Kristen Stewart seksi bir hatun haline mi dönüşüyor?

2/21/2010

kristen-stewart
kristen-stewart
kristen-stewart

Twilight'in Bella'si Kristen Stewart yeni filmi "Sarı Mendil" {The Yellow Handkerchief}'in galasinda gozume bir baska guzel gorundu. Daha kadinsi, daha iddiali gibi... Bakislari bile degismis. Sadece rujsuz {ya da parlaticisiz} dudaklari gozumu tirmaliyor ama goz makyaji kivaminda. Sizce de Kristen biraz daha farkli gorunmuyor mu?

You Might Also Like

28 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ı-ıh hala yeterince iyi değil bence :)

    YanıtlaSil
  2. Bu kız kilo mu almış bir..
    Bu kız neden hep dilini ısırıp hafifçe dişlerini göstererek poz veriyor iki..

    bunların cevabını merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. bu kız 10 tane estetik bile geçirse bence seksi olamaz. siyah yan dekolteli elbisenin altına beyaz takılır mı :s makyajı da iyi değil

    YanıtlaSil
  4. Cık daha seksi olamamış:)Kıyafet seçiminde daha başarılı olması lazım bana kalırsa

    YanıtlaSil
  5. siu; galiba bu goruntulerle pek begendiremedim :)

    leyla; kollari kalinlasmis sanki. dilini isirinca seksi oldum zannediyor olabilir :) ama 2. fotoda ho$ gorunuyor, hakkini yemek istemiyorum :)

    baria; cok dikkatlisin, beyaz sutyenini sen soyleyince farkettim, bari ten rengi taksaydi :))

    serena; bu kizi kim giydiriyor bende merak ediyorum. Kizin goruntusu asi-hep cici kiyafetler seciyorlar.

    YanıtlaSil
  6. şaçlarını her ne kadar beğenmesemde şu linkteki fotosunu beğendim:))
    http://www.zimbio.com/pictures/y26qFgyYySM/Premiere+Samuel+Goldwyn+Films+Yellow+Handkerchief/nZIF0L9tY9a/Kristen+Stewart

    Selcan:))

    YanıtlaSil
  7. Evet beyaz sutyen olmamis! Neyseki alt tarafi ten rengi (tabi eger varsa birsey :P)

    YanıtlaSil
  8. Yok ayol hala bi tuhaf bi hantallik var...

    Ne giyse ne yapsa sanki o paspal goruntusunden uzaklasamiyo ..

    insideofmypurse.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. saçlarını uzatıp dişlerini yaptrsa ve azcık dudaklarını dogunlaştrsa belki o zmn seksi olblr:)

    YanıtlaSil
  10. bende begenmedım. ozellıkle bacakalrı tahata resmen elbıse cuval gıbı durmus cıks olmamıss:P

    YanıtlaSil
  11. En azindan dus alip sacini taramis gibi gorunuyor, bu da bir gelismedir bence:)

    YanıtlaSil
  12. benim gözüme de saçları batıyor.saçlarını hiç beğenmiyorum

    YanıtlaSil
  13. gerçekten hakkını yememek lazım eskiye göre baya bi ilerleme var.Bence doğru yolda.Böyle devam ederse diğer ablalarına yetişebilir.Ama yine tek bir kusuru sanki saçları sürekli yağlı gibi bu kızın

    YanıtlaSil
  14. ya bilemiyorum , hoşuma gitmiyor kendisi , sadece twilight'daki aciz kız rolü biraz hoşuma gidiyor o kadar :)

    YanıtlaSil
  15. sanırım bu kızı beğenen tek insanım:d bnce farklı bi havası ve çekiciliği var

    YanıtlaSil
  16. güzellik yada seksilik kavramını artık dudak şişirmekten, bronzlaşmaktan geçtiğini bilen bir zihniyet gitgide artıyor, doğal olarak böyle bir sade güzelliği değiştirme çabası var nedense insanlarda. kristen'de ne kadar ileriye giderse gitsin gözümde hala sempatikliğiyle duruyor, zaten seksi olma çabası içinde olduğunu zannetmiyorum. ben onu hep kot pantolonu ve üzerine giydiği yandan bağladığı tişörtüyle özdeşleştiriyorum. tabi her yerde bununla bulunamayacağı için şık giyinince şaşırıyor insan haliyele. birkaç eksiği ( ruj sürmemesi ve beyaz sütyeni) dışında gayet şık buldum, doğru yolda ilerliyor.

    YanıtlaSil
  17. kolları bacaklarından kalın nerdeyse bence tek kusuru bu bi de saçlarının paspallığı alacakaranlıktaki gibi kumral uzun dalgalı olsa çok daha güzel olur bence

    YanıtlaSil
  18. ltf saçlarına bişi yapsın, daha çok yıkasın falan :]

    YanıtlaSil
  19. o ayak bilekleriyle zor

    YanıtlaSil
  20. Bence saçlarında hala bi gariplik var, o kadar ünlüsün kuaför o saça hacim vermenin, tel tel ayrılmamasının bi yolunu bulamamış mı? Ayrıca ten rengindeki beyazlık bacaklarında hoş durmuyor, en azından çorap veya spreyle o mor-beyaz görüntüyü yumuşatabilirdi.. Beğenemiycem sanırım bu hatunu ben de :D

    YanıtlaSil
  21. Bacakları cok guzel bu kızın,inanılmaz guzel..Ve evet bencede giderek seksapalitesi artıyor..Yuru Kristen kim tutar seni :))))) Estetik harikası bir Megandan daha fazla konusulmayı hakedıyor bence...

    YanıtlaSil
  22. 90 lı kızcağız henüz ulaştıramadı estetiği seneye başlar :))

    YanıtlaSil
  23. Kristen yola devam ediyormus
    :))))
    Bakınız mekan Elle Style Awards 2010 ve yılın kadını ödülünü aldı.

    http://cdn.buzznet.com/media/jjr//2010/02/kristen-elle/kristen-stewart-elle-style-awards-01.jpg

    YanıtlaSil
  24. BEn vallaa kristen I ÇoOk sewiyorUmm ne giyinse yakışıoo ewtt bacaakları biraz hantal amaa olsun oyunculuğuda çok başarılı rolünden kaybedioo oynadığı rol biraz slak bi kız olunca herkez onu salak sanıoo bence giyimide süperrr kendisidee baygın bitkin ve meymenetsiz duruşunun nedeni hergün sizde okladar koşturmaca içinde setten sete koşsanız sizde öle olurdunuzzz

    YanıtlaSil
  25. kim nederse desin kristen bitane bence her haliyle güzel

    YanıtlaSil
  26. kristen her haliyle güzel kim nederse desin

    YanıtlaSil