Evlilik teklifi nasıl yapılır?

2/22/2010


Mike Comrie uzun suredir birlikte oldugu sevgilisi Hilary Duff'a evlenme teklif etti. Evet, Hilary artik nisanli. Ve bu nasil oldu bilmiyorum ama paparazziler Hawaii'de bir otel odasinda gerceklesen evlilik teklifi anini saniye saniye goruntulemeyi basardi. Yukaridaki fotografta herseyden habersiz Hilary'i telefonla yuzugunun fotografini cekerken goruyoruz. Buyuk ihtimalle yuzugunu arkadaslarina da gostermek ve sevincini paylasmak istiyor.

Mike'in dizinin ustunde evlilik teklif ettigi an ve Hilary'nin yuz ifadesi burada. Evlilik teklifinde bulunmayi dusunenlere ornek olsun, fikir versin :)

*Son soz: Bu paparazzilerden korkulur!

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Neden bilmiyorum ama bu kızı seviyorum ben. Ne güzel! Paparaziler yüzüğe de zoom yapıp onu da fotoğraflasalarmış keşke =)

    YanıtlaSil
  2. "Bu paparazzilerden korkulur!"
    Aynen walla!

    YanıtlaSil
  3. allah herkese o yüz ifadesini yapmayı nasip etsin diyorum ben :))

    YanıtlaSil
  4. Bekarlar adına amin diyorum.
    <:))

    YanıtlaSil
  5. Yapma be Banu, paparazzilere poz vermisler iste, gun gibi ortada!

    YanıtlaSil
  6. philosophique; bence bunlar poz degil, mike'tan suphelenirim ama hilary'den asla. tila tequila filan olsaydi paparazzileri toplamis derdim, hilary yapmaz diye dusunuyorum.

    YanıtlaSil
  7. Çok cıngıl bi blog,sevdim :)
    ps: Cıngıl , şu an lise ve ortaokullarda çok moda ve güzel olan herşeyin yerine kullandığmız bi kelime.
    Sevgiler
    Ashley

    YanıtlaSil
  8. habersiz olduğuna inanmıyorum bir de üstüne oyunculuk yaptığını düşünürsek ayarlanmış provası yapılmış bir sahne olduğunu düşünmek hiç de zor değil hele hele yeri tam da dışarısı:))yapmacık buldum ben bu sahneyi.

    YanıtlaSil
  9. Hill'mmmm sonunda nişanlandıı.Çok güzel bir haber inanamıyorummm

    YanıtlaSil