Isabel'in çantası

2/27/2010

çanta

Bende "çantanı göster" zincirine ekleneyim istedim. Çantamı işyerinde fotoğrafladım, içindekileri ise evde. İşyerinde masaya dökecek fırsatım olamadı :) Çantamın askısı çıkabiliyor. Ben çapraz takarak kullanıyorum. Bu çantayı kullandığım günler fazla büyük olmadığından ayrıca makyaj çantası kullanamıyorum.

çanta2

Içindekiler ise:

1- Oriflame Tender Care Protecting Balm : Gerçekten çok işe yarayan bir balm. Genelde dudağıma kullanıyorum ama tırnak diplerime bazen ellerime sürdüğüm de oluyor. Ayrıca oldukça bereketli..

2- Watson kağıt mendil Jasmine : Yasemin kokuyor..

3- Olips naneli şeker: Sigarayı bıraktığımdan beri (7 ay oldu) çantamdan eksik olmuyor. Krizlerimde çok işe yaradı :)

4- Roll antiseptik sprey : Sprey şeklinde el dezenfektanı

5- Cüzdanım: Mango

6- Loreal Colorappeal Choreme shine far: Simli krem renginde, yoğun ışıltılı. ve kurtarıcı farım.. Herşeyle uyumlu. O yüzden hep yanımda.

7- Pilot kalem

8- Kalemler: Flormar füme göz kalemi no:102 , Elf'in hediye olan Makeup paletindeki siyah göz kalemi (hem güzel hem küçük) ve bittikçe mutlaka aldığım Flormar natural renkte dudak kalemi no:201

9- Body shop allık fırçası: Özellikle kapaklı ve kaliteli bir allık fırçası arıyordum. TBS ta buldum. Yüzüme sürdüğüm fırçanın çantada kirlenmesini içim almıyordu.

10- Clarins rimel: Strawbery'den almıştım bir arkadaşımın tavsiyesi ile. Gerçekten çok memnun kaldım. Bitince yine bu rimeli alacağım. Daha önce yıllarca Loreal X3 X4 vs. kullanmıştım. Loreal' ide severim.

11- Rujlar: Her ikiside kırmızı. (zaten nerdeyse tüm rujlarım kırmızı ve tonları.) Siyah olan Max Factor Flame Tree no:812 (eski bir serisi vardı Max Factor'un, Flame adlı kırmızı rujunun yeni versiyonu olmalı bu. Onu bulamayınca almıştım) Kırmızı ambaljlı olan Clarins hafif yapılı kırmızı bir ruj: Strawbery no:10

12- Kırmızı kalp: ayna çift taraflı Watson'dan

13- Anahtarlarım

14- Mp3 çalarım: Philips (kulaklığı çantamın fermuarlı gözünde)

15- İ.D. Bare Minerals Allık: Golden Gate. Pembemsi bir şeftali renginde

16- Gucci Flora Parfüm : Vazgeçilmezlerimden biri. Çiçeksi ve pudramsı bir koku.

17- Gucci güneş gözlüğü: Kabı çok yer kapladığı için bez torbasıyla taşıyorum çantamda.

18- Oriflame Sürme: Siyah rengi ambalaj açısından oldukça kullanışlı. Aynı ruj gibi. Buğulu göz makyajlarında sıkça kullanıyorum.

19- ve meşhur Nars Orgasm allık: Bitince yerine alınacaklardan.

Cep telefonum oturma odasında kalmış. LG nin basit bir modeli. Fotoğraf makinem de Samsungun eski bir modeli. onu da genelde çantamda bulunduruyorum. Leopar desenli ortam da nevresim :)

Genel olarak çantamın en az hali bu :) Hele bir de daha büyük bir çantaya geçersem bir sürü şey koymuş oluyorum farkında olmaksızın. Su anki gibi orta-küçük boy çantaları daha rahat kullanıyorum.

Işte böyle :)
Hepinize sevgiler...
Isabel

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. çantanın markasını merak ettim. cok ciciymiş :)

    YanıtlaSil
  2. neee dudagına sürdügü balmı el ve tırnak diperine mi sürüyormuş!

    YanıtlaSil
  3. Cantanin icindekileri gorunce benim cantam mi bu dedim:))) Gucci'nin bu parfumu ilk ciktigindan beri vazgecilmezim oldu, ya orgasm allik super bisi, surekli kullaniyorum. I.D allik da var bende..:) aslinda butun set var. Canta ve cuzdan secimin disinda hersey tam benlik:))

    YanıtlaSil
  4. çantam hediye, markası yok üzerinde. çok beğenerek kullanıyorum.

    elime ve dudağıma sürdüğüm ürün lip balm değil..koruyucu bir balm, bahsettiğim yerlerde kullanılabilen. oriflame in en çok satan ürünlerinden birisi.

    zeynep; beğenilerin için teşekkürler..ben de parfümüme aşığım :) azaldı malesef, yenisini alma vakti geliyor..

    YanıtlaSil
  5. channel gozluk channel 5 parfum louis vutton esarp guees canta vazgecilmezlerimden

    YanıtlaSil
  6. aa, burada herkes çantasını ve malzemelerini yayınlamış ben geri kalmışım
    inanamıyorum
    babaaa, digital makinamız nerdeee
    geliyorum birazdan!
    Senem

    YanıtlaSil