adamı ayartmış olması. ha bir tek iyi tarafı yardım aktiviteleri ...e oda olsun artık,onlarada reklam demeye ben utanırım onlar da utanır reklam için yapmazlar herhalde?bu durumda dünyanın en güzeli olsa nolur olmasa nolur...

    YanıtlaSil
  37. Nedense bende bir türlü Angelina'yı beğenemeyenlerdenim.Öyle abartılacak bir güzelliği yok gibi.Özelliklede herkesin beğendiği dudakları bana fazla abartılı geliyor.Bence ışığı yok bu hatunun.

    YanıtlaSil
  38. dudakları fazla büyük kafası da çok büyük, gözleri kurbağa gibi bence güzel diil, rus bi resim öğretmenimiz (erkek) vardı, biri atölyede angelinanın portresini yapmış, resmi gösterip sormuştu, sizce güzel mi bu kadın diye, ben değil demiştim, arkadaşım evt hocam çok güzel diyince delirmişti adam, "size güzel diye yutturuyorlar, her verileni kabul etmeyin, Rusya'da sokak bile süpürttürmezler bu kadına.." diye:)

    YanıtlaSil
  39. Bence dunyanın en guzel kadını olmasının nedeni alısılmıs guzellık kavramını yıkan güzelliğidir.

    Ondan once guzel kadın denınce porselen dovmesiz bir cilt,başak rengi sarı saclar,kıvrımlar guzel demekti..

    Yani guzel kadın Marilyn Monroe veya Grace Kelly di.

    Angelina Jolie guzelık kavramının kalıplarını yıkan kadındır.Ve onun guzellıgı ruhundan gelmekte bence.

    Asiligi tum gorunusune yansıyor.

    Hangi kadın onun gibi bakabiliyor bu denli kendınden emin ve tam tersı bu denli sefkatli..

    Bence Angelina miladi bir noktadır guzellık kavramında..

    Ve evet bence dunyanın gelmıs gecmıs en guzel kadınlarından biri..

    Bu fotoya bakıpta nasıl çirkin diyebilirim ki Angelinaya


    http://www.superiorpics.com/pictures2/6279_jolie_88609.jpg

    YanıtlaSil
  40. bence miranda kerr ve adriana lima çok daha güzel. zayıflıgı gözümü tırmalıyor biraz kilo alsa daha güzel gözükeceğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  41. Bence çok güzel bir kadın ama "dünyanın en güzel kadını" diye birşey yoktur bence, herkesin güzellik kavramı görecelidir. Hülya Avşar da misal kendini "Türkiyenin en güzel kadını" olarak lase ediyor ama ne ben ne de çevremdekiler kendisini güzel bulmuyoruz; boyu kısa, burnunun ucu çok tuhaf, hatta tek özelliği göz rengi diyebilirim...

    Yani böyle bakınca tabii Angelina kat kat güzel ikisini kıyaslamam bile ama herkes kendini en güzel ilan edebilir...ama bunu herkes kabul etmez!

    Benim için Angelina Jolie fazlasıyla güzel bir kadın ama...ben beğenirim kendisini :)

    YanıtlaSil
  42. Güzel deil, güçlü görüntüsü ona karizmatik hava katıyor bence. Bu güzelse Liv Tyler nedir? :))

    YanıtlaSil
  43. Bence listenin ortalarında yer almalı. Birinci sırayı hak etmiyor..

    YanıtlaSil
  44. Banucum bence çok güzel bir kadın bayılıyorum, göz kaş yüz harika.. fiziğe çok takılmıyorum açıkçası ama bütün halde çok güzel ve dişi bir kadın.

    YanıtlaSil
  45. Banu,kesinlikle en çarpık bacaklı fotosunu koymussun:)) dun bende bu cekım fotograflarına baktım. 20 ye yakın poz vardı aynı sahnede. hıcbırınde bisi gormedım. hatta bende güzelliginin sisirildigini düsünüyorum. dun yine de bu fotolara bakınca zarif diye gecırdım ıcımden :)) yani, sana katılıyorum ama cinlik yapıp en kotu fotosunu koymusun seni seniiiii :))))

    YanıtlaSil
  46. Dünyanın en güzel kadını A. Jolie ise, Adriana lima ne? :))

    YanıtlaSil
  47. Göreceli bir kavram olduğuna katılıyorum ama ben de beğenmiyorum ....

    YanıtlaSil
  48. Makyajsız görmem lazım, ayrıcada dudakları ve burnu estetikli, bunu ilk filmlerini izleyenlerde rahatlıkla anlayabilir.

    YanıtlaSil
  49. hani yeni doğmuş bebekler kafalarını ayakta tutamazlarya bende angelinayı görünce şimdi kafası yana düşecek diyorum.koskocaman kafası var.dolgun dudak iyidir hoştur amaa bu kadarı da ancak mide bulandırıcı olur.pörtlek dudak çekici değil..angelinanın bacakları çarpık,ayakları çirkin,zayıflıktan hertarafından damar fışkırmış,sarkık göğüslü(öyle..)şu yaşında yüzü gözü kırışmış
    bunca makyaja ve ağım şağım kıyafetlere rağmen "bu kadar"güzel görünebiliyorsa angelina jolie sıradan bi kadından daha güzel değil.değil ya.bide kalkmış en güzel kadın diyolarya hayret ediyorum.yeryüzünde jessica alba ,scarlett johannson,miranda kerr,adriana lima gibi kadınlar varken angelinaya dünya güzeli diyenlere sesleniyorum!bunu söylemeniz için size para mı veriyorlar?

    YanıtlaSil
  50. angelina jolie bana göre başarılı bir medya malzemesidir.dünyanın en güzel kadını ünvanını sürekli almasının nedeni farklı bir yüze sahip olması bence.ama her farklı olan güzel mi, bence değil, bence angelina da değil.bu sadece populer kültürü elinde tutanların verdiği bir karar.sadece bradi jenniferın elinden aldı diye habire iki kadın güzellikte yarıştırıldı biri dünyanın en güzeli diğeri de ikinci güzeli dendi.yani people bu sene dünyanın en güzel kadını tori speellimg dese kelly osbourne dese aynı şekilde insanlar onları yüceltecekti.bu kadın ünlü olmasa da sıradan bir hayat yaşasaydı insanların kendisinden pörtlek dudak, koca kafa, çarpık bacaklı, iskeletor filan diye bahsettiği bir kız olurdu.

    YanıtlaSil
  51. ikiz doğurmuş hemde suda normal doğum yapmış ve dört çocuğunda sorumluluğunu almış bir insandan daha ne bekliyorsunuz.Siz doğumu yaşamamışsınız görüntülerle cebelleşiyorsunuz.Bekara karı boşamak kolaydır sözü bu yüzden söylenmiş olsa gerek.Birde annenize sorun sizi doğurmadan önceki haliyle sizi doğurduğu vakit arasındaki zaman dilimini.

    YanıtlaSil
  52. kocaman kafası ve incecik hastalıklı gibi duran vücuduna, çarpık bacaklarına, çekici olmanın çok daha ötesinde iri dudaklarına rağmen dünyanın en güzelkadını denmesi çok saçma..ayrıca 30lu yaşlarında olmasına rağmen yaşlı duruyor.gençlik fotolarında bile olduğundan büyük gösteriyor.bence güzellikten çok uzak bir kadın..ünlülere bakınca bile ondan güzel yüzlerce kadın sayabilirim.

    YanıtlaSil
  53. bence de dünyanın en güzel kadını değil ki bence bu çok yanlış bir ifade olur. en güzel medyatik kadın olabilir belki.. en şanslı kadın olabilirdi bir zamanlar (brad'ten dolayı;) ama bana kalırsa angelina dünyanın bilinen en çekici kadınlarından biri sadece...

    YanıtlaSil
  54. Asla değil! Kim diye sorarsan "düşünmem" lazım :p

    YanıtlaSil
  55. ya bacaklarının arasından tır geçer biri doguya biri batıya dönmüş zayıflıktan..belki önceden güzeldi ama artık değil..zayıfladıkca (zellweger misali) çirkinleşiyor yaratıga benziyor..

    kusura bakmasınlar yaratılıştan gelen o güzelliği zayıflaycam die cırkınlestiriyorlar..

    YanıtlaSil
  56. Hülya Avşar nasıl Türkiyeni en güzel kadını(!) ise, Angelina dünyanın en güzel kadını.Ayrıca Scarlett Jhonson ikisindende güzel.

    YanıtlaSil
  57. Burdaki 56 adet yorumu yazdıran ve hızla yazılma grafigini arttıran mükemmel bir kadındır Angelina Jolie.Hakkında en cok konusulan,konusturan,FARK YARATAN tek kadın Hollywoodda..

    YanıtlaSil
  58. Ya bu kadının iskeleto gibi bir vucut ve kocaman bir kafa ile nasıl dünyanın en güzel kadını olabilir anlamıyorum,iyi ki rekli gözleri var ve dolgun dudaklarından başka hiç bir detayı bana güzel gelmiyor,hakaten bana da yeter artık diyesim geliyor.....

    YanıtlaSil
  59. dünyanın ya da amerikanın diye meydan okumaktansa ben tek başına isim olarak duruşuyla kendine has kattığı havasıyla, bakışlarıyla olsun böyle insana güçlü kadın imajını veriyor. anneliği olsun, yardımseverliği ve oyunculuğu olsun tabi bu sevgiyi kat be kat arttırıyor. ben severim önemli bir kişi görürüm ve kötü yorumları hak etmiyor kesinlikle! not: daha güzel resimleri istense bulunur:))

    YanıtlaSil
  60. ama bi gerçek var:Haber angelina jolie olunca kimse yorum yazmadan geçmiyor :) güzeldir bence hatta en en en ennnn güzeldirde sevgili blog sahibesi o kadar gereksiz ünlü varken neden bu kadıncağız gözünüze battı anlamadım.

    YanıtlaSil
  61. çok güzel bi kadın bence tartışmaya açılması bile komik :D

    YanıtlaSil
  62. Kesinlikle dunyadaki en guzel kadin olamaz, yakinindan bile gecmez. Guzellik tabi ki goreceli ve bence bu kadin guzel bile degil. Ne yuzu ne iskelet gibi kemikli vucudu... Dudaklarini ve yuzunun soguk ve depresif ifadesini cok itici buluyorum. Ben de Brad Pitt'ten bu kadin yuzunden sogudum.

    YanıtlaSil
  63. bu kadın güzel diil sadc seksii ve çekici ama kesinlikle güzel diil

    YanıtlaSil
  64. Ah ah güzellik nekadar goreceli bir durum tabiki Angelina okadar makyajla gözümüze hoş gözükebilir ama Megan fox varya işte o gerçekten güzel bir kadın...

    YanıtlaSil
  65. Bunun bir zevk meselesi olduğunda hemfikiriz sanırım, bana çok güzel geliyor, bayılıyorum bu kadına diyebilirim(=

    YanıtlaSil
  66. bacaklarina bakmamistim daha once ama ben oldum bittim hic de guzel bulmam bu kadini. hep saldiricakmis gibi bakiyo ayrica yuzune bakamiyorum ben bi turlu bu kadinin bi orantisizlik var, dudaklarindan kaynaklaniyo olabilir...

    YanıtlaSil
  67. annelik ve doğum deneyimini yaşadığım için diyebilirim ki....o dönemlerde bile dış görünüşünü içlerindeki canlardan daha önemli görüyorlar (bu ve bunun gibiler)hatta iyi değil kötü örnekler çünkü onların yaşadığı süreç birey olarak her hamilenin kaldırabileceği süreç değil!...evlat edinmeler mükemmel ama merak etmekteyim doğurduklarına da süt annemi tutmaktalar? reklamcılıkta bir kural varmış, bir şeyin iyi ve güzel olduğunu çok tekrar edersen inanırlar...

    YanıtlaSil
  68. "Soguk nevale" diye tabir edilecek ilk kisidir bence. Bakisi bile sanki buzdolabinin kapagi acilmis gibi soguk havalar estiriyor. Sanki her an o kafanin agirligini tasiyamayacak ve göcecekmis gibi bir hali var. Gerci o da pek sicak sayilmaz ama Keira Knightley'i pek güzel buluyorum. Bu arada sahibesinin alcakgönüllülük ve sicakkanliligini yansitan bu güzel blogu cok begendigimi de ekleyeyim.

    YanıtlaSil
  69. EN GÜZEL, EN KARİZMATİK, EN HOŞ ANGELİNAAA JOLİE KISKANANLAR ÇATLASINNN...

    BENCE ÇOK GÜZEL...

    YanıtlaSil
  70. ÜNLÜ BİR YÖNETMEN (YANLIŞ HATIRLAMIYORSAM GIA'NIN YÖNETMENİ) ONUN İÇİN... EVET DÜNYADA BİR ÇOK GÜZEL KADIN VAR AMA HİÇ BİRİ ANGELİNA JOLİE DEĞİL DEMİŞTİ... BU GERÇEKTEN GÜZEL BİR SÖZ...
    BİR DETARAFLI GÖRDÜM SİZİ AYNI SETTE ÇEKİLMİŞ ÇOOOOK HOŞ RESİMLERİ VAR İSTERSENİZ ONLARI YOLLAYAYIM SİZE FOTOYU YANLIŞ SEÇMİŞSİNİZ:))) ART NİYET ARAMIYORUMM:))) KOLAY GELSİNN...

    YanıtlaSil
  71. Öncelikle kesinle sana katılıyorum başta bunu söyleyeyim, ben de "Angelina Jolie'yi beğenmeyenlerdenim". Hatta şu aralar Brad Pitt Jennifer Aniston'la barışacak haberleri duyuyorum acaip sevindim:)

    Blogunu çok beğeniyorum. Gerçekten de ilham verici görseller kullanıyorsun. Salıncakta iki kişi bloguyla aylar önce google'da kelebekli bişeyler ararken tanıştım:) ve bloguna düştüm:) o günden beri hergün severek usul usul takip ediyorum. Kendime blog açınca alenen izlediğimi göstermek istedim. Başarılar dilerim iyi çalışmalar...

    YanıtlaSil
  72. Sana katılıyorum şekerim, o kadar da diil yani..Hatta nacizane görüşüm, dünyanın en güzel kadını Monica Bellucci'dir. :)

    YanıtlaSil
  73. Ve hatta, original sin filminde göğüslerini de gördük ki, korkunçlardı :-/

    YanıtlaSil
  74. angelina bence çok güzel.Benim bir kadına güzel diyebilmem için bakımlı olması,güzel anlamlı giyinmesi vb. gerekir. herkesin kusuru olduğuna göre , angelinanın da bacaklarının çarpık olması hiçbirşey değiştirmaz. {zaten hep uzun elbise giyiyor}

    YanıtlaSil
  75. yorumlara baktikca megan fox'u gordum. estetikli oldugunu bilmiyordum ben belli ki yorumlari atanlar da bilmiyor. o kadar farkli ki eski hali hayallerim yikildi :S

    YanıtlaSil
  76. Marion Cotillard da çok güzel bir kadın mesela...Yani dünyanın en güzel kadını illa Amerika'dan olacak diye bir kural yok ya!!!

    YanıtlaSil
  77. evet güzel ama en güzel değil.Benim için charlize Theronun yanından bile geçemez angelina :)

    YanıtlaSil
  78. tamam beğenmek mecburiyetinde değil kimse ama ÇARPIK BACAKLI NE DEMEKTİR.Yapmayın ama yaaa neresi çarpık bacaklı,zayıftır ama çarpık deildir bacakları gayettt düzgündür.

    YanıtlaSil
  79. gözleri kahverengi olsaydı diyorum bende :)) o zaman da bu kadar güzel görünür müydü gözünüze? tek özelliği renkli gözlü olması bence..asla ve asla dünyanın en güzel kadını değil.. yanından bile geçmez.. neden bu kadar baratıldığını bende anlamıyorum.. hatta ben ikinci kere bakma ihtiyacı bile hissetmiyorum.. o kadar çok güzel hatta kusursuz güzel kadın var ki.. angeline bence güzel bile değil.. fazlasıyla göz tırmalayan özelliği var.. doutzen krose bence de daha güzel kesinlikle.. hülya avşara gelince şimdi olmasa bile gençlik filmelerinde duru ve vahşi bir güzelliği vardı bence kalın kaşlı doğal halleri süperdi.. türk olunca bi beğenmemezlik illa ki oluyor.. şahsen ben angelina da güzel bi sürü kız görüyorum türkiye de.. hemde ünlülük zenginlik filan gibi ekstra havaları yokken binlerce dolarlık giysi giymemiş ve pahalı ürünlerle makyaj yapmamışken...

    YanıtlaSil
  80. bence dünyanın en güzel kadını demek kadar saçma burda angelinaya çirkin demek. hele de bunu en kötü fotoğraflarından birinde yorumlamak:)) artı o dudaklara can kurban bence:)

    YanıtlaSil
  81. Acacallis'in yorumlarına büyük ölçüde katılıyorum. Scarlet Johansson, Charlize Theron gibi isimlerden söz edildi, bence de, sırf vücut ve yüz güzelliği diye bakacak olursanız Scarlet de Charlize de Angelina'dan daha güzel olabilirler. Ama iş onunla bitmiyor. Duruş, endam, kendine güven... Angelina'nın farkı işte buralarda ortaya çıkıyor.

    YanıtlaSil
  82. bence dünyanın en güzel kadını O.ama eski kilolu hali daha güzeldi.şuanda hastalıklı gibi çok zayıf.ama en güzeli O.

    YanıtlaSil
  83. Angelina jolie güzel bir kadın olabılır ama guzellık her zaman icin biraz da goreceli bir kavramdır. yanı standartların uzerınde yuz hatlarına sahip olan bir kadın size hic cekici gelmeyebilir. ki angelina da benim icin öyle..yanı bılemıyorum nedenini asla da çözemeyeceğim..( koca agızlı kadınlara karsı fobim vardır belki de:) ) bu arada editörü oldugum Pudra'm güzellik blogunda Angelina'nın yenı sacları hakkında yazdıgım elestiri yazısına da bir göz atın isterseniz :)

    http://www.pudram.com/2010/02/22/haftanin-enleri-3/

    YanıtlaSil
  84. Saçını bunalımdan değil film için değiştirdi görüldüğü üzere:)))) kötü de durmuyor ne istiyorsunuz kadından:)))

    YanıtlaSil
  85. bu adsız yorumcu her kimse angelinadan avukatlık masrafı alsın bence:)) saclarını begenmenize hic sasırmadım tipik turk kadını mantıgı koyu saca roflee bayılırsınız:)) bildigim kadarıyla da filmde gayet sık bir kadını canlandırıyor hicmi sac rengi kalmadı baska allah askına:)) en azından once bir zemin rengi yapılsaymıs.. bir insanı sevmenizi anlıyorum begenmenizi de anlıyorum..ama koru korune de olmasın bu isler :)) bir sac kotuyse kotudur yanı..

    YanıtlaSil
  86. hayır çoooooooooooooooooook güzel:))))

    YanıtlaSil
  87. Bence de çok çok güzel bir kadın.Ama çoğunluğun belirttiği gibi bence de güzellik göreceli bir kavramdır, yorumlarda Angelina'dan daha güzel olarak adı geçen kadınların hiçbiri de bana güzel gelmiyor mesela.Yıllardan beri röportajlarını, fotoğraflarını vs. takip ediyorum,hayranlık duyduğum tek insandır diyebilirim.Bence Angelina tanındıkça sevilecek bir kadın.Hakkında o kadar olumsuz şeyler yazılıyor ki, insanlar onlara takılıp güzelliğini göremiyor.
    Mutlaka sen nereden biliyorsun, onlarla mı yaşıyorsun diyenler olacaktır ama şunları belirtmek isterim,
    birincisi kendisini güzel bulmadığını defalarca söyleyecek kadar özgüven sahibi bir kadındır.Hamileliklerinde kendini çok güzel hissettiğini, hamile olmayı çok sevdiğini defalarca söyleyecek kadar da kendisiyle barışıktır,sanılanın aksine güzellik asla önemli değildir onun için.İkiz bebekleri doğana kadar evlerinde yatılı kalacak bakıcıları olmadığını da yine röportajlarından görebilirsiniz
    yani doğurup doğurup bakıcılara atan bir kadın değildir.Bebeklerini emzirebildiği kadar emzirmiştir.
    Ayrıca estetik ameliyat da geçirmemiştir, modelliğe ilk başladığında ve ilk fimlerinde 16-20 yaşları arasındadır, yüzündeki değişimin sebebi de budur.
    Ama bence onun güzelliği içinden, iyiliğinden gelir.Buna rağmen ben de her halini beğenmiyorum, çok zayıf olduğundan ve bundan hiç memnun olmadığından kendisi de bahsetmiştir.
    Bana da avukat denilecek muhtemelen ama post uzunluğundaki bu yorumumdan da anlaşılacağı üzere kendisini çok seviyorum:)
    Onu çok güzel bir kadın değil, çok güzel bir İNSAN olarak görüyorum.

    YanıtlaSil
  88. bende değil dünyanın en güzeli bence scarltt johassondur o kadar kusursuz bir insan daha görmedim ama angelinada baya bi arasan kusur bulursun mesela yaşından çok daha büyük gösteriyor ve çok zayıf hatları belli değil ayrıca saçları bakımsız duruyo oda fazla uzun olmasından kaynaklanıyor heralde daha saysam var ama şimdilik bukadar :))

    YanıtlaSil
  89. bence de güzel bir kadın değil banucum.
    Çok yardımsever biri ama güzel değil bence, dudakları korkunnçç!!
    Ben de şaşıyorum nasıl dünyanın en güzel kadını seçiyorlar Angelina'yı.

    YanıtlaSil
  90. Bence, Angelina dogustan gelen ortalama guzelligini estetik rotuslarla Hollywood standartlarina getirmis ve yine bir proje olarak kendisi tum dunyaya pompolanmistir. Kadinlarin 0 beden olma arzulari icinde kivranmasinda, anoreksiyanin artmasinda onemli bir katkisi var diye dusunuyorum. Ben de sifir beden olmak istiyorum mesela :))

    YanıtlaSil
  91. bence güzel bir kadın. gözleri falan çok güzel. fakat dudakları biraz abartılı ve dikkat dağıtıyor. harika gözleri bu nedenle belli olmuyor. bu arada angelina çarpık bacaklı değilki. evet bacakları cılız fakat gayet düzgün.

    YanıtlaSil
  92. çilekli dondurma8 Ekim 2010 17:11

    abartma bence limonlu çikolata angelina çirkin falan değil evet ayakları kötü ve bacaklarıda hafif çarpık ama kafası hiçte kocaman değil çok sempatik bir kadın bir de sarkık göğüslü demişsin bir göz doktoruna görünsen iyi olur çünkü angelinanın büyük,taş gibi göğüsleri var. ayrıca saçları ve gözleri çok güzel. yorumlarda söylenen isimler bana hiç hoş gelmiyor. adriana lima desen tavşan gibi dişlek dişleri,çok etli bir yüzü,fırın gibi garip bir ağız yapısı var. scarlet johansson desen şişik suratlı,dişlek,büyük ağızlı ve şişman. jessica albanın da makyajsız hali pek soluk ve berbat. link verebilirim.
    http://withoutmake.com/wp-content/uploads/2009/05/jessica-alba-without-makeup.jpg
    charlize theronun makyajsız hali iğrenç.
    http://4.bp.blogspot.com/_8BzxXSocQZU/Rx0ynWPzUPI/AAAAAAAAAVg/4ZyNtICc_y4/s1600/CharlizeTheron.GIF
    oysa angelina jolie makyajsız bile güzel tabiki. link verebilirim.
    http://www.divxtor.com/sinema/wp-content/angelina_jolie_oliver_peoples.gif
    güzellik göreceli bir kavram fakat angelinanın kişiliğine laf atanların çok saçmaladığını düşünüyorum. 15 milyon dolar bağış yapabilecek kadar iyi biri.

    YanıtlaSil
  93. bence 3 çoçuk doğurmasını göze alarak çok güzel ve çekici bir ANNE.bacakları da bir terim vardır ya ters ışık diye ondan öyle gözüküyor. hem kadın yolda yürüyo. öyle gözükmeside normal. evet herkesin gözünde dünyanın en güzel kadını diye nitelenemez. renkler ve zevkler tartışılmaz. ama ona şöyle bir brad pitt gözüyle bakılsa bana göre dünyanın en güzel kadını deyilebilir.(bu da benim görüşüm :))

    YanıtlaSil
  94. sabaniye dizisini hatirladim

    YanıtlaSil
  95. evet dünyanın en güzel kadınıy(DI)güzelligi geçtim en sexy kadınıydı bana göre. ama bu resimde ne bir seksapel ne bir güzellik görebiliyorum.O günleri çoktan geçti

    YanıtlaSil
  96. evet dünyanın en güzel kadınıy(DI)güzelligi geçtim en sexy kadınıydı bana göre. ama bu resimde ne bir seksapel ne bir güzellik görebiliyorum.O günleri çoktan geçti

    YanıtlaSil
  97. Bi gün böyle nette dolanıyorum bi kadın fotosu gördüm şöle gözucuyla bakmıştım dedim ki kendi kendime Angelina jolie ye güzel diyolar başka ne güzeller var Sonra dikkatlice baktım meğerse kadın Angelina Jolie nin böyle daha genç uzaktan bi fotosu sonra kendi kendime güldüm:) Daha sonra annemle babama ayrı ayrı zamanlarda sordum bu kadın güzel mi diye her ikisi de evet güzel dedi ( İkisi güzellik konusunda pek hemfikir olmazlar ama baktım Angelina Jolie konusunda hemfikirler:)Bu arada çevremdeki tüm erkeklerin kadını aşırı derecede beendiklerini gördüm. Birine sordum neyini beeniyosun diye kadının duruşunu beeniyorum dedi bence de onu farklı kılan öyle salt bi fiziksel güzellik değil ruhun dışavurumu bi duruş bence de. Evet bisürü güzel kadın var tabii ki de ama bu kadında farklı bi hava var. Son zamanlarda aşırı zayıfladı o hoş olmadı ayrı.

    YanıtlaSil
  98. angelinaya dünyanın gelmiş geçmiş en güzel kadını demek saçmalık olabilir ama çirkin demek o derece saçmalık...
    ben beğeniyorum.makyajı az,dupduru ve hafif oluyor.giyim tarzı rahat ve şık.saçları ve mücevherleri çok sade. şangır şangır takılara,yarım kilo ağır makyaja,süslü püslü ahım şahım giysilere,abartılı saç stillerine hiç gerek duymuyor. bence angelinayı çekici yapan,doğallıktan yana,yapaylığa karşı olması.asalet yalınlıktadır.
    hoş bir hatun. cildi pürüzsüz,kaşları biçimli,iri çakır gözleri harika,dudakları doğuştan dolgun.
    fakat istisnai bir durum var. ben angelinanın aşırı incelmiş vücudunu beğenenlerden değilim. genç kızlık zamannlarında fiziği hem dolgun hem düzgündü.yeni filmleri için çok çalışmanın ve üç çocuk doğurup sorumluluğunu üzerine almanın verdiği yorgunluk,annesinin ölümünden duyduğu üzüntü ve geçirdiği stresli günler,,zor zamanlar yüzünden yıpranmış,zayıflamış ve pek fazla kilo kaybetmiştir.sıskalığından hiç hoşnut olmadığını ve eskideki biçimli vücudunu özlediğini belirtmiştir.gelirinin yarısından fazlasını yardımseverlik için kullandığını duydum.insaniyeti gelişmiş,duyarlı,merhametli,şefkatli bir hanımefendidir. herkes sevmeyebilir ama takdir etmemek büyük hata olur.
    genç kızlık zamanlarında kokoş diye tabir ettiğimiz şımarık sokak kadını olmak yerine okumayı,bilgi ve kültür sahibi olmayı tercih etmiştir. kariyerinin sırrı budur.
    angelina jolie,kendini olduğu gibi gösteriyor. kendinizi güzel buluyor musunuz sorusunu dürüst ve rahat bir şekilde hayır diye yanıtlayacak kadar özgüveni gelişmiş,içten ve mütevazi bir bayandır. kendisini çirkin bulup da estetikçiden estetikçiye koşan tiplerden değildir. sadece bir tek burnunda estetik vardır bunun sebebi burnunun doğuştan yamuk olmasıdır. kesinlikle eminim siz ünlü olsaydınız burnunuz eğriyse ameliyatla düzgünleştirirdiniz. onu menajerleri şişirip abartıp pohpohluyor kadının suçu yok kadın ne yapsın.
    angelinayı medyanın bize sunduğu megan fox,asuman krause,çağla şikel,cansu dere,adriana lima gibileriyle kıyaslamamak lazım.
    tamam angelinadan daha güzel bayanlar var. fakat onların hiçbirinde angelinadaki samimiyet yok. monica belluci,doutzen kroes mesela. bu aralar shakirayı da çok beğeniyorum kadın hem güzel hem yardımsever.

    YanıtlaSil
  99. Bence kesinlikle muhteşem bi yüzel ve harika dudaklara sahip ki bende bir kadınım ve kıskanıyorum doğal olarak benim yüzümde en beğenilen yerimdir dudaklarım kıskanıp çirkin demem gerekir ama böyle bi güzellikle kıyaslanamam kesinlikle.

    YanıtlaSil
  100. angelinayı angelina yapan bu işte. Yorum yapılırkan bile birbirine düşürüyo insanları :)

    YanıtlaSil