Hamarat Diva'dan Enhar ve Naz'in çantası

2/24/2010

Yaratici kadinin yeni adresi sloganiyla yola cikan Hamarat Diva'nin iki Divasi Enhar ve Naz canta ici karistirmaca oyunumuza katildilar. Ilk once Enhar'in cantasina bakalim, sonra da Naz'in cantasini kurcalayalim. {Bu arada komik bir sey oldu. Enhar cantasinin fotografini cekmek icin e$elerken icinde kucuk altin bulmus :)}

enhar canta

Normal kadin cantasi olmaktan uzakkkk ici ivir zivirla dolu bir canta,

Neler var derseniz;
- 4 mevsime uygun olarak Tom Ford güneş gözlüğü, eldiven ve şemsiye...
- 2 adet el kremi, neutrogina ve watsons
- temiz hatunum ya, ekran temizleyicimle geziyorum :PP
- küçük altın (niye ki???)
- küçük bir kuran-ı kerim...
- el dezenfektan sprey
- anti bakteriyel ıslak mendil (nasıl hijyensem artık :D)
- anahtarlık ve bir tomar anahtar
- bir tomar fiş
- iphone kulaklığı (bu arada iphone evde :D)
- 1 blackberry, 1 nokia telefon
- body shop roll-on
- gundelik avon parfum
- saç tokası (ama benim saçlarım kısa :D)
- makyaj çantası ; ama içinde 3 ayrı dudak nemlendiricisi ve torpu var sadece
- ajanda ve 2 ayrı kalem
- guess cuzdan
- diş ipi
- mutfak tehgahı için ölçü yazan bir kağıt

ve burada gözükmeyen 1-2 hatunsal olay daha :)))

naz canta

Bu da HD'da Nazla Tarz'ın yazarı Naz'in cantasi;

- bilgisayar sarjı
- telefon sarjı
- cep telefonu
- çantası olmayan bir çanta sapı :D
- biber spreyi :DD
- 5 çakmak!!!! evde çakmak bulamıyor bu arada çünkü hepsi çantada... ve sigara paketi
- b vitamini ve ağrı kesici ilaç
- selpak
- anahtarlık
- cüzdan
- şemsiye ( bu arada 2. semsiyesi de ofiste)
- ve tek hatunsal olaylar; 1 adet ruj ve 1 deodorant...

Tesekkurler Naz ve Enhar...

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bu çanta içlerini çok beğendim ben.
    HD nin divaları gerçekten çok samimiler.Gerçek çanta içi böyle olur.

    YanıtlaSil
  2. kucuk altın olayına çok güldüm :)
    bazen evde arayıp bulamadığım birşeye rastladığımda çantama atıyorum böylece benim de çantamda gereksiz şeyler birikmiş oluyor.
    bu arada kızlar hijyen konusunda aşmışlar :))

    YanıtlaSil
  3. benim cantam daha karısık içinde ne ararsanız var sanırım :P

    büyük çantalar kullanmaya basladım başlayalı(gerci öncedende sırt çantası kullanırdım) nerdeyse evimizi cantada taşıcaz :P

    Allah kollarımıza Yardım etsin güc versin :)

    YanıtlaSil
  4. Gess cüzdan! cizdanın gess olduğunu belirtmek .ok önemli tabi!!

    YanıtlaSil
  5. sevgili asma bahceyi nasıl rahatsız etmişse artık marka :)bir daha yazılmayacak not edildi !!!! hey allahım

    YanıtlaSil
  6. :)) rahatsızlık değil, güldüm sadece,teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. Çok komik ya :D çantası olmayan sapa bayağı bi güldüm :DD:Ç:DD:d:

    YanıtlaSil
  8. Sigara mi, mozaikleseydik bari. :p

    YanıtlaSil
  9. gizem; uzerinde sigara oldurur yaziyor zaten koca harflerle, bu yazinin mozaik'ten daha buyuk bir etki yapmasi gerek aslinda :)

    YanıtlaSil
  10. Şimdiye dek gördüğüm en samimi ve en eğlenceli çanta dökme operasyonuydu.%100 inandırıcı.Teşekkürler.

    YanıtlaSil